PKM Świerklaniec
Jak się zdecydują go wykupić, a procedura wykupu pojazdu w leasingu przeznaczonego do kasacji jest dość skomplikowana.
[ Dodano: 08 Sty 2008 22:34 ]
[ Dodano: 08 Sty 2008 22:34 ]
Więcej, niż za niego zapłacili, ponieważ praktycznie wszystkie części byłyby nowe.Przemo_Dab pisze:Ile mógłby kosztować remont tak zniszczonego pojazdu?
Ale opłacało by Ci się naprawiać 10 letni pojazd z dość mocno naruszoną kratownicą niż sprowadzić już inny ?Ile mógłby kosztować remont tak zniszczonego pojazdu?
Na razie problem ma leasingodawca, bo to on jest obecnym właścicielem pojazdu.KKS pisze:Jak się zdecydują go wykupić, a procedura wykupu pojazdu w leasingu przeznaczonego do kasacji jest dość skomplikowana.
Z jakiej okazji spłacić Jeżeli PKM go nie będzie chciał to nie. "Lizinger" i tak będzie miał kasę z ubezpieczenia i swój autobus. Opchnie go komuś na części i będzie cacy.KKS pisze:Jaki problem? PKM musi wóz spłacić, a co z nim zrobią to już ich sprawa.Shadow238 pisze:Na razie problem ma leasingodawca
Używane nowe nabytki PKMu.
Niestety teraz w GOPie zalewa nas prawdziwa fala tych używanych kilkudziesięciu letnich MANów, npo. ostatnio prywatna firma Transkom z Piekar Śląskich (która wykonuje przewozy także na zlecenie KZK GOP) również nabyła używane MANy link- z jednej strony to dobrze, zaś z drugiej to źle.ŁK-MZK pisze:Zawsze to tabor poprawia swoją jakość.
Prawdziwym rodzynkiem jakiego sprowadzili w zeszłym roku był NL312, to dopiero maszynaJ-31 pisze:No, ale to są jedne z lepszych autobusów
I kolejne 2 używańce- w sumie w komentarzach pisze, że PKM złożył zamówienie na 19 autobusów, ale czy tylko NL202 i NG272- tego nie wiem.
Z racji tego, że te wozy bardziej podatne są na awarie, poza tym ile to jeszcze wytrzyma na naszych dziurawych drogach 5,6 lat ?Czemu niestety?
No serio nie pomyliłem się, aż mi szczęka opadła no i te gustowne różowe rurki we wnętrzuNie pomyliłeś się?
http://phototrans.eu/15,130452,72.html
Jak się nie dba, to są. Poza tym, chyba raczej są mniej awaryjne od przechodzonych wyrobów najlepszego z ustrojów, ale wiadomo, Polska…Shadow238 pisze:Z racji tego, że te wozy bardziej podatne są na awarie
Czyli tyle, ile powinien.Shadow238 pisze:poza tym ile to jeszcze wytrzyma na naszych dziurawych drogach 5,6 lat ?