plocmaster pisze:kilkunastu Citków
Ponoć ze dwa dość szybko odstawiono na części, producent po pół roku zdjął gwarancję z powodu złego stanu torowisk, parę wypożyczono, więc teraz jeżdżą cztery, może pięć (dane od dyspozytora TP albo MKT (tego z zajezdni na Brusie), który niedawno pracował dla MPK)
plocmaster pisze:- twierdzi że ma dobry tabor tramwajowy, ale składa się on wyłącznie z 805-tek
Ale mimo wszystko lepsze jest to niż stado okopnie głośnych 13N-ek, jak w Warszawie. Chociaż niedobór niskaczy można odczuć (nie każda brygada 10-tki jest Citkiem, a szkoda)
plocmaster pisze:- bezsensowna polityka taborowa, w dodatku bez widoków na poprawę (niedawny przetarg na 69 autobusów)
Tutaj masz rację, szkoda, że ten prezes-idiota (wg. tej samej osoby co poprzednio zrujnował MPK i się z tym zgadzam) zorganizował przetarg na te pseudoautobusy, a nie dał jakiemuś normalnemu prezesowi kupić Solarisów lub MANów. Tylko dlaczego nie mógł kupić 37 Citar, co by mu dało więcej profitów (ponoć bierze 6% z każdego kontraktu)?
plocmaster pisze:- przestarzały tabor
Się nie czepiaj, nie każde miasto jest Poznaniem (od lata 100% niskopodłogowości na liniach dziennych) A że tak tragicznie nie jest może świadczyć to, że najstarsze Ikarusy 280(#1518 musi zostać, to nie Balcerowicz
) są z roku 1996, a już niedługo (po zakupie tego złomu na kółkach) najstarsze będą z 1991 (280.58)
[ Dodano: 2006-05-06, 19:01 ]
Z resztą się zgadzam