Michalczewski (dawniej: ITS)

Organizatorzy transportu miejskiego, przewoźnicy komunikacji miejskiej, wykazy taboru.
Lopez

Post autor: Lopez »

Gadzie pisze:ITS Michalczewski kupuje Solarisy
I bardzo dobrze. Pamiętam jeszcze jak w Radomiu jeździły takie rupiele, że strach było wsiadać ;)

[ Dodano: 13 Mar 2008 21:06 ]
Nie było to zresztą w sumie tak dawno...

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

plocmaster pisze:Kupili NL223 i im za dużo palą, kupili NG363 LC i im szyby wypadały, ile można to wytrzymywać.
No tak, ale oni wybrali taki tabor do obsługi komunikacji miejskiej w Warszawie... a te Solarisy ITS kupuje wyłącznie do obsługi km w Radomiu. Co i tak muszę przyznać, jest dla mnie sensacją - ale zgodnie z tym co napisał Lopez powyżej - czas wymienić radomskie stare rupiecie na nowsze pojazdy :)

Awatar użytkownika
Jack the Ripper
Posty: 1037
Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
Lokalizacja: Radom - Lublin
Kontakt:

Post autor: Jack the Ripper »

Firma w końcu załapała się na dofinansowanie z mazowcieckiego RPO zakupu 8 krótkich gazowców (klik klik).
W OPZ nie doprecyzowano o jaką pojemność silnika chodzi. Zatem na wstępie (a właściwie dopóki nie padną pytania) odpada Solaris i Solbus z motorem Cummins ISLG (8.9 l O ile dobrze pamiętam). Zostaje MAN, Scania i Mercedes. Ostatnią dwójkę raczej skreślamy, czyli zostaje Lion's. Hmmm. To byłoby ciekawe, gdyby pierwsze Lwy w Radomiu się pojawiły. Ale jest to przetarg oparty na procedurze cywilnej, więc czort wie co dokładnie może się zdarzyć.
Z ciekawostek widzę, że Michalczewski zastrzegł sobie uzgodnienie logotypu na wiatrołapach. Nieźle.

Awatar użytkownika
TranslatorPS
Posty: 282
Rejestracja: 2007-10-02, 21:05
Lokalizacja: PL-WR,KR,KSU/IE-G

Post autor: TranslatorPS »

Nie chcę się powtarzać z FRI, ale... Solaris oferuje instalacje CNG z MAN E2876LUH02, który to ma pojemność skokową 12816cm^3 i z tym silnikiem mogą oferować ile im się podoba. Szczególnie, że ITS jednak lubi MANa i ich silniki mogłyby być dla nich plusem.
Solbus Solcity SM12 CNG jest podawany tylko jako z silnikiem Iveco Cursor C78 ENT G, a ten nie ma nawet 8 litrów pojemności. Cummins w Solbusie jest oferowany, ale... tylko na ON i LNG.

I tyle kopiuj-wklej :)

Awatar użytkownika
Jack the Ripper
Posty: 1037
Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
Lokalizacja: Radom - Lublin
Kontakt:

Post autor: Jack the Ripper »

TranslatorPS pisze:Nie chcę się powtarzać z FRI, ale... Solaris oferuje instalacje CNG z MAN E2876LUH02, który to ma pojemność skokową 12816cm^3 i z tym silnikiem mogą oferować ile im się podoba.
Hehe. Dawno i nieprawda.
TranslatorPS pisze:Szczególnie, że ITS jednak lubi MANa i ich silniki mogłyby być dla nich plusem.
Zrazili się do nich po Warszawie.
TranslatorPS pisze:Solbus Solcity SM12 CNG jest podawany tylko jako z silnikiem Iveco Cursor C78 ENT G, a ten nie ma nawet 8 litrów pojemności.
7,8 l brutto uściślając. Cummins ISLG (8,9 l brutto) jest również w ofercie.
TranslatorPS pisze:Cummins w Solbusie jest oferowany, ale... tylko na ON i LNG.
Bzdura.
TranslatorPS pisze:I tyle kopiuj-wklej :)
Zaraz Ci dam CTRL + V na FRI :P

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Jack the Ripper pisze:Zrazili się do nich po Warszawie.
Jak by tak lepiej dbali o te warszawskie MAN-idła, to by się do nich nie zrazili. To jest po prostu business - oni od samego początku kombinowali, byle by było taniej ;)

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

Nie chodzi o dbanie i niedbanie, tylko o zużycie paliwa w krótkich i wypadające okna w długich.

Awatar użytkownika
Jack the Ripper
Posty: 1037
Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
Lokalizacja: Radom - Lublin
Kontakt:

Post autor: Jack the Ripper »

Tyle, że u Michalczewskiego nie ma jeszcze takiej tragedii jak w Mobilisie czy Grodziu.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Nie chodzi o dbanie i niedbanie, tylko o zużycie paliwa w krótkich i wypadające okna w długich
No, tak, tyle, że okna wypadały w NG363 tylko na początku eksploatacji i była to wina producenta okien - a nie MAN-a. Problem udało się jednak rozwiązać i od bardzo dawna zapomniano o tym. ;)

Co do NG363 nie ma już problemu wypadających okien, ale jest problem odpadających elementów nadwozia :diabeł:

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

J-31 pisze:No, tak, tyle, że okna wypadały w NG363 tylko na początku eksploatacji i była to wina producenta okien - a nie MAN-a.
Taa, nasi chłopcy grali świetnie, tylko piłka nie leciała tam gdzie trzeba. Jakoś inni producenci mogą kupować okna od innych producentów

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Nie chcę Cię wprowadzać w błąd, ale to była jakaś wada konstrukcyjna tych okien. Producent okien popełnił błąd, ale został on naprawiony skutecznie, przez tegoż. ;)

Awatar użytkownika
Jack the Ripper
Posty: 1037
Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
Lokalizacja: Radom - Lublin
Kontakt:

Post autor: Jack the Ripper »

Nowy rok zaczynamy miłym akcentem w Radomiu ;)
Obrazek Obrazek
Do tego niedługo kolejne ex warszawiaki wyjadą na miasto. Do będących już w Radomiu 447 i 451 dołączą niedługo A424, A437, A449.

Awatar użytkownika
K4016td
Posty: 461
Rejestracja: 2011-06-01, 18:33
Lokalizacja: Kierownik Zamieszania
Kontakt:

Post autor: K4016td »

ZTCW łącznie przyjedzie 9 Solarisów w tym 8 CNG + 1 w dieslu jako dodatkowy autobus rezerwowy do pakietu z 2008 roku.

Ogólnie bardzo ładnie się prezentują, specyfikacja widzę jak ta MPK-owska (?) z ostatniej partii z 2010, tylko te mają więcej okien przesuwnych.

Awatar użytkownika
Marcin N
Posty: 2832
Rejestracja: 2010-05-03, 11:23
Lokalizacja: Łaziska Górne

Re: International Transport Spedition Adam Michalczewski

Post autor: Marcin N »

Szkoda, że nigdzie nie ma zdjęć MANów dla PKM Tychy ;)

Awatar użytkownika
Marcin N
Posty: 2832
Rejestracja: 2010-05-03, 11:23
Lokalizacja: Łaziska Górne

Re: ITS Michalczewski

Post autor: Marcin N »

Dwa MANy Lions City od Michalczewskiego kursują w ramach jakiś testów na liniach MZK Tychy. Więcej informacji na fanpage Michalczewskiego na Facebooku. Auta są z Wrocławia, jedna solówka i jeden przegub. Zostają u nas do jutra.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: ITS Michalczewski

Post autor: J-31 »

Może PKM testuje te autobusy. Bo ITS jako taki raczej nie wejdzie do Tychów, no chyba, że MZK zamierza wprowadzić ajenta, ale - wydaje mi się, że to albo brak taboru w PKM-ie, albo testy taboru ;)

Awatar użytkownika
Marcin N
Posty: 2832
Rejestracja: 2010-05-03, 11:23
Lokalizacja: Łaziska Górne

Re: ITS Michalczewski

Post autor: Marcin N »

Jakieś promocyjne dwudniowe testy.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Michalczewski (dawniej: ITS)

Post autor: J-31 »

To może być reklama MAN-a. Szczególnie, że gazowe Lion'sy jeżdżą w Tychach i są naprawdę świetne. Michalczewski gustuje w MAN-ach. W Warszawie też nimi jeździli... w końcu zajeździli, ale autobusy były mimo to fantastyczne :)

Awatar użytkownika
TranslatorPS
Posty: 282
Rejestracja: 2007-10-02, 21:05
Lokalizacja: PL-WR,KR,KSU/IE-G

Re: Michalczewski (dawniej: ITS)

Post autor: TranslatorPS »

To są pomiary poziomów spalin. Z tego co rozumiem ze zdjęć, bodajże PKM Tychy wykonuje pomiary poziomu wydalanych spalin wraz z porównaniem pomiędzy gazówką ich własną oraz ONowcem Michasiów.

Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 5931
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

Re: Michalczewski (dawniej: ITS)

Post autor: Przemek »

http://infobus.pl/michalczewski-kupuje- ... 01044.html#
Michalczewski dzisiaj oficjalnie podpisał umowę na 28 Autosanów Sancity 12LF do obsługi komunikacji miejskiej w Radomiu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Organizatorzy i przewoźnicy”