Michalczewski (dawniej: ITS)
No tak, ale oni wybrali taki tabor do obsługi komunikacji miejskiej w Warszawie... a te Solarisy ITS kupuje wyłącznie do obsługi km w Radomiu. Co i tak muszę przyznać, jest dla mnie sensacją - ale zgodnie z tym co napisał Lopez powyżej - czas wymienić radomskie stare rupiecie na nowsze pojazdyplocmaster pisze:Kupili NL223 i im za dużo palą, kupili NG363 LC i im szyby wypadały, ile można to wytrzymywać.
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt:
Firma w końcu załapała się na dofinansowanie z mazowcieckiego RPO zakupu 8 krótkich gazowców (klik klik).
W OPZ nie doprecyzowano o jaką pojemność silnika chodzi. Zatem na wstępie (a właściwie dopóki nie padną pytania) odpada Solaris i Solbus z motorem Cummins ISLG (8.9 l O ile dobrze pamiętam). Zostaje MAN, Scania i Mercedes. Ostatnią dwójkę raczej skreślamy, czyli zostaje Lion's. Hmmm. To byłoby ciekawe, gdyby pierwsze Lwy w Radomiu się pojawiły. Ale jest to przetarg oparty na procedurze cywilnej, więc czort wie co dokładnie może się zdarzyć.
Z ciekawostek widzę, że Michalczewski zastrzegł sobie uzgodnienie logotypu na wiatrołapach. Nieźle.
W OPZ nie doprecyzowano o jaką pojemność silnika chodzi. Zatem na wstępie (a właściwie dopóki nie padną pytania) odpada Solaris i Solbus z motorem Cummins ISLG (8.9 l O ile dobrze pamiętam). Zostaje MAN, Scania i Mercedes. Ostatnią dwójkę raczej skreślamy, czyli zostaje Lion's. Hmmm. To byłoby ciekawe, gdyby pierwsze Lwy w Radomiu się pojawiły. Ale jest to przetarg oparty na procedurze cywilnej, więc czort wie co dokładnie może się zdarzyć.
Z ciekawostek widzę, że Michalczewski zastrzegł sobie uzgodnienie logotypu na wiatrołapach. Nieźle.
- TranslatorPS
- Posty: 282
- Rejestracja: 2007-10-02, 21:05
- Lokalizacja: PL-WR,KR,KSU/IE-G
Nie chcę się powtarzać z FRI, ale... Solaris oferuje instalacje CNG z MAN E2876LUH02, który to ma pojemność skokową 12816cm^3 i z tym silnikiem mogą oferować ile im się podoba. Szczególnie, że ITS jednak lubi MANa i ich silniki mogłyby być dla nich plusem.
Solbus Solcity SM12 CNG jest podawany tylko jako z silnikiem Iveco Cursor C78 ENT G, a ten nie ma nawet 8 litrów pojemności. Cummins w Solbusie jest oferowany, ale... tylko na ON i LNG.
I tyle kopiuj-wklej
Solbus Solcity SM12 CNG jest podawany tylko jako z silnikiem Iveco Cursor C78 ENT G, a ten nie ma nawet 8 litrów pojemności. Cummins w Solbusie jest oferowany, ale... tylko na ON i LNG.
I tyle kopiuj-wklej
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt:
Hehe. Dawno i nieprawda.TranslatorPS pisze:Nie chcę się powtarzać z FRI, ale... Solaris oferuje instalacje CNG z MAN E2876LUH02, który to ma pojemność skokową 12816cm^3 i z tym silnikiem mogą oferować ile im się podoba.
Zrazili się do nich po Warszawie.TranslatorPS pisze:Szczególnie, że ITS jednak lubi MANa i ich silniki mogłyby być dla nich plusem.
7,8 l brutto uściślając. Cummins ISLG (8,9 l brutto) jest również w ofercie.TranslatorPS pisze:Solbus Solcity SM12 CNG jest podawany tylko jako z silnikiem Iveco Cursor C78 ENT G, a ten nie ma nawet 8 litrów pojemności.
Bzdura.TranslatorPS pisze:Cummins w Solbusie jest oferowany, ale... tylko na ON i LNG.
Zaraz Ci dam CTRL + V na FRITranslatorPS pisze:I tyle kopiuj-wklej
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt:
No, tak, tyle, że okna wypadały w NG363 tylko na początku eksploatacji i była to wina producenta okien - a nie MAN-a. Problem udało się jednak rozwiązać i od bardzo dawna zapomniano o tym.Nie chodzi o dbanie i niedbanie, tylko o zużycie paliwa w krótkich i wypadające okna w długich
Co do NG363 nie ma już problemu wypadających okien, ale jest problem odpadających elementów nadwozia
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt:
Re: International Transport Spedition Adam Michalczewski
Szkoda, że nigdzie nie ma zdjęć MANów dla PKM Tychy
Re: ITS Michalczewski
Dwa MANy Lions City od Michalczewskiego kursują w ramach jakiś testów na liniach MZK Tychy. Więcej informacji na fanpage Michalczewskiego na Facebooku. Auta są z Wrocławia, jedna solówka i jeden przegub. Zostają u nas do jutra.
Re: ITS Michalczewski
Może PKM testuje te autobusy. Bo ITS jako taki raczej nie wejdzie do Tychów, no chyba, że MZK zamierza wprowadzić ajenta, ale - wydaje mi się, że to albo brak taboru w PKM-ie, albo testy taboru
Re: ITS Michalczewski
Jakieś promocyjne dwudniowe testy.
Re: Michalczewski (dawniej: ITS)
To może być reklama MAN-a. Szczególnie, że gazowe Lion'sy jeżdżą w Tychach i są naprawdę świetne. Michalczewski gustuje w MAN-ach. W Warszawie też nimi jeździli... w końcu zajeździli, ale autobusy były mimo to fantastyczne
- TranslatorPS
- Posty: 282
- Rejestracja: 2007-10-02, 21:05
- Lokalizacja: PL-WR,KR,KSU/IE-G
Re: Michalczewski (dawniej: ITS)
To są pomiary poziomów spalin. Z tego co rozumiem ze zdjęć, bodajże PKM Tychy wykonuje pomiary poziomu wydalanych spalin wraz z porównaniem pomiędzy gazówką ich własną oraz ONowcem Michasiów.
Re: Michalczewski (dawniej: ITS)
http://infobus.pl/michalczewski-kupuje- ... 01044.html#
Michalczewski dzisiaj oficjalnie podpisał umowę na 28 Autosanów Sancity 12LF do obsługi komunikacji miejskiej w Radomiu.
Michalczewski dzisiaj oficjalnie podpisał umowę na 28 Autosanów Sancity 12LF do obsługi komunikacji miejskiej w Radomiu.