Michalczewski (dawniej: ITS)
^ Na TWB jest już zdjęcie A-245
Nie wiem czy już się tak nie stało (509?,510?)- ale mnie o to nie pytaj, bardziej interesują mnie autobusy same w sobie niż dogłębne wnikanie w meandry naszej komunikacjiJ-31 pisze:A propo. A czy Orientujesz się może, czy po zakończeniu dostaw ITS docelowo obejmie tymi Lionsami jakąś linię w 100 % kursów w dni powszednie ?
Miałem na myśli dni powszednie. Bo w święta pewnie tak, ale skoro już to...drentwy pisze:Nie wiem czy już się tak nie stało (509?,510?) (...)
To jest rozkład linii 509
=> http://www.ztm.waw.pl/baza/20070205/509/125302.HTM
A to jest rozkład linii 510
=> http://www.ztm.waw.pl/baza/20070205/510/125305.HTM
A z tego wynika, że liczba kursów niskopodłowych, w dni powszednie znacząco wzrosła - oba rozkłady zmieniono 1-szego lutego. To fakt, ale wciąż kilka kursów wykonuje MZA swoimi Ikarusami.
Ooops. Zaskoczyłeś mnie Ale to dlatego, że rzadko bywam na Bielanach (linia 181). A i na linię 407 nie zaglądam zbyt często. Mój błąd. Muszę w końcu zajrzećKrzysztof Sokołowski pisze:Do tego trzeba jeszcze doliczyć linie 407[5 brygad] i 181[2 brygady] i 520 [jedna brygada doszła do obecnego ilostanu ITS na tej linii.] to w DP.
A propo - A238 dostał boczną reklamę na folii "one-vision". Jednak jadąc samochodem nie mogłem przyjrzeć się bliżej co to za reklama
W końcu dzisiaj jest już komplet 50 wozów przegubowych +5 rezerwowych na mieście w firmie ITS Michalczewski.J-31 pisze:Co by nie było, że tylko krytykujemy firmę ITS A Michalczewski Oddz. W-wa. Firma, mimo ogólnie panującego brudu na ulicach - umyła swoje Lion'sy. Aż normalnie się świecą.
Więc trzeba było to jakoś uczcić.
Ostatnie linie które załapały się na obsługe ITS to 156 2 brygady,186 3 brygady,404 2 brygady,801 3 brygady.
Fakt, ciekawe OCB?J-31 pisze:Widziałem dzisiaj rano A254 - obsługiwał linię 520. I mała ciekawostka. Ten autobus już nie posiada odsuwanych okien - w ogóle ich nie ma. Natomiast ma dwa odchylane okna.
Swoją drogą - ITS wcale nie ma jeszcze wszystkich Lionsów - na Przegubowcu napisali, że brakuje jeszcze A251 (ma dotrzeć w przyszłym tygodniu).
Jeśli chodzi o okna - na grupie dyskusyjnej ZTMu głos zabrał autor ostatnich zdjęć Lion'sów zamieszczonych na "Przegubowcu". Ponoć okna uchylne to stan przejściowy, tylko po to, aby wozy mogły wyjechać na linie. Producent okien przesuwanych nie poradził sobie z ich pękaniem, więc zabrała się za to inna firma - testy wypadły pomyślnie i za jakiś czas okna znów będą stopniowo wymianiane - tym razem na zgodne z treścią przetargu. Trzymajmy kciuki
Nie, to zdecydowanie było tak, że napisy się zdezintegrowały w związku z wymianą okien, a potem je poodklejali całkiem, żeby to jakoś wyglądało.Lopez pisze:A to nie było tak, że ZTM uznał, że logo firmy zajmuje zbyt dużą powierzchnię i wtedy je usunęli?
Przecież gdyby ZTM tak uznał, nie zdejmowaliby ich po kawałku
To przez te wypadające okna, trzeba było szybko zastąpić czymś wadliwy produkt, i nie było czasu na rozczulanie się nad napisami i pilnowanie, żeby każdy z autobusów miał je tak samo rozmieszczone. Ale teraz wymienią im ponownie okna na przesuwne, tym razem już na wersję niewypadającą, i skompletują napisy.7370 pisze:To granda z tym wyglądem NG363, przecież te z pierwszej serii każdy ma inaczej okna napisy ma co drugi, trzeci. Głupiego to robota.