Michalczewski (dawniej: ITS)
Michalczewski (dawniej: ITS)
A zatem uruchamiam temat. A jako wstęp napiszę - dla potomności - ITS A Michalczewski Oddział Warszawa podpisał umowę z ZTM-em na obsługę linii 50 przegubowymi autobusami niskopodłogowymu. Firma zakupi około 50 szt. autobusów MAN NG363 Lion's CIty G ...
========================
Autobusów jeszcze nie ma, ale w samej firmie zaczyna się coś już dziać. Firma poszukuje nowych pracowników na etaty kierowców.
Rozlepiają w swoich MAN-ach taką informację
http://img223.imageshack.us/my.php?imag ... its0fn.jpg
Proponują przeszkolenie i zatrudnienie. Szczegóły na stronie http://www.itsnaukajazdy.pl
A zatem, kto z Was chce jeździć MAN-em ?
Posty wydzielone z tematu "Przetarg dla Ajentów w Warszawie" - J-31
========================
Autobusów jeszcze nie ma, ale w samej firmie zaczyna się coś już dziać. Firma poszukuje nowych pracowników na etaty kierowców.
Rozlepiają w swoich MAN-ach taką informację
http://img223.imageshack.us/my.php?imag ... its0fn.jpg
Proponują przeszkolenie i zatrudnienie. Szczegóły na stronie http://www.itsnaukajazdy.pl
A zatem, kto z Was chce jeździć MAN-em ?
Posty wydzielone z tematu "Przetarg dla Ajentów w Warszawie" - J-31
Ostatnio zmieniony 2006-06-22, 12:51 przez J-31, łącznie zmieniany 1 raz.
Temat już otworzyłem - miałem to zrobić w lato. Przyspieszyłem chociaż, jak by ktoś się pytał to już jest lato.
A przyspieszyłem go ponieważ przed wczoraj usłyszałem w radiu Eska wiadomość. Wg tej stacji radiowej firma będzie stopniowo wprowadzać swoje autobusy. A pierwsze 12 sztuk ma wyjechać na ulice Warszawy już... 1 sierpnia.
Autobusy będą klimatyzowane i mają mieć system liczenia pasażerów. Pojazdy będą obsługiwać linie, który przynajmniej jeden kraniec mieści się na Bielanach (północna część lewobrzeżnej Warszawy).
PS.1. Gwoli informacji. Aby nie było śmietnika na forum, to w tym temacie zajmiemy się samymi pojazdami jak i liniami, które będą obsługiwać.
PS. 2. Co samego przewoźnika. Ja co prawda będę pewnie urlopował się w tym okresie, ale 31 lipca - 10 sierpnia będę w Warszawie i postaram się zrobić pierwsze fotki.
A przyspieszyłem go ponieważ przed wczoraj usłyszałem w radiu Eska wiadomość. Wg tej stacji radiowej firma będzie stopniowo wprowadzać swoje autobusy. A pierwsze 12 sztuk ma wyjechać na ulice Warszawy już... 1 sierpnia.
Autobusy będą klimatyzowane i mają mieć system liczenia pasażerów. Pojazdy będą obsługiwać linie, który przynajmniej jeden kraniec mieści się na Bielanach (północna część lewobrzeżnej Warszawy).
PS.1. Gwoli informacji. Aby nie było śmietnika na forum, to w tym temacie zajmiemy się samymi pojazdami jak i liniami, które będą obsługiwać.
PS. 2. Co samego przewoźnika. Ja co prawda będę pewnie urlopował się w tym okresie, ale 31 lipca - 10 sierpnia będę w Warszawie i postaram się zrobić pierwsze fotki.
Ten szkoleniowy Ikar pochodzi z Radomia ITS przeznaczył go na szkoleniowy w Warszawie, po tym jak wycofał z Radomia wszystkie takie autobusyDamhan pisze:A tak trochę OT to ten ikar wygląda jakby był ex. Poznań, czyli na pewno musi być dobrze zadbany.
W Radomiu jeździł z numerem bocznym #24. Szalał nim mój kolega. A sam bus miał na zajezdni ITS ksywę MIG 24
A to wcześniejsza historia busa:
ex MZK Pabianice #334, exex MPK Łódź #5334, NG w Kapenie
Eee, raczej nie. Może kosmetycznie (klima, wyświetlacz)Adrian_ pisze:Czy te MAN-y będą różnić się designem w porównaniu do tych gliwickich?
Ależ nie, wszystkich 55 będzie jeździło na jednej linii.Adrian_ pisze:i tak w ogóle //pisownia - osobno, czy będą przypisane do jednej linii, czy rozrzucone po różnych liniach?
Pokazałem go, ponieważ tego typu MAN-y mają pojawić sie w ITS-ie. Być moze będą to nowe wozy ze zmienionymi lekko przodami i ogólnie będą nowsze, a takze zdjecie to ukazałem ze względu na ukazanie potencjalnego wyglądu takiego MAN-a (podejrzewam, że różnice między tym w starej i nowej budzie będą minimalne). A co do ITS-u podejrzewam, że i tak warszawski oddział zatrudni tylko tych kierowćów, którzy byli najlepsi na kursie prawa jazdy, a reszta będzie musiała liczyć na łud szczęścia. Czy wiadomo może, ile ta inwestycja w postaci nowych MAN-ów kosztowała ITS?
Z pewnością ITS dostanie NG313 po lifingu czyli będą to Lionsy.Adrian_ pisze:Pokazałem go, ponieważ tego typu MAN-y mają pojawić sie w ITS-ie. Być moze będą to nowe wozy ze zmienionymi lekko przodami i ogólnie będą nowsze, a takze zdjecie to ukazałem ze względu na ukazanie potencjalnego wyglądu takiego MAN-a
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-85231.html
Uprzedzając kolejne pytanie, to owe MANy będą w ITSowskim, firmowym malowaniu + pewnie z diodowymi wyświetlaczami.
Przynajmniej w ten sposób ITS moze otrzymać rabat za zakup tylu MAN-ów, zresztą warszawski oddział ITS-u składa sie jedynie z MAN-ów. Swoją drogą zastanawiam sie, czy ITS nie mógłby załatwić sobie lincencji na serwisowanie MAN-ów? tzn., by mogli w swej zajezdni otworzyć serwis MAN-a? w końcu mają doświadczenie z tego typu autobusami.
Którzy go ukończyli. Są braki kadrowe.Adrian_ pisze:A co do ITS-u podejrzewam, że i tak warszawski oddział zatrudni tylko tych kierowćów, którzy byli najlepsi na kursie prawa jazdy, a reszta będzie musiała liczyć na łud szczęścia.
Co do twoich wypowiedzi na temat MAN-ów dla Warszawy — ręce, jak i wiele innych części ciała opada.
Wątpie. Nie ma sensu. MAN ma już swój serwis blisko Warszawy - tj. w Wolicy. Tworzenie następnego nie miałoby sensu. Tworzyło by tylko konkurencję.Adrian_ pisze: tzn., by mogli w swej zajezdni otworzyć serwis MAN-a?
Szczegółów na razie nie znam. Podejrzewam jednak, że będzie to kilka linii.Adrian_ pisze:czy będą przypisane do jednej linii, czy rozrzucone po różnych liniach?
To się okaże, natomiast mnie się udało ostatnio w "wyśledzić" taką oto sytuację. Nie wiem jaką rolę spełniał tamten pan, ale byłem świadkiem jak innego kierowcę prowadziła kobieta - pracownik ITS. Pokazywała mu trasę.Adrian_ pisze:A co do ITS-u podejrzewam, że i tak warszawski oddział zatrudni tylko tych kierowćów, którzy byli najlepsi na kursie prawa jazdy
Oczywiście, meżczyzna w białej koszuli był tylko przypadkowym pasażerem.
To ja ci powiem. Ta pani to była "pilotka". Przez okres 2 tygodni taka pani/ pan od otrzymania pracy z tobą jeździ. Jeździ żeby ci pokazać wóz , linie, żebyś nie zgłupiał jak sam wyjedziesz na miasto. Mam nadzieje że zrozumiale ci to wyjaśniłem. Jak coś to PW.J-31 pisze:To się okaże, natomiast mnie się udało ostatnio w "wyśledzić" taką oto sytuację. Nie wiem jaką rolę spełniał tamten pan, ale byłem świadkiem jak innego kierowcę prowadziła kobieta - pracownik ITS. Pokazywała mu trasę.
Oczywiście, meżczyzna w białej koszuli był tylko przypadkowym pasażerem.
Pozdrawiam
Dzięki. Wszystko jasne i zrozumiałe...Hubert pisze:To ja ci powiem. Ta pani to była "pilotka
Pamiętam, że jeden z ich autobusów miał problem z zawieszenie, szorował tylnym zwisem po jezdni. I jeździł tak dłuższy czas. Chyba go wyremontowali, bo od dawna go już nie widzę. Numeru taborowego nie pamiętam.Adrian_ pisze:i czy były wśród nich jakieś MAN-y, które miały poważniejsze awarie?
Tak poza tym firma mocno eksploatuje swoje MAN-y NL223. One w tygodniu prawie wszystkie pięknie obsługują komunikację miejską. Natomiast w weekendy - wcale nie mają wolnego - pojawiają się na kilku darmowych liniach do Maximusa (C.H. 19 km od Warszawy).
Tych "darmowych" linii jest chyba ze trzy (na al. Zieleniecką - cały tydzień, dodatkowo w weekendy: na Kabaty przez Piaseczno, oraz do Ursusa przez Nadarzyn i Piastów)
Kiedy przejeżdżałem, w maju, obok ich zajezdni, to naprawdę rezerwy stało bardzo mało
Witam.
Sprawa z OSK ITS jest troche skomplikowana
1. Instruktorzy dostają 10zł/h -> nie było chętnych z Wawy więc mają instruktorów odległych stron
2. Nie ma póki co instruktorów na przeguby (a to mu najbardziej potrzebne)
3. Ośrodek jest porządnie przygotowany
4. Potrącanie z pensji nie wchodzi chyba w gre -> w MZA była taka opcja kilka lat temu, ale skonczyła się tylko masą spraw sądowych bo kierowcy po kilku miesiącach odchodzili i nie było mowy o płaceniu.
5. Z tego co wiem, to ITS wszedł w układ z urzędem pracy - szkolenia dla bezrobotnych finansowane przez urząd. Tutaj też mogą być problemy, ponieważ znaczna część bezrobotnych bedzie kierowana z przymusu, więc mimo wielu kursantów może być mało osób podchodzących do egzaminu...
6. Cenowo jest bardzo porównywalnie z MZA
7. Do pracy podobnie jak w MZA będą przyjmowali wszystkich chętnych (zresztą cały czas tak jest)
Reasumując
Pomysł bardzo dobry, wykonanie też porządne. Z oceną poziomu szkolenia musimy poczekać troche. Jedyną niepokojącą rzeczą jest próba oszczędzania na pracownikach co może się kiepsko skończyć.
Ciekawe też jak bedzie ze zdawalnością. W MZA mają ponad 84% z 1 podejściem...
Sprawa z OSK ITS jest troche skomplikowana
1. Instruktorzy dostają 10zł/h -> nie było chętnych z Wawy więc mają instruktorów odległych stron
2. Nie ma póki co instruktorów na przeguby (a to mu najbardziej potrzebne)
3. Ośrodek jest porządnie przygotowany
4. Potrącanie z pensji nie wchodzi chyba w gre -> w MZA była taka opcja kilka lat temu, ale skonczyła się tylko masą spraw sądowych bo kierowcy po kilku miesiącach odchodzili i nie było mowy o płaceniu.
5. Z tego co wiem, to ITS wszedł w układ z urzędem pracy - szkolenia dla bezrobotnych finansowane przez urząd. Tutaj też mogą być problemy, ponieważ znaczna część bezrobotnych bedzie kierowana z przymusu, więc mimo wielu kursantów może być mało osób podchodzących do egzaminu...
6. Cenowo jest bardzo porównywalnie z MZA
7. Do pracy podobnie jak w MZA będą przyjmowali wszystkich chętnych (zresztą cały czas tak jest)
Reasumując
Pomysł bardzo dobry, wykonanie też porządne. Z oceną poziomu szkolenia musimy poczekać troche. Jedyną niepokojącą rzeczą jest próba oszczędzania na pracownikach co może się kiepsko skończyć.
Ciekawe też jak bedzie ze zdawalnością. W MZA mają ponad 84% z 1 podejściem...