Michalczewski (dawniej: ITS)
To przez te wypadające okna, trzeba było szybko zastąpić czymś wadliwy produkt, i nie było czasu na rozczulanie się nad napisami i pilnowanie, żeby każdy z autobusów miał je tak samo rozmieszczone. Ale teraz wymienią im ponownie okna na przesuwne, tym razem już na wersję niewypadającą, i skompletują napisy.7370 pisze:To granda z tym wyglądem NG363, przecież te z pierwszej serii każdy ma inaczej okna napisy ma co drugi, trzeci. Głupiego to robota.
Po co? Pobiadolić można, ale i tak za jakiś czas będzie dobrze. w ogóle nie bardzo rozumiem, o co ci chodzi.7370 pisze:ale teraz chyba można się nad tym porozwozić i coś zrobić
ZTM myśli tak. Ajent wozi ludzi. Nowoczesnymi, nowiutkimi autobusami. Nie ma na niego skarg. I w dodatku za mniej niż MZA. Czego chcieć więcej?7370 pisze:nie wiem dlaczego ZTM w ogóle nie myśli nad jakąkolwiek estetyką.
Poza tym, w warszawskiej KM są ważniejsze rzeczy do poprawy niż estetyka autobusów ITS-u…
No sądzę że z pierwszymi upałami letnimi raczej skargi się posypię bo kto by widział żeby na 18 m MAN-a było okno uchylne i przesuwne, klima to zawsze za mało, szczególnie w zatłoczonym busie na linii z małą ilością przystanków np. 510.plocmaster pisze:ZTM myśli tak. Ajent wozi ludzi. Nowoczesnymi, nowiutkimi autobusami. Nie ma na niego skarg. I w dodatku za mniej niż MZA. Czego chcieć więcej?
Poza tym, w warszawskiej KM są ważniejsze rzeczy do poprawy niż estetyka autobusów ITS-u…
Eee tam.7370 pisze:No sądzę że z pierwszymi upałami letnimi raczej skargi się posypię bo kto by widział żeby na 18 m MAN-a było okno uchylne i przesuwne, klima to zawsze za mało, szczególnie w zatłoczonym busie na linii z małą ilością przystanków np. 510.
Tak, kierman automatycznie wytacza się ze swojej kabiny i kwadratem blokuje okna Bez nabijania się — nie, okna w warszawskich SU18 są blokowane ręcznie kwadratem, w MAN-ach ITS-u to nie wiem, ale pewnie tak samo.KKS pisze:Czy mi się wydaje, czy przy włączeniu klimy automatycznie załącza się blokada okien?
Klima w lutym? Czy to aby na pewno był warszawski 195?7370 pisze:Jaka tam blokada nie dalej jak 3 tyg temu jechałem na 195, klima grzała aż miło i tak stałem przy otwartym oknie.
Hmmm. Jako warszawiak, Pozwólcie, że rzucę parę słów na forum...
A zatem przypomnę - chociaż kol. Plocmaster już to napisał - logo ITS zniknęło tylko z części Lion's-ów i tylko z ich lewej burty. Na prawej stronie logo pozostało, ponieważ okno pomiędzy III i IV drzwiami były pełne i nie wymagały wymiany.
Jedyną rzeczą, której domagał się ZTM - nie rozumiem po co - był nakaz demontażu czerwonego paska nad okiennego. Decyzja nie zrozumiała.
Po drugie sprawa okien jest wciąż nie zakończona, a zatem musimy poczekać na jej rozwiązanie. I wtedy jest nadzieja na "normalizację" estetyki Lion's-ów. Na szczęście ten problem nie dotyczy wszystkich pojazdów a jedynie części.
Otóż faktycznie w Solarisach nie ma czegoś takiego jak "automatycznego" ryglowania okien. Ja w ogóle się nie spotkałem z tym nigdzie. Np. W Gdańsku jechałem klimatyzowanymi - Solarisem i MAN-em (ZKM). I tam przy działającej klimie można było uchylić okno.
W przypadku MAN-ów Lion's City ITS A Michalczewski również nie ma czegoś takiego jak "automatycznego ryglowania". Po prostu kierowca załącza klimę, a pasażerowie mogą sobie pootwierać okna.
Co ciekawe - o ile w SU 18 III jest możliwość zablokowania okien kwadratem (w W-wie nawet z tego skorzystano), o tyle w odsuwanych oknach które zainstalowano w ITS-owski MAN-ach w ogóle nie ma takiej możliwości.
Nie wiem jeszcze jak będzie w tych najnowszych oknach....
========Tą część postu napisałem 12 czerwca 2007==========
Miło mi napisać, że producent szyb uporał się w końcu z problemem tłuczenia się okien w Lion'sach. I teraz coraz więcej MAN-ów Lion's City ma już z powrotem pełny zestaw szyb odsuwanych. Nie ma z nimi problemów - nie tłuką się.
Jednakże logo jeszcze nie wróciło na lewy bok. Póki co producent stopniowo wyposaża kolejne autobusy w odsuwane okna
Oj coś chyba źle Słyszałeś. Logo przewoźnika na MAN-ach LC jest wymiarami zbliżone do loga zainstalowanego na autobusach już wcześniej użytkowanych (od 2003 roku) czyli MAN-ach NL223. W zasadzie jest ono takie same. ZTM - jeśli nawet domagał się jakiś zmian, to ITS ich nie uwzględnił. ITS nie demontuje logo na polecenie ZTM-u a z powodu okien...Lopez pisze:W każdym razie logo też ITS miał wymienić na mniejsze.
A zatem przypomnę - chociaż kol. Plocmaster już to napisał - logo ITS zniknęło tylko z części Lion's-ów i tylko z ich lewej burty. Na prawej stronie logo pozostało, ponieważ okno pomiędzy III i IV drzwiami były pełne i nie wymagały wymiany.
Jedyną rzeczą, której domagał się ZTM - nie rozumiem po co - był nakaz demontażu czerwonego paska nad okiennego. Decyzja nie zrozumiała.
Po pierwsze co ma ZTM do zdefragmentowanego logo firmy ITS. To jest problem tylko i wyłącznie firmy ITS Michalczewski.7370 pisze:ale teraz chyba można się nad tym porozwozić i coś zrobić, nie wiem dlaczego ZTM w ogóle nie myśli nad jakąkolwiek estetyką.
Po drugie sprawa okien jest wciąż nie zakończona, a zatem musimy poczekać na jej rozwiązanie. I wtedy jest nadzieja na "normalizację" estetyki Lion's-ów. Na szczęście ten problem nie dotyczy wszystkich pojazdów a jedynie części.
Hmmm. Kol. Plocmaster znów mnie ubiegł w odpowiedzi, ale z racji odległości pozostawił coś dla mnieKKS pisze:Czy mi się wydaje, czy przy włączeniu klimy automatycznie załącza się blokada okien?
Otóż faktycznie w Solarisach nie ma czegoś takiego jak "automatycznego" ryglowania okien. Ja w ogóle się nie spotkałem z tym nigdzie. Np. W Gdańsku jechałem klimatyzowanymi - Solarisem i MAN-em (ZKM). I tam przy działającej klimie można było uchylić okno.
W przypadku MAN-ów Lion's City ITS A Michalczewski również nie ma czegoś takiego jak "automatycznego ryglowania". Po prostu kierowca załącza klimę, a pasażerowie mogą sobie pootwierać okna.
Co ciekawe - o ile w SU 18 III jest możliwość zablokowania okien kwadratem (w W-wie nawet z tego skorzystano), o tyle w odsuwanych oknach które zainstalowano w ITS-owski MAN-ach w ogóle nie ma takiej możliwości.
Nie wiem jeszcze jak będzie w tych najnowszych oknach....
========Tą część postu napisałem 12 czerwca 2007==========
Miło mi napisać, że producent szyb uporał się w końcu z problemem tłuczenia się okien w Lion'sach. I teraz coraz więcej MAN-ów Lion's City ma już z powrotem pełny zestaw szyb odsuwanych. Nie ma z nimi problemów - nie tłuką się.
Jednakże logo jeszcze nie wróciło na lewy bok. Póki co producent stopniowo wyposaża kolejne autobusy w odsuwane okna
ITS Michalczewski kupuje Solarisy!!! Umowa dotyczy dostawy 27 autobusów miejskich Solaris Urbino 12.
http://infobus.pl/text.php?from=rss&id=16618
Skąd ta nagła zmiana? Zawsze Many, a tu... Byłem zdziwiony.
http://infobus.pl/text.php?from=rss&id=16618
Skąd ta nagła zmiana? Zawsze Many, a tu... Byłem zdziwiony.
No tak, ale oni wybrali taki tabor do obsługi komunikacji miejskiej w Warszawie... a te Solarisy ITS kupuje wyłącznie do obsługi km w Radomiu. Co i tak muszę przyznać, jest dla mnie sensacją - ale zgodnie z tym co napisał Lopez powyżej - czas wymienić radomskie stare rupiecie na nowsze pojazdyplocmaster pisze:Kupili NL223 i im za dużo palą, kupili NG363 LC i im szyby wypadały, ile można to wytrzymywać.
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt:
Firma w końcu załapała się na dofinansowanie z mazowcieckiego RPO zakupu 8 krótkich gazowców (klik klik).
W OPZ nie doprecyzowano o jaką pojemność silnika chodzi. Zatem na wstępie (a właściwie dopóki nie padną pytania) odpada Solaris i Solbus z motorem Cummins ISLG (8.9 l O ile dobrze pamiętam). Zostaje MAN, Scania i Mercedes. Ostatnią dwójkę raczej skreślamy, czyli zostaje Lion's. Hmmm. To byłoby ciekawe, gdyby pierwsze Lwy w Radomiu się pojawiły. Ale jest to przetarg oparty na procedurze cywilnej, więc czort wie co dokładnie może się zdarzyć.
Z ciekawostek widzę, że Michalczewski zastrzegł sobie uzgodnienie logotypu na wiatrołapach. Nieźle.
W OPZ nie doprecyzowano o jaką pojemność silnika chodzi. Zatem na wstępie (a właściwie dopóki nie padną pytania) odpada Solaris i Solbus z motorem Cummins ISLG (8.9 l O ile dobrze pamiętam). Zostaje MAN, Scania i Mercedes. Ostatnią dwójkę raczej skreślamy, czyli zostaje Lion's. Hmmm. To byłoby ciekawe, gdyby pierwsze Lwy w Radomiu się pojawiły. Ale jest to przetarg oparty na procedurze cywilnej, więc czort wie co dokładnie może się zdarzyć.
Z ciekawostek widzę, że Michalczewski zastrzegł sobie uzgodnienie logotypu na wiatrołapach. Nieźle.
- TranslatorPS
- Posty: 282
- Rejestracja: 2007-10-02, 21:05
- Lokalizacja: PL-WR,KR,KSU/IE-G
Nie chcę się powtarzać z FRI, ale... Solaris oferuje instalacje CNG z MAN E2876LUH02, który to ma pojemność skokową 12816cm^3 i z tym silnikiem mogą oferować ile im się podoba. Szczególnie, że ITS jednak lubi MANa i ich silniki mogłyby być dla nich plusem.
Solbus Solcity SM12 CNG jest podawany tylko jako z silnikiem Iveco Cursor C78 ENT G, a ten nie ma nawet 8 litrów pojemności. Cummins w Solbusie jest oferowany, ale... tylko na ON i LNG.
I tyle kopiuj-wklej
Solbus Solcity SM12 CNG jest podawany tylko jako z silnikiem Iveco Cursor C78 ENT G, a ten nie ma nawet 8 litrów pojemności. Cummins w Solbusie jest oferowany, ale... tylko na ON i LNG.
I tyle kopiuj-wklej
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt:
Hehe. Dawno i nieprawda.TranslatorPS pisze:Nie chcę się powtarzać z FRI, ale... Solaris oferuje instalacje CNG z MAN E2876LUH02, który to ma pojemność skokową 12816cm^3 i z tym silnikiem mogą oferować ile im się podoba.
Zrazili się do nich po Warszawie.TranslatorPS pisze:Szczególnie, że ITS jednak lubi MANa i ich silniki mogłyby być dla nich plusem.
7,8 l brutto uściślając. Cummins ISLG (8,9 l brutto) jest również w ofercie.TranslatorPS pisze:Solbus Solcity SM12 CNG jest podawany tylko jako z silnikiem Iveco Cursor C78 ENT G, a ten nie ma nawet 8 litrów pojemności.
Bzdura.TranslatorPS pisze:Cummins w Solbusie jest oferowany, ale... tylko na ON i LNG.
Zaraz Ci dam CTRL + V na FRITranslatorPS pisze:I tyle kopiuj-wklej