Transgór (Mysłowice)

Organizatorzy transportu miejskiego, przewoźnicy komunikacji miejskiej, wykazy taboru.
Awatar użytkownika
Marcin_558
Posty: 3993
Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
Kontakt:

Post autor: Marcin_558 » 2012-07-21, 17:20

Citelisy 12m ex PKS Bydgoszcz są w dobrym stanie :) Bardzo mało zjeżdzały awaryjnie w Bydgoszczy. Jestem ciekaw jak sobie poradzą w Transgórze.
>MówięNIE dla ACTA< // PKS Bydgoszcz / MZK Bydgoszcz / KDD Trans Bydgoszcz
56:GLINKI BFM/56P Park Przemysłowy Biurowiec <-> [62]Garbary <-> [62L]Lisia - 56/[62] BELMA

Awatar użytkownika
Marcin N
Posty: 2705
Rejestracja: 2010-05-03, 11:23
Lokalizacja: Łaziska Górne

Post autor: Marcin N » 2012-11-03, 10:53

Marcin_558 pisze:Jestem ciekaw jak sobie poradzą w Transgórze.
Jeśli będą o nie dbali tak jak dotychczas o swój tabor to nie wróżę im świetlanej przyszłości, nie wiem jak jest w Trzebini ale na Brzezince i w Lędzinach (?) niespecjalnie się dba o wozy.

-----------------

Nareszcie coś ciekawego w Transgórze, czekałem aż kupią takie wynalazki :D
http://phototrans.pl/14,588399,0,Volvo_ ... U_957.html

Może powędruje na 655 :mruga:

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 28859
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 » 2012-11-03, 17:29

Marcin_FTŚ pisze:Nareszcie coś ciekawego w Transgórze, czekałem aż kupią takie wynalazki :D
Oni tego przegubowca wyremontują, czy będzie "magazynem części zamiennych" ? ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Marcin N
Posty: 2705
Rejestracja: 2010-05-03, 11:23
Lokalizacja: Łaziska Górne

Post autor: Marcin N » 2012-11-03, 17:54

Obstawiam że nawet remontować nie będą tylko od razu na trasę poślą, oklei się oznaczeniami KZK/MZK/ZKKM i wio na 262/655/9 ;) Swoją drogą fajnie że kupili taki wóz, jakieś doświadczenie z Volvo już mają, do tego dość młody rocznik no i napędzany gazem, oj coś czuje że zobaczymy go na 262 (Tychy - Lędziny)

Awatar użytkownika
Rumpel
Posty: 643
Rejestracja: 2010-12-31, 01:02
Lokalizacja: Czeladź Scorpio: 379 619km

Post autor: Rumpel » 2012-11-03, 18:23

Co mu ten rocznik daje, jak to Skandynaw, czyli (hebel)²....
Jakby go ładnie pomalowali, porobili wnętrze, silnik i dali porządny SIP to by był cacy. A tak to jak znam życie, wyjedzie na ulice w takim stanie jak jest. :confused:
ЯЦSSIДИ DДИCЭ GIVЭS PФШЭЯ ГФ ЧФU
Post nie zawiera niczego, to tylko spam.

Gadzie
Posty: 1046
Rejestracja: 2007-04-16, 20:48
Lokalizacja: Dobroszyce
Kontakt:

Post autor: Gadzie » 2012-11-03, 18:26

Rumpel pisze:Co mu ten rocznik daje, jak to Skandynaw, czyli (hebel)²....
Akurat dla nich liczy się akurat tylko rocznik, żeby wóz spełniał ewentualnie wymagania KZK, czy tam innego ZKKM. Kółka się kręcą to jedziemy :mruga:

Awatar użytkownika
Marcin N
Posty: 2705
Rejestracja: 2010-05-03, 11:23
Lokalizacja: Łaziska Górne

Post autor: Marcin N » 2012-11-03, 18:45

Rumpel pisze:Co mu ten rocznik daje, jak to Skandynaw, czyli (hebel)²....
Niestety to jest właśnie bolączką skandynawów, że już przyjeżdżają jako heble a szczególnie te z Goteborga.
Jakby go ładnie pomalowali, porobili wnętrze, silnik i dali porządny SIP to by był cacy. A tak to jak znam życie, wyjedzie na ulice w takim stanie jak jest.
Panie, to nie w tej firmie, chyba że trafiłby na linie ZKKM gdzie jest wymagane jednolite malowanie pojazdów.

A co do rocznika, dość młode auto więc w dużej części przetargów mogą startować.
Akurat dla nich liczy się akurat tylko rocznik, żeby wóz spełniał ewentualnie wymagania KZK, czy tam innego ZKKM. Kółka się kręcą to jedziemy
Akurat tu Cię zdziwię bo ZKKM wymaga na swoich liniach wozów nie starszych niż 2000 rok.

Awatar użytkownika
Rumpel
Posty: 643
Rejestracja: 2010-12-31, 01:02
Lokalizacja: Czeladź Scorpio: 379 619km

Post autor: Rumpel » 2012-11-03, 19:49

Marcin_FTŚ pisze:Niestety to jest właśnie bolączką skandynawów, że już przyjeżdżają jako heble a szczególnie te z Goteborga.
Objaśnił to kiedyś na TWB Cykel, że Skandynawowie nie mają własnych wozów, tylko jeżdżą czym popadnie, i czym sie da. A poza tym oni tam mają ściśle określony czas na eksploatacje danego pojazdu, potem leci w świat jako używka.
ЯЦSSIДИ DДИCЭ GIVЭS PФШЭЯ ГФ ЧФU
Post nie zawiera niczego, to tylko spam.

Awatar użytkownika
Marcin N
Posty: 2705
Rejestracja: 2010-05-03, 11:23
Lokalizacja: Łaziska Górne

Post autor: Marcin N » 2012-11-03, 19:56

Rumpel pisze:Objaśnił to kiedyś na TWB Cykel, że Skandynawowie nie mają własnych wozów, tylko jeżdżą czym popadnie, i czym sie da.
Masz na myśli przydziały kierowców do wozów ? Owszem w Skandynawii się tego nie praktykuje przez co popełniają wielki błąd, bo jeśli dany wóz ma dobrą obsadę która dba o swoje miejsce pracy i regularnie zleca mechanikom/służbom porządkowym prace przy swoim aucie to czasem i stare B10BLE wyglądałoby jak nowe.
Rumpel pisze:A poza tym oni tam mają ściśle określony czas na eksploatacje danego pojazdu, potem leci w świat jako używka.
U nich ten czas wynosi chyba max. 12 lat. U nas w Polsce się na tym korzysta bo używki z północy są zazwyczaj tańsze niż te z zachodu.

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster » 2012-11-03, 22:02

Marcin_FTŚ pisze:w Skandynawii się tego nie praktykuje przez co popełniają wielki błąd
Eee tam od razu błąd, po prostu mają inne podejście - zakładają x lat eksploatacji w taki sposób, jaki im najbardziej odpowiada, a potem kupują nowy i nie opłaca im się pieścić wozu żeby tylko wziąć parę tysięcy więcej od kupującego go potem Słowianina. Nie ma tak jak u nas było/jest, że jak się przedwcześnie rozsypie to trzeba będzie pociąć kursy, bo nie będzie czym jeździć
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Marcin N
Posty: 2705
Rejestracja: 2010-05-03, 11:23
Lokalizacja: Łaziska Górne

Post autor: Marcin N » 2012-11-03, 22:19

pmaster pisze:zakładają x lat eksploatacji w taki sposób, jaki im najbardziej odpowiada
No czyli generalny wyje**ny stosunek do stanu technicznego i wizualnego danego autobusu ;) Moim zdaniem jest to błąd bo lepiej jest chyba przeciętnemu pasażerowi wsiąść do czystego zadbanego wizualnie autobusu niż brudnego naprawionego byle jak i byle czym wozu.

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio » 2012-11-03, 22:59

Marcin_FTŚ pisze: Moim zdaniem jest to błąd bo lepiej jest chyba przeciętnemu pasażerowi wsiąść do czystego zadbanego wizualnie autobusu niż brudnego naprawionego byle jak i byle czym wozu.
Magia przetargów i oddania całego rynku prywatnym firmom.
Tory na tiry!

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster » 2012-11-04, 00:25

Marcin_FTŚ pisze:Moim zdaniem jest to błąd bo lepiej jest chyba przeciętnemu pasażerowi wsiąść do czystego zadbanego wizualnie autobusu niż brudnego naprawionego byle jak i byle czym wozu.
Czyszczenie to akurat inna sprawa, wystarczy że organizator będzie wymagał i egzekwował. A przeciętnego pasażera wali to, czy wydech jest przywiązany drutem, czy przyklejony izolacją
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Marcin_558
Posty: 3993
Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
Kontakt:

Post autor: Marcin_558 » 2012-11-08, 00:35

Kolejne 2 Citelisy ex PKS Bydgoszcz zawitały do Transgóru :)
>MówięNIE dla ACTA< // PKS Bydgoszcz / MZK Bydgoszcz / KDD Trans Bydgoszcz
56:GLINKI BFM/56P Park Przemysłowy Biurowiec <-> [62]Garbary <-> [62L]Lisia - 56/[62] BELMA

Awatar użytkownika
Marcin N
Posty: 2705
Rejestracja: 2010-05-03, 11:23
Lokalizacja: Łaziska Górne

Post autor: Marcin N » 2012-11-08, 15:42

No i zapomniałeś dodać że zakupili też drugą gazową przegubową szuflę ;)

Awatar użytkownika
Max998
Posty: 394
Rejestracja: 2010-11-23, 16:41
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Max998 » 2012-11-08, 20:37

Ciekawe czy dostaną tylko numery taborowe i w trasę czy też zostaną nieco odświeżone. :)
Swoją drogą to roczniki 2004 a wyglądają jak z roku 199x. Jak na nie patrzę to mam mieszane uczucia..

Arbeiterus

Post autor: Arbeiterus » 2012-11-08, 23:34

Max998 pisze:Ciekawe czy dostaną tylko numery taborowe i w trasę czy też zostaną nieco odświeżone. :)
W Mysłowicach chodzą takie głosy ze ktoś gdzieś kiedyś w Transgórze coś odświeżał, tylko nie wiadomo czy powietrze w biurze czy autobus.

Awatar użytkownika
Marcin N
Posty: 2705
Rejestracja: 2010-05-03, 11:23
Lokalizacja: Łaziska Górne

Post autor: Marcin N » 2012-11-09, 10:29

Max998 pisze:Ciekawe czy dostaną tylko numery taborowe i w trasę czy też zostaną nieco odświeżone.
No raczej na części by ich nie kupowali ;)
Max998 pisze:Swoją drogą to roczniki 2004 a wyglądają jak z roku 199x.
Taki urok niskopodłogowych szufli, chociaż identyczne klepali już w 1996 roku.
Arbeiterus pisze:W Mysłowicach chodzą takie głosy ze ktoś gdzieś kiedyś w Transgórze coś odświeżał, tylko nie wiadomo czy powietrze w biurze czy autobus.
Dobre :P Ale patrząc na zdjęcia transgór jak chce to umie coś odświeżyć, kiedyś elegancko odmalowali itp małego N4007.

Arbeiterus

Post autor: Arbeiterus » 2012-11-09, 13:08

Dobre Ale patrząc na zdjęcia transgór jak chce to umie coś odświeżyć, kiedyś elegancko odmalowali itp małego N4007
Taa, widać to chociażby po stanie ich solarek, które jakości dorównują azerbejdżańskim trolejbusom.

Awatar użytkownika
Marcin N
Posty: 2705
Rejestracja: 2010-05-03, 11:23
Lokalizacja: Łaziska Górne

Post autor: Marcin N » 2013-06-22, 20:16

Arbeiterus pisze:Taa, widać to chociażby po stanie ich solarek, które jakości dorównują azerbejdżańskim trolejbusom.
Akurat tak dba o wozy Brzezinka, w Trzebinii jeszcze jako tako to wygląda.

------------------ Edycja 22.06.2013------------------
Po lawinie Citelisów z PKS Bydgoszcz i gazowców z MPK Wałbrzych przyszedł czas na...
http://www.photoblog.pl/radek623/153432456/464.html
Nowy nabytek, pewnie pójdzie na 155/255.

ODPOWIEDZ