PKM Tychy
SkorzystamAmalio pisze:Niestety zdjęć nie mam,ale i tak możesz się śmiać
Trudno mi powiedzieć, które wozy dokładnie, ale wiem, które są wyznaczone - oklejone i mogą się pojawić. Na pewno są to właśnie ik280: #202, #230, #231, #235, Heuliez #247, pregniot #149 (on to w ogóle zawsze miał zamiłowanie do KZK GOP - linie 695, 912 i S-3), no i SU12 #177. Obstawiam, ze od poniedziałku za jednego planowego miga wejdzie albo jakaś 120, albo krótki DAB możeMKM Shadow pisze:Ale proszę naszego eksperta o dokładniejsze informacje
No, no I co ja widzę. Niedawno przypadła mi rola rzecznika prasowego J-31, a już doczekałem się własnego Dokładnie - miałem na myśli olkuską bazę tej spółki Choć w sumie tylko wkleiłem tekstMKM Shadow pisze:Ale koledze jamesowi206 chodziło zapewne o 2 bazę Meteora mieszczącą się właśnie w Olkuszu
Na 623 jeździ też bardzo często Jelcz 120M #131. On to też ma jakąś sympatię do Bytomia W 2000 r. często pojawiał się na zatramwajach T-6, gdyż coś w Bytomiu robiono przy torowiskach.james206 pisze:Trudno mi powiedzieć, które wozy dokładnie, ale wiem, które są wyznaczone - oklejone i mogą się pojawić. Na pewno są to właśnie ik280: #202, #230, #231, #235, Heuliez #247, pregniot #149 (on to w ogóle zawsze miał zamiłowanie do KZK GOP - linie 695, 912 i S-3), no i SU12 #177. Obstawiam, ze od poniedziałku za jednego planowego miga wejdzie albo jakaś 120, albo krótki DAB może
CyganiszAmalio pisze:A oprócz tego na 29 debiut - SU12 #180
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-47852.html
2005... no to w takim razie powrót Ja sobie SU12 na 29 nie_przypominam nawet z widzenia.Egon pisze:CyganiszAmalio pisze:A oprócz tego na 29 debiut - SU12 #180
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-47852.html
Ostatnio zmieniony 2007-01-08, 20:24 przez Amalio, łącznie zmieniany 1 raz.
No to masz jeszcze jedno:Amalio pisze: Ja sobie SU12 na 29 nieprzypominam nawet z widzenia.
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-60412.html
A tu jest U15:
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-83309.html
To przekręty z rejestrami to u Meteora normalka, nawet jeżdżenie na łysych oponach to też żadna przeszkoda dla MeteoraAmalio pisze:@james206 PKM jednak niesprzedał #142 Widziałem go dzisiaj na 29, ale widziałem za to innego starego gniota w meteoro podobnych barwach.Co najlepsze jechał chyba bez rejestrów
Często się chyba też zgadza, że na 29 pojawia się HeuliezAmalio pisze:A oprócz tego na 29 debiut - SU12 #180 Nie mam nic przeciwko
A co negatywnego nie jest u Meteora normalką Oni mają zajechane wszystko nawet Solarisy Te "Migi" z PKMu też pewnie szybko zajadą.MKM Shadow pisze:To przekręty z rejestrami to u Meteora normalka, nawet jeżdżenie na łysych oponach to też żadna przeszkoda dla MeteoraAmalio pisze:@james206 PKM jednak niesprzedał #142 Widziałem go dzisiaj na 29, ale widziałem za to innego starego gniota w meteoro podobnych barwach.Co najlepsze jechał chyba bez rejestrów
Ja osobiście twierdze, że producenci autobusów powinni wszystkie swoje nowe modele wysyłać do Meteora.Ten autobus, który przeżyje "szkołe przetrwania" u Meteora dostawałby tytuł "Bus of the year"
Heulieze to normalka na 29MKM Shadow pisze:Często się chyba też zgadza, że na 29 pojawia się HeuliezAmalio pisze:A oprócz tego na 29 debiut - SU12 #180 Nie mam nic przeciwko
Czas pokaże. Ale żeby tak zajechać Solarisy, to naprawdę trzeba być artystąAmalio pisze:A co negatywnego nie jest u Meteora normalką Oni mają zajechane wszystko nawet Solarisy Te "Migi" z PKMu też pewnie szybko zajadą.
PS. Ciekawe za jakie środki finansowe Meteor remontuje autobusy
Dobre To była by dla producentów "szkoła przetrwania" ich autobusu w służbie u Meteora Tam chyba czołg musiałby jeździć, żeby go nie zajechaliAmalio pisze:Ja osobiście twierdze, że producenci autobusów powinni wszystkie swoje nowe modele wysyłać do Meteora.Ten autobus, który przeżyje "szkołe przetrwania" u Meteora dostawałby tytuł "Bus of the year"
A remontują Pytam poważnie bo choć nigdy na oczy ich zajezdni niewidziałem, ale nieraz słyszałem/czytałem, że jest tam dużo niesprawnych autobusów, więc chyba z rzadnychMKM Shadow pisze:
PS. Ciekawe za jakie środki finansowe Meteor remontuje autobusy
MyśliszMKM Shadow pisze: Tam chyba czołg musiałby jeździć, żeby go nie zajechali
A nie Jasne, że remontują. Najlepszym tego przykładem mogą być remonty ex Tyskich gniotów, które Meteor zakupiłAmalio pisze:A remontują Pytam poważnie bo choć nigdy na oczy ich zajezdni niewidziałem, ale nieraz słyszałem/czytałem, że jest tam dużo niesprawnych autobusów, więc chyba z rzadnych
Chociaż czołga by też zniszczyliAmalio pisze:Myślisz
Może im tak dać na testy Fiata 126p
Sam zobacz i oceń
Czy mogę nie komentować...[url=http://www.kmtychy.pl]www.kmtychy.pl[/url] pisze:Od kilku dni mówi się sporo o minionym wtorku, kiedy to rano nie wyjechało z zajezdni ponad 10 autobusów! Ludzie nie mieli czym dojechać do pracy i szkoły. Przez cały tydzień zbieraliśmy informacje potwierdzające to wydarzenie, aby nie rzucać bezpodstawnych oskarżeń. Niestety, wszystko się potwierdziło.
Od kierowców Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej wiemy, że dokładnie 11 kierowców nie wyjechało na trasę, ponieważ autobusy były niesprawne. Aż 11 linii nie jeździło. Od naszych czytelników wiemy, że były to m.in. linie 14, 82, 137 i inne. Tego dnia pojawił się również krótki wóz na najbardziej obleganej linii do Katowic.
To jest skandal! Ta sytuacja pokazuje, jaką politykę taborową prowadzi prezes PKM Tychy. Niedopuszczalną sytuacją jest, żeby aż tak duża liczba wozów była niesprawna i nie wyjechała na trasę.
Postanowiliśmy zapytać MZK Tychy, co robi w tej sprawie, aby karać przewoźnika za niewykonane kursy i egzekwować na przyszłość należyte wywiązywanie się z obsługi linii.
Do Andrzeja Kowola, prezesa PKM Tychy wystosowaliśmy pismo z prośbą o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji. Mamy nadzieję, że otrzymamy jakąś odpowiedź, ponieważ mieszkańcy Tychów są bardzo ciekawi, co takiego się dzieje, że autobusy stoją unieruchomione na zajezdni zamiast jeździć na liniach.
Również Prezydent Miasta otrzymał od nas zapytanie w tej sprawie, ponieważ jako zwierzchnik prezesa PKM Tychy dysponuje On odpowiednią władzą i środkami, aby na przyszłość przeciwdziałać takim wydarzeniom.
Zniecierpliwieni czekamy na reakcję miasta, MZK, ale przede wszystkim PKMu. Jak tylko otrzymamy jakieś wyjaśnienia, zostaną one opublikowane na stronie.
No to, że pseudo ekspertowi od PKM Tychy, pozwolisz skomentować.james206 pisze:Czy mogę nie komentować...
Ujmę to niestety w kilku zdaniach
To jest działania na szkode firmy. Czy szanowny pan Prezes ma się zamiar kiedykolwiek przyznać się do życiowej/ firmowej porażki
PKM Tychy, nawet nie próbuje wyjaśnić aktualnych wydarzeń, np. ostatnie wydarzenia, w którym czytamy, że na trasy nie wyjechało aż 11 autobusów :!::!:
Sądzę, że firma i jej Szanowny Prezes Pan Kowol wie, że źle się dzieję z firmą i zakup owych CNG był totalną porażką ;/ ale przecież nikt nie piśnie ani słowa. W przeciwnym razie prezes zwolni tą osobą, która "wygadała". A poza tym, gdyby PKM Tychy sp. z o.o. próbowała wszystko wyjaśnić stracił by na swoim dobrym imieniu i pogrążył by się w oczach mieszkańców Tych, ale jednocześnie wyjaśnił by swoje "złe działania".
Taka niestety jest prawda.... ale jak już mówiłem o tym można by napisać tylko rozprawkę pt. " Polityka firmy PKM Tychy"
Oooopsjames206 pisze:Czy mogę nie komentować...
Nie dziwię Ci się, że nawet nie Chcesz tego skomentować. W zasadzie nie ma tutaj co komentować. Straszne.
Ja myślę, że przypadek p. dyrektora Kowola jest mi znany. Po prostu pojawił się facet, który za bardzo nie radzi sobie z prowadzeniem firmy. No i... albo ten pan "z zawodu jest tylko dyrektorem", albo pensja tego pana działa na niego niczym klej. Super klej. Z takim "klejem", to nawet Chuck Norris sobie nie poradzi.
Pozostaje mi jedynie przesłać szczere współczucie a jednocześnie wyrazić nadzieję, że w Tychach znów będzie wichura. I tego Pana wywieje.....
... byle nie do Warszawy.
Moim zdaniem jest inaczej niż przedstawia to serwis KMTychy.J-31 pisze:Nie dziwię Ci się, że nawet nie Chcesz tego skomentować. W zasadzie nie ma tutaj co komentować. Straszne.
Pan Kowol nie jest szkodnikiem świadomym. Przyjął on sobie za cel (pod wpływem swoich przemyśleń lub rad swoich doradców) wymianę taboru PKM Tychy na całkowicie niskopodłogowy/niskowejściowy - i chwała mu za to. Do osiągnięcia tego celu wybrał sposób, który może wydawać się kontrowersyjny, a więc kupowanie pojazdów używanych. Nie mnie oceniać czy on jest dobry - początki zawsze są trudne, bez popełnienia błędów (nawet grubych) się nie obejdzie. Ale jeżeli z popełnionych błędów wyciągnie się prawidłowe wnioski, w przyszłości może to przynieść pozytywne efekty. Publiczne ujawnianie, że popełniło się błąd, też niekonieczne musi być słuszną decyzją (bo potem może spowodować to więcej takich nagonek jak w kmtychy) - ważne, żeby świadomość popełnienia błędu mieli jego sprawcy.
Nie wymagajmy od niezbyt bogatego PKMu natychmiastowego zakupu 100 nowych Solarisów U18, bo jest to nierealne. Teraz kupili 16 gazowców w dość marnej kondycji, ale następny zakup może być już całkiem inny. Poczekajmy, zobaczymy co się stanie za rok, dwa, a potem ewentualnie wieszajmy psy. Jeżeli chcemy lepszej komunikacji, starajmy się PKMowi i jego prezesowi również pomóc, a nie tylko szczuć.
Szkoda tylko, że sprzedają swoje gnioty :frown:
Egonie, co do jednego masz rację. Zgodnie z zasadą wysłuchania obu stron bez wypowiedzi PKM nie powinno się go negatywnie oceniać, tylko że PKM nie korzysta z tego przywileju. A jakie są prawdziwe powody powstałej sytuacji pozostają nam domniemania. Z drugiej strony jeśli spółka nie odpiera zarzutów o niegospodarność i nie popiera tego odpowiednimi tłumaczeniami, gołym okiem widać,że coś jest nie tak...
Mam też wrażenie,że oceniłeś trochę sytuację zza przysłowiowego biurka. Tu nie chodzi o to czy racje ma PKM czy kmtychy, ale o interes pasażerów. Czekając dzień w dzień na autobus, który często nie przyjeżdża albo się spóźnia również czułbyś się rozgoryczony. Nawet ja podróżując obecnie liniami MZK dość sporadycznie odczuwam pogorszenie się usług przewoźnika. Zastępowanie klasy mega szortami, niekompletnie wyposażone pojazdy, częste awarie, spóźnienia - mogę to potwierdzić jako naoczny świadek. A skoro kiedyś było dobrze - to dziś nie przestało tak być bez powodu.
Co najbardziej boli tyszan - oddawanie linii podwykonawcom, wożenie 4 liter mieszkańców Bytomia ich autobusami i wreszcie sprzedaż tego co mogło jeździć do innych firm.
Co do poczynań prezesa powiem tak. Nie jest pierwszym, który próbuje zbawić świat... Był już kiedyś taki jeden co Heine się zwał...
Mam też wrażenie,że oceniłeś trochę sytuację zza przysłowiowego biurka. Tu nie chodzi o to czy racje ma PKM czy kmtychy, ale o interes pasażerów. Czekając dzień w dzień na autobus, który często nie przyjeżdża albo się spóźnia również czułbyś się rozgoryczony. Nawet ja podróżując obecnie liniami MZK dość sporadycznie odczuwam pogorszenie się usług przewoźnika. Zastępowanie klasy mega szortami, niekompletnie wyposażone pojazdy, częste awarie, spóźnienia - mogę to potwierdzić jako naoczny świadek. A skoro kiedyś było dobrze - to dziś nie przestało tak być bez powodu.
Co najbardziej boli tyszan - oddawanie linii podwykonawcom, wożenie 4 liter mieszkańców Bytomia ich autobusami i wreszcie sprzedaż tego co mogło jeździć do innych firm.
Co do poczynań prezesa powiem tak. Nie jest pierwszym, który próbuje zbawić świat... Był już kiedyś taki jeden co Heine się zwał...