PKM Katowice
Ale gafa kol. stachustachu pisze:W "Transkom" Mysłowice
J-31 pisze:1. Czy to oznacza, że jak kierowca chce, to wpuszcza ludzi pierwszymi drzwiami i sam inkasuje za bilety (bądź je sprawdza) ?
I pierwszy i drugi wariant jest poprawny J-312. Czy to oznacza, że jak kierowca nie chce, to po prostu otwiera wszystkie drzwi i wisi mu to tolanie. No chyba, że jest z nim kontroler.. to wtedy mu się chce ?
Btw najświeższa wiadomość.
PKM Katowice niestety ponownie zakupił używanego MANa NL202- układ drzwi 2-2-0, są odskokowe.
http://www.kzgop.pl/Nowy_nabytek_PKM_Ka ... t,323.html
Pocieszę się jednak tym, że ma dużo uchylanych okienek, bo niestety widzę, że polityka kupowania cały czas nówek w tej firmie już się skończyła
1. ¯eby malowanie lwiej części taboru na żółto nie poszło na marneplocmaster pisze:1. A po co ma tak wyglądać?Amalio pisze:Po to by:
1. wyglądał jak reszta zakupionych (nowych bądź używanych) autobusów
2. nie było widać, że ściągnęli używkę
3. bo po coś w końcu są barwy zakładowe
2. A po co to ukrywać? I tak zresztą widać.
3. Tu masz rację. Ale to i tak nie powód.
2 No tak skoro go nie przemalowali to widać, ale gdyby go od razu przemalowali to dla przeciętnego człowieka by wyglądał jak nowy autobus
No patrzcie, admin, a spamujeu2w pisze:Bo kol. stachu jest w Transie...
A co do MAN-a... Rocznik 1997 zza granicy, to jeszcze trochę pojeździ, odskokowe drzwi to fajny bajer, a układ drzwi nie powinien robić problemów, skoro i tak pasażerowie wchodzą tylko przednimi drzwiami.
"By żyło się lepiej" A na poważnie - nie wiem, jak jest z malowaniem autobusów w Płocku, ale podejrzewam, że nie wszystkie są pomalowane w barwy zakładowe, skoro tak piszesz, bo zupełnie inaczej się patrzy, gdy wszystkie wozy są pomalowane tak samo - wtedy pasażer jest zorientowany, czym ma jechać. I skoro większość autobusów w Katowicach jest pomalowana na żółto, to i ten powinien być, jeżeli PKM chce, by pojeździł trochę dłużej niż dwa lata...plocmaster pisze:a po co ma mieć barwy zakładowe?
Każdy ma barwy zakładowe z przodu… I wiele ma z innych stron. I u nas nie wsiądziesz przez pomyłkę do autobusu, w którym taryfa KM nie obowiązujeKKS pisze:A na poważnie - nie wiem, jak jest z malowaniem autobusów w Płocku, ale podejrzewam, że nie wszystkie są pomalowane w barwy zakładowe, skoro tak piszesz, bo zupełnie inaczej się patrzy, gdy wszystkie wozy są pomalowane tak samo - wtedy pasażer jest zorientowany, czym ma jechać.
Prędzej dostanie jakąś reklamę niż barwy zakładowe, ale nie wątpie, że kiedyś je jednak dostatnie. Przecież poprzednie NL202 też jeszcze barw zakładowych nie dostały, tylko od razu przylepili na nich całopojazdową reklamę.Amalio pisze:To nawet go nie przemalują
Wszystkie 5 przyjedzie 21 listopada.Amalio pisze:PS A kiedy w końcu przyjdą te przeguby
Cóż z tego jak ten tabor używany ma ponad 10 lat ?plocmaster pisze:I dobrze, kupią więcej.
Bo Shadow twierdzi, że to źle, że mają po 10 lat, skłaniając się ku stwierdzeniu, że używki są złe, a są dobre, mimo że mają tyle (co istotnie jest wadą, aczkolwiek zalety przeważają)Amalio pisze:Hmm Plocmaster zamiast zadawać w tym temacie te nużące już pytania z serii "i co z tego", " a po co" to może napisz do czego dążysz