P.P.U.H. KŁOSOK / A-21 / ASKA / V-BUS
Re: P.P.U.H. KŁOSOK / A-21 / ASKA / V-BUS (Żory)
Ponoć zwrócony.
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Re: P.P.U.H. KŁOSOK / A-21 / ASKA / V-BUS (Żory)
Z posiadania A-21 zniknęły też z posiadania 2 BN12? Gdzie one poszły, też zostały zdane do producenta? Marcin N wspominał ze niski 12 metrowy SOR przyszedł?
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Re: P.P.U.H. KŁOSOK / A-21 / ASKA / V-BUS (Żory)
ASKA będzie się zbroiła w tabor z Euro6 na linie 154 którą obsłuży z Meteor/Irex? Wiadomo co za ciekawostki wypuści?
Mody:
Na "154" trzy wozy Meteorexu oraz dwa ASKI, na "51" łapią się dwa ex-białostockie MAZ-aki i trzy nówki. ASKA (vel. V-Bus, vel. A21) kupiła nowe krótkie SOR-y. Auta o niebo lepiej pod względem litrażu wyglądają niż MAZ-aki, zresztą na 51 trzy nówki wymagano z EURO 6.
http://forum.wpk.katowice.pl/viewtopic. ... start=1860
Re: P.P.U.H. KŁOSOK / A-21 / ASKA / V-BUS (Żory)
Pewnie kolejne SORy kupią.
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Re: P.P.U.H. KŁOSOK / A-21 / ASKA / V-BUS (Żory)
Niskopodłogowe NB12?
Re: P.P.U.H. KŁOSOK / A-21 / ASKA / V-BUS (Żory)
Ciężko powiedzieć, pewnie BN12 bo one chyba też z E6 pod klapą wychodzą.
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Re: P.P.U.H. KŁOSOK / A-21 / ASKA / V-BUS (Żory)
3 nowe MAZy 103 prawdopodobnie trafią do komunikacji w Żorach obsługiwanej przez kwartet z Żor(Aska, A-21, Kłosok, V-Bus).
info z WPK Katowice: http://forum.wpk.katowice.pl/viewtopic. ... &start=780
info z WPK Katowice: http://forum.wpk.katowice.pl/viewtopic. ... &start=780
Re: P.P.U.H. KŁOSOK / A-21 / ASKA / V-BUS (Żory)
I tak jest lepiej niż myślałem... Byłem prawie pewny, że uruchomią ten szrot z Okrężnej czyli kolejnego Mercedesa albo Setrę czy Neoplana.
Re: P.P.U.H. KŁOSOK / A-21 / ASKA / V-BUS (Żory)
Ja też tak myślałem. Czyli te MAZy jakoś się trzymają (przynajmniej trochę lepiej niż starszy o kilkanaście lat MAN czy MB)?
Re: P.P.U.H. KŁOSOK / A-21 / ASKA / V-BUS (Żory)
Akurat te ex. Białystok są trochę dobite... Osobiście wolałem tego O407 który zawsze na 05 jeździł. No ale przynajmniej rocznik przyzwoity. A właśnie, dobrze wnioskuję, że na 01 są teraz dwa auta ? Jeden na całodniowym a drugi na szczytowym ? Generalnie jak tam wygląda rozpiska wozów ?
01 - 2x Kapena
02 - 1x Kapena
03 - 1x Varo
04 - 1x ZAZ
05 - 2x MAZ
06 - 1x ZAZ
07 - 1x ZAZ
Ja to rozgryzłem tak, dobrze czy coś źle ?
01 - 2x Kapena
02 - 1x Kapena
03 - 1x Varo
04 - 1x ZAZ
05 - 2x MAZ
06 - 1x ZAZ
07 - 1x ZAZ
Ja to rozgryzłem tak, dobrze czy coś źle ?
Re: P.P.U.H. KŁOSOK / A-21 / ASKA / V-BUS (Żory)
Szczerze mówiąc nie wiem. Z tego co podawały media zmiany miały objąć:
- większe autobusy na 05 (nie wiem czy jeżdżą tam 2 MAZy czy MAZ i MAN)
- przejście ZAZulca z 05 na 06/07
- dodanie kursów do 01, jeżeli wymusza to dodatkowy wóz to powinna tam powędrować Kapena z 06/07
Z tego wychodzi, że jest tak jak piszesz. Nie mam jednak 100% pewności.
Jak już pisałem w innym temacie umowa na "większy autobus" na 05 jest póki co zawarta na okres do 30 kwietnia 2016.
- większe autobusy na 05 (nie wiem czy jeżdżą tam 2 MAZy czy MAZ i MAN)
- przejście ZAZulca z 05 na 06/07
- dodanie kursów do 01, jeżeli wymusza to dodatkowy wóz to powinna tam powędrować Kapena z 06/07
Z tego wychodzi, że jest tak jak piszesz. Nie mam jednak 100% pewności.
Jak już pisałem w innym temacie umowa na "większy autobus" na 05 jest póki co zawarta na okres do 30 kwietnia 2016.
Re: P.P.U.H. KŁOSOK / A-21 / ASKA / V-BUS (Żory)
ZAZulec który jeździł na 05 to chyba ten sam który jeździ też na 04, tam chyba jakiś łączony obieg jest. Jak analizowałem rozkład 01 po zmianie to musi tam być drugi wóz w porannym i popołudniowym szczycie bo jeden by nie był w stanie tego obskoczyć, jak wywnioskowałem wygląda to tak, że ten drugi wóz startuje o 6:45 z dworca i jeździ do 8:24 a potem wyjeżdża po południu o 13:55 i jeździ do 16:09.
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Re: P.P.U.H. KŁOSOK / A-21 / ASKA / V-BUS (Żory)
Można się spodziewać po zakupie SORów NB18 wersji 12m? Po ostatnich wygranych przetargach KZK GOP?
A-21: 1 SOR NB18
Kłosok Żory: 2 SOR NB 18
A-21: 1 SOR NB18
Kłosok Żory: 2 SOR NB 18
Re: P.P.U.H. KŁOSOK / A-21 / ASKA / V-BUS (Żory)
Ciężko powiedzieć wszak BN jest tańszy niż NB a nie wymagają zazwyczaj niskiej podłogi na całej długości więc taniej jest kupić garbusa.
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Re: P.P.U.H. KŁOSOK / A-21 / ASKA / V-BUS
SORowi też może zależeć na referencjach, jakby sprzedał parę sztuk NB12 mógłby startować w przetargach w Polsce.
Re: P.P.U.H. KŁOSOK / A-21 / ASKA / V-BUS
No jakby faktycznie któryś ze śląskich prywaciarzy kupił jeszcze trochę tych pojazdów - to SOR ma otwartą drogę w polskich przetargach
Re: P.P.U.H. KŁOSOK / A-21 / ASKA / V-BUS
No jedyni którzy pozostali jeszcze wierni Białoruskiej konkurencji to Irex, Pawelec i Nowak, reszta przerzuca się powoli na SORy.
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Re: P.P.U.H. KŁOSOK / A-21 / ASKA / V-BUS
Może to chwilowy przestój z MAZami dopóki montownia w Płońsku nie ruszy z Glaspo Motors? Ale SOR są lepsze jakościowo od MAZów raczej?
Re: P.P.U.H. KŁOSOK / A-21 / ASKA / V-BUS
Czy są jakościowo lepsze nie wiem, ale na pewno są oszczędniejsze a na to też patrzą prywaciarze.