MPK Lublin
Zwłaszcza, że w Mercedesie już też był taki przypadek, jest filmik z monitoringu na YT, nie pamiętam czy już dawałem tutaj linka, a i skoro pani upadła na szkło i się pokaleczyła, to znaczy, że szyba potłukła się prawidłowo, bo wylądowanie na zwykłej szybie nie musi wiązać się ze skaleczeniami, zazwyczaj płaty szkła nie stają na sztorc, pani musiała wylądować na drobinkach szkła z szyby hartowanej. Widać po raz kolejny w Lublinie jakąś propagandę lub nagonkę medialną nie mającą sensu, bo na dobrą sprawę, taka sytuacja mogła mieć miejsce wszędzie i w pojeździe każdej marki, a nawet z szybą boczną czy tylną, jakoś do tej pory nikt nie wymontowywał szyb bo ktoś w nie wpadł.
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt:
Było, co więcej wtedy też miałem wątpliwości co do tego, czy istotnie ten wiatrołap był ze szkła hartowanego.irisbus pisze:Zwłaszcza, że w Mercedesie już też był taki przypadek, jest filmik z monitoringu na YT, nie pamiętam czy już dawałem tutaj linka, a i skoro pani upadła na szkło i się pokaleczyła, to znaczy, że szyba potłukła się prawidłowo, bo wylądowanie na zwykłej szybie nie musi wiązać się ze skaleczeniami, zazwyczaj płaty szkła nie stają na sztorc, pani musiała wylądować na drobinkach szkła z szyby hartowanej.
Wiesz... od kiedy Autosan zgarnął kontrakt, który niby był dedykowany EvoBusowi (mniejsza, że po modyfikacjach SIWZ nie wiem, w którym miejscu) to wiesza się jak się tylko da wszelkie psy. Nie powiem- święty nie jestem, bo mam do zarzucenia Autosanowi kilka rzeczy, ale na Boga ! Biletomaty nie działają, to pismaki nagłaśniają sprawę, że znowu defektują Autosany. Citaro G #2345 zadławił się olejem (jak się potem okazało EvoBus dostarczył uszkodzony pojazd; mniejsza, że żadne konsekwencje z tego tytułu go nie spotkały) to skąd... To nieistotna informacja.irisbus pisze:Widać po raz kolejny w Lublinie jakąś propagandę lub nagonkę medialną nie mającą sensu, bo na dobrą sprawę, taka sytuacja mogła mieć miejsce wszędzie i w pojeździe każdej marki, a nawet z szybą boczną czy tylną, jakoś do tej pory nikt nie wymontowywał szyb bo ktoś w nie wpadł.
A ponadto (to oczywiście "dziwny" zbieg okoliczności) na dniach ma być ogłoszony przetarg na 20 midi. Także ten... Ale znając życie znowu specyfikacja będzie w tak debilnych punktach jak szerokość drzwi pod MB (o istotnych szczegółach tj. silnik, niezależna przednia oś, brak filtra sadzy w motorze zapominają), znowu ktoś zaprotestuje do KIO i znowu ZTM się ośmieszy. Wszystko w normie.
O dalszych planach zakupowych ZTM'u -> klik
Mam nadzieje, że 20 mini jeszcze się zmieni w 20 midi
- Wojtek-MKM
- Posty: 574
- Rejestracja: 2010-08-06, 13:41
- Lokalizacja: Kraków Czyżyny
To by się zgadzało w Wolicy stoi około 5 szt. Citaro G dla ZTM-u
http://img85.imageshack.us/img85/5368/c ... lin100.jpg
http://img85.imageshack.us/img85/5368/c ... lin100.jpg
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt:
- Wojtek-MKM
- Posty: 574
- Rejestracja: 2010-08-06, 13:41
- Lokalizacja: Kraków Czyżyny
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt:
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt:
MKP to już przeszłość. Ostatni prywaciarz, który zasłaniał się pozwoleniem do 2014 roku zszedł z końcem 2011 roku. Obecnie wszystko odbywa się jako przewozy zlecone przez ZTM. Także wreszcie (już 2 rok) cywilizowany zbiorkom.pmaster pisze:Czy komunikacja publiczna w Lublinie to dalej syf z Ikarusami, Jelczami i czasem wynalazkami z Zachodu jeżdżącymi gdzie chcą, kiedy chcą i na jakiej taryfie chcą, czy już się ucywilizowało i jeżdżą głównie Conecta, Autosany i inne NG312 w barwach szczecinopodobnych?
A jedyne migi jakie zostały w mieście są w posiadaniu MPK. Ikarusów zostało raptem 8 sztuk. Także i tutaj jest duży postęp.
Przed południem było ich 5, popołudniu dojechały jeszcze 3.sphinx pisze:Podobnież było ich jednak 8.
A właśnie miałem o to pytać.Jack the Ripper pisze:MKP to już przeszłość. Ostatni prywaciarz, który zasłaniał się pozwoleniem do 2014 roku zszedł z końcem 2011 roku.
Rynek sam załatwił sprawę. Pasażerowie wybrali rozwiązania systemowe. Co nie zmienia faktu, że zdumiewające jest to, że tolerancja władz miasta dla marszrutek trwała tak długo.
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt:
Zdumiewające jest to, że w ogóle wprowadzono coś takiego jak MKP...
Od 1 XI 2010, kiedy to objęto zadania z ostatniego pakietu na brygady było w Lublinie jeszcze 4 "czapkowiczów". Stopniowo się wykruszali i ostatni zszedł pod koniec ubiegłego roku. Cel reformy komunikacji miejskiej w Lublinie został osiągnięty. W boleściach, ale się udało.
Od 1 XI 2010, kiedy to objęto zadania z ostatniego pakietu na brygady było w Lublinie jeszcze 4 "czapkowiczów". Stopniowo się wykruszali i ostatni zszedł pod koniec ubiegłego roku. Cel reformy komunikacji miejskiej w Lublinie został osiągnięty. W boleściach, ale się udało.
może nie na temat: Ale mam takie pytanie czemu dawnej w lublinie była 5 cyfrowa numeracja pojazdów w formacie x-xxxx lub xxxxx. tzn co oznaczały poszczególne cyfry numeru i czy była jakaś istotna różnica między formatem x-xxxx a xxxxx czy jedynie wygoda ?
Bo zauważyłem że starsze zdjcia w TWB dla Lublina przedstawiają numerację 5 cyfrową, w jednym lub drugim formacie.
Bo zauważyłem że starsze zdjcia w TWB dla Lublina przedstawiają numerację 5 cyfrową, w jednym lub drugim formacie.
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt:
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt: