MPK Lublin
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt:
MKP to już przeszłość. Ostatni prywaciarz, który zasłaniał się pozwoleniem do 2014 roku zszedł z końcem 2011 roku. Obecnie wszystko odbywa się jako przewozy zlecone przez ZTM. Także wreszcie (już 2 rok) cywilizowany zbiorkom.pmaster pisze:Czy komunikacja publiczna w Lublinie to dalej syf z Ikarusami, Jelczami i czasem wynalazkami z Zachodu jeżdżącymi gdzie chcą, kiedy chcą i na jakiej taryfie chcą, czy już się ucywilizowało i jeżdżą głównie Conecta, Autosany i inne NG312 w barwach szczecinopodobnych?
A jedyne migi jakie zostały w mieście są w posiadaniu MPK. Ikarusów zostało raptem 8 sztuk. Także i tutaj jest duży postęp.
Przed południem było ich 5, popołudniu dojechały jeszcze 3.sphinx pisze:Podobnież było ich jednak 8.
A właśnie miałem o to pytać.Jack the Ripper pisze:MKP to już przeszłość. Ostatni prywaciarz, który zasłaniał się pozwoleniem do 2014 roku zszedł z końcem 2011 roku.
Rynek sam załatwił sprawę. Pasażerowie wybrali rozwiązania systemowe. Co nie zmienia faktu, że zdumiewające jest to, że tolerancja władz miasta dla marszrutek trwała tak długo.
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt:
Zdumiewające jest to, że w ogóle wprowadzono coś takiego jak MKP...
Od 1 XI 2010, kiedy to objęto zadania z ostatniego pakietu na brygady było w Lublinie jeszcze 4 "czapkowiczów". Stopniowo się wykruszali i ostatni zszedł pod koniec ubiegłego roku. Cel reformy komunikacji miejskiej w Lublinie został osiągnięty. W boleściach, ale się udało.
Od 1 XI 2010, kiedy to objęto zadania z ostatniego pakietu na brygady było w Lublinie jeszcze 4 "czapkowiczów". Stopniowo się wykruszali i ostatni zszedł pod koniec ubiegłego roku. Cel reformy komunikacji miejskiej w Lublinie został osiągnięty. W boleściach, ale się udało.
może nie na temat: Ale mam takie pytanie czemu dawnej w lublinie była 5 cyfrowa numeracja pojazdów w formacie x-xxxx lub xxxxx. tzn co oznaczały poszczególne cyfry numeru i czy była jakaś istotna różnica między formatem x-xxxx a xxxxx czy jedynie wygoda ?
Bo zauważyłem że starsze zdjcia w TWB dla Lublina przedstawiają numerację 5 cyfrową, w jednym lub drugim formacie.
Bo zauważyłem że starsze zdjcia w TWB dla Lublina przedstawiają numerację 5 cyfrową, w jednym lub drugim formacie.
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt:
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt:
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt:
- andrzej-pl
- Posty: 2
- Rejestracja: 2007-09-19, 18:56
- Lokalizacja: Kraśnik
To ja odpowiem. Pierwsza cyfra oznaczała przyporządkowanie do zajezdni.wlocek369 pisze:może nie na temat: Ale mam takie pytanie czemu dawnej w lublinie była 5 cyfrowa numeracja pojazdów w formacie x-xxxx lub xxxxx. tzn co oznaczały poszczególne cyfry numeru i czy była jakaś istotna różnica między formatem x-xxxx a xxxxx czy jedynie wygoda ?
Bo zauważyłem że starsze zdjcia w TWB dla Lublina przedstawiają numerację 5 cyfrową, w jednym lub drugim formacie.
1-, 2- to zajezdnie autobusowe Helenów i Majdan, 3- zajezdnia trolejbusowa Helenów, 4- zajezdnia autobusowa Kraśnik.
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt:
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt:
Kolejne 2 wiadomości z Lublina.
Na początek 2 zdjątka ze środka Bodzia.
Jak widać bilety skasujemy w znanych nam doskonale mieleckich kasownikach KRG8. Bileciki zakupimy w znanym z ST12S pixelowskim automacie typu APM. Nie mam pewności co do LCD 38", ale tutaj chyba również znany ET38 firmy R&G. Całości SIP'u dopełnia również znany mielecki ETL-416120, którego widzimy za kabiną. Siadamy na zdaje się 27 fotelach Ster Super Light typu 8MA (bodajże 2 półtoraki z tyłu, 9 siedzeń dostępnych z niskiej podłogi- w ofercie deklarowali chyba 'tylko' 8).
Sterowanie najprawdopodobniej od Eniki. Nie Cegelec jak od początku niektórzy zakładali.
Ponadto dzisiaj przed 5 na Helenowie zameldował się pierwszy Trollino 12MA.
Na początek 2 zdjątka ze środka Bodzia.
Jak widać bilety skasujemy w znanych nam doskonale mieleckich kasownikach KRG8. Bileciki zakupimy w znanym z ST12S pixelowskim automacie typu APM. Nie mam pewności co do LCD 38", ale tutaj chyba również znany ET38 firmy R&G. Całości SIP'u dopełnia również znany mielecki ETL-416120, którego widzimy za kabiną. Siadamy na zdaje się 27 fotelach Ster Super Light typu 8MA (bodajże 2 półtoraki z tyłu, 9 siedzeń dostępnych z niskiej podłogi- w ofercie deklarowali chyba 'tylko' 8).
Sterowanie najprawdopodobniej od Eniki. Nie Cegelec jak od początku niektórzy zakładali.
Ponadto dzisiaj przed 5 na Helenowie zameldował się pierwszy Trollino 12MA.
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt:
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt: