KM Płock
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Rzeczywiście. Ja czytałem jeszcze inny opis - o tym, że oba autobusy trafiły do lakierni.
To będzie chyba pierwszy przypadek. Poprzednio sprowadzone autobusy używane, miały lakierowane tylko fronty. A resztę zostawiali.
Co by nie gadać. Z niecierpliwością czekam na kolejne fotki tych N4021, ale już po przelakierowaniu
To będzie chyba pierwszy przypadek. Poprzednio sprowadzone autobusy używane, miały lakierowane tylko fronty. A resztę zostawiali.
Co by nie gadać. Z niecierpliwością czekam na kolejne fotki tych N4021, ale już po przelakierowaniu
#711 wyjechał wczoraj z tego co widzę:
http://www.gpa.mazowsze.pl/displayimage.php?pos=-7460
http://www.gpa.mazowsze.pl/displayimage.php?pos=-7460
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Dość interesujący news wg mnie, tego bym się po KM nie spodziewał.Użytkownik płockiego forum o KM pisze:Potwierdzam 5 Jelczy M120 "lewarków" z Piły z 2000r. przemalowanych w nasze kolory trafi może już w okolicach 1 listopada do KM Płock. Podobno są w świetnym stanie. Tyle że to Jelcze M120!!!
mrozard pisze:Mam jedno pytanie - czemu ma bygdoskie blachy? Leasing?
Nie, to DAFA teraz u siebie autobusy rejestruje, a w parę dni po przyjeździe już mają płockieMarcin_558 pisze:O widzę że przegubowe Neoplany są w leasingu w Bydgoszczy
Zbyt dużo pieniędzy to oni nigdy nie mieli.J-31 pisze:Swoją drogą to dosyć dziwny zakup, czy KM Płock jest w aż tak złej kondycji finansowej, że odkupuje już nawet używane Jelcze ?
W Płocku raczej nie ma aż tylu takich linii, a te które są, spokojnie dałoby się obsłużyć tym, co jest. Abstrachując od tego, linia 20 jeździ po ul. Boryszewskiej, która jest w tak fatalnym stanie, że gdybym się tym zajmował, poprosiłbym Urząd Miasta o jej ponowne skrócenie, a gdyby się nie zgodzili, puszczałbym na nią same wysokopodłogowe autobusy typu 120M albo Conecto i może czasem jakiegoś starego niskacza. A na tej linii potrafi jeździć wszystko, włącznie z nowymi SU12.J-31 pisze:Czy może zamierzają je wykorzystać do obsługi linii, gdzie nawierzchnia drogowa na razie wyklucza niskacze.
Co zaś do przyczyn — w KM jest dużo Jelczy z lat 90. (tutaj jest spis taboru), może trzeba je pilnie wymienić. Możliwe także, że zwiększą ilość kursów (wybory?).
Mam nadzieję, że nie. Wolę jechać Jelczem niż czekać na coś lepszego, ale bez przesady.Jeżeli włodarze KM Płock zamierzają iść dalej w tym kierunku to zapraszam do Wrocławia po lewarki Jelcz 120M i M/3 z lat 2000-2004
W KM jest jeszcze 10 PR-ek, z czego dwie z 1984 r. (ale chyba nie są w złym stanie, miały 2 NG i jednej całkiem niedawno zrobili blacharkę) i na pewno przynajmniej niektóre jeżdżą, a i 120M jest niemało (20 przy 124 autobusach ogółem) i się sypią. Wymiana tego zajęłaby jakaś 4 lata (chyba żeby nie uwzględnić odstawionych na awarie, ale nie wiem ile ich jest), no i dochodzą do tego (trwalsze, ale bez przesady) Ikarusy 280 z 1995/6 r., gnioty i odkurzacz. Dobrze, że KM ostatnio kupuje dużo autobusów.