SPAD/SPAK/SPPK/PKS (Szczecin)
We wnętrzu hybrydy doszły stojak na rower:
pełna kabina i LCD (na którym sporadycznie wyświetla się trasa linii):
Ponadto przed drugimi drzwiami pod sufitem znajduję się typowa ramka na deskę i zachowano obydwa wewnętrzne diodowce. Biletomatu brak.
Dziś do SPAK dotarł trójdrzwiowy przegubowy Lion's w biało-zielonym malowaniu.
Pierwsze zdjęcia:
http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... t106154822
Wygląda nieźle.
pełna kabina i LCD (na którym sporadycznie wyświetla się trasa linii):
Ponadto przed drugimi drzwiami pod sufitem znajduję się typowa ramka na deskę i zachowano obydwa wewnętrzne diodowce. Biletomatu brak.
Dziś do SPAK dotarł trójdrzwiowy przegubowy Lion's w biało-zielonym malowaniu.
Pierwsze zdjęcia:
http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... t106154822
Wygląda nieźle.
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt:
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt:
Pojazd pasujący do opisu był na naprawie w MZK Stargard, lecz nie został przez nich zakupiony. Tu jest cała dyskusja o nim.
Nowe nabytki (oby...) SPAD:
Nie rozpowszechniać! DYrekcja SPAD stroi fochy przy publikowaniu zdjęć zza płota.
Nowe nabytki (oby...) SPAD:
Nie rozpowszechniać! DYrekcja SPAD stroi fochy przy publikowaniu zdjęć zza płota.
Nie wiem co niektórzy mają, że zobaczą znaczek MAN to już lecą z otwartym jęzorem. Te wozy mają ponoć koło 10 lat. Kupowanie takich autobusów nigdy nie wychodziło na dobre.shakkie pisze: (oby...)
Na pewno jest to krok wstecz porównując do wcześniejszych zakupów SPADu. Przede wszystkim rzuca się w oczy brak klimatyzacji.
Może mam chcieć żeby trafiły gdzie indziej? Wszak to nie SPAD zapowiadało wielkie zakupy przegubowców.OPi pisze:Nie wiem co niektórzy mają, że zobaczą znaczek MAN to już lecą z otwartym jęzorem.
Jest też drugie ponoć - że to nie są wozy o których myśli PePe.Te wozy mają ponoć koło 10 lat.
Może jakieś przykłady? (ale rzeczywiście mające 10 lat w chwili zakupu, a nie mniej lub więcej)Kupowanie takich autobusów nigdy nie wychodziło na dobre.
Jeśli miałaby być utrzymywana tak jak w N4011 (czyli wcale), to żadna różnica.Przede wszystkim rzuca się w oczy brak klimatyzacji.
Do SPAK przyjechał drugi przegubowy Lion's i dwa dwudrzwiowe NLxx3:
http://imageshack.us/a/img32/7071/oi1t.jpg
http://imageshack.us/a/img845/8673/whnc.jpg
http://imageshack.us/a/img707/2013/r93b.jpg
Malowanie, zielone poręcze, naklejka na lusterku - zgaduję że ex-Wuppertal.
Czyli okolice Wuppertalu W każdym razie wg. strony SPAK są to NL263 z 2000. Aż 6 lat młodsze od NL202 które w zamian wylecą/wyleciały.Amalio pisze:Równie dobrze to może być Hagen, Remscheid albo któryś z podwykonawców.
Wracając do nabytków SPAD, to ktoś na SSC doszedł, że są to ex Stötzel Steinhagen. Malowanie pasuje:
http://open.phototrans.net/14,202856,0, ... 3_973.html
Miłej podróży w takim razie życzę... Dodam to co mówił NEo, że autobusy praktycznie nie mają okien. Nie pasują do naszych warunków klimatycznych, co najwyżej gdzieś do Skandynawii.shakkie pisze:Jeśli miałaby być utrzymywana tak jak w N4011 (czyli wcale), to żadna różnica.
Dla mnie wystarczy podać całą zgraję hurtowo sprowadzanych do SPAD MANów NG272 kilka lat temu. Poza tym te wozy mają dokładnie 11 lat.shakkie pisze: Może jakieś przykłady?
A ja pozwolę sobie przypomnieć o wywietrznikach dachowych, przez które wpada więcej powietrza niż przez lufcik.
2. 11 lat mają też eksploatowane tu od nowości NL223. Używka w analogicznym wieku nie może być od nich gorsza.
3. 11-sto letnim 1260 jedzie się lepiej niż 7-dmio letnim 1650. Chyba nie powinniśmy wychodzić z jakichkolwiek założeń.
Dziękuję i wzajemnie.OPi pisze:Miłej podróży w takim razie życzę.
Ja tam lubiłem nimi jeździć.Dla mnie wystarczy podać całą zgraję hurtowo sprowadzanych do SPAD MANów NG272 kilka lat temu.
1. Jeden z tych wozów przez kilka dni stał na placu z przyklejoną karteczką z napisanymi numerami 4803 i 2451. Ten drugi dziwnie pasuje do szczecińskiego schematu numeracji i wskazuje na rok produkcji inny niż 2002.Poza tym te wozy mają dokładnie 11 lat.
2. 11 lat mają też eksploatowane tu od nowości NL223. Używka w analogicznym wieku nie może być od nich gorsza.
3. 11-sto letnim 1260 jedzie się lepiej niż 7-dmio letnim 1650. Chyba nie powinniśmy wychodzić z jakichkolwiek założeń.
¯aden argument. Ta karteczka dokładnie mogła znaczyć wszystko. Poza tym już kilka osób mówiło o początku tego wieku i to osoby raczej dobrze poinformowane.shakkie pisze:Jeden z tych wozów przez kilka dni stał na placu z przyklejoną karteczką z napisanymi numerami 4803 i 2451. Ten drugi dziwnie pasuje do szczecińskiego schematu numeracji i wskazuje na rok produkcji inny niż 2002.
Też bez sensu porównanie. Nówka jest kupowana z zamiarem kilkunastoletniej eksploatacji, a używka w takim wieku? Czy rachunek w tym wypadku wychodzi w miarę sensowny, skoro prawie na pewno taki autobus pójdzie za kilka lat na złom?shakkie pisze:11 lat mają też eksploatowane tu od nowości NL223. Używka w analogicznym wieku nie może być od nich gorsza.