MZK Koszalin
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Termin od podpisania umowy był 6 miechów, więc ok. 22 grudnia.
//EDIT: witamy kolejne CN270UB i CN310UA...
http://mzk.koszalin.pl/przetargi/autobusy.pdf
//EDIT: witamy kolejne CN270UB i CN310UA...
http://mzk.koszalin.pl/przetargi/autobusy.pdf
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Zapraszam, zapraszam
A po przeanalizowaniu całej sprawy ze Scaniami muszę powiedzieć, że chyba nie będzie to taki zły zakup. Owszem, spasowanie materiałów naszych 2001-2004 nie jest zbyt najlepsza (jedne z pierwszych CN270UB po liftingu, więc to IMHO choroba wieku dziecięcego) i ciągle na to narzekam, ale 2005, wóz sprzed dwóch lat, nie trzeszczy aż tak jak starsi bracia. Pomijając to, wozy są dość wygodne (chociaż podczas postoju telepią się niemiłosiernie). Ciche podczas jazdy, nie ma takiej wspinaczki podczas wchodzenia na tył (bo silnik w wieży). Trzeba się do nich powoli przyzwyczajać...
A po przeanalizowaniu całej sprawy ze Scaniami muszę powiedzieć, że chyba nie będzie to taki zły zakup. Owszem, spasowanie materiałów naszych 2001-2004 nie jest zbyt najlepsza (jedne z pierwszych CN270UB po liftingu, więc to IMHO choroba wieku dziecięcego) i ciągle na to narzekam, ale 2005, wóz sprzed dwóch lat, nie trzeszczy aż tak jak starsi bracia. Pomijając to, wozy są dość wygodne (chociaż podczas postoju telepią się niemiłosiernie). Ciche podczas jazdy, nie ma takiej wspinaczki podczas wchodzenia na tył (bo silnik w wieży). Trzeba się do nich powoli przyzwyczajać...
Jeśli chodzi o ofertę silników spełniających normę Euro-5/EEV zasilanych ON to obejmuje ona jedynie zmodyfikowane jakiś czas temu jednostki DC9 (niewielkie zwiększenie pojemności, wtrysk XPI, itp.). Dysponują one odpowiednio mocą 230, 280 i 320 KM. Nie ma więc możliwości by miały 270 KM, chyba, że zamawialiście wersje zasilane etanolemmrozard pisze:Niby czemu? Scania nie oferuje słabszego silnika? W SIWZie było, że silnik o mocy co najmniej 270KM. Więc prędzej zamontują słabszy.
Przy okazji nie pamiętam już czy w specyfikacji przetargowej lub jej zmianach dopuszczono zamontowanie do przegubów silnika DC9 29 (280KM) przy czym Scania upierała się w wielu przypadkach, twierdząc, że jest to silnik optymalny pod względem moc/spalanie, czy będzie to wersja DC 9 32 (320KM)?
Szczerze powiedziawszy, to nie mam pojęcia.nolem pisze:Przy okazji nie pamiętam już czy w specyfikacji przetargowej lub jej zmianach dopuszczono zamontowanie do przegubów silnika DC9 29 (280KM) przy czym Scania upierała się w wielu przypadkach, twierdząc, że jest to silnik optymalny pod względem moc/spalanie, czy będzie to wersja DC 9 32 (320KM)?
//EDIT: są
http://phototrans.eu/14,451539,0,MAN_NL ... _2007.html