KM Łomianki
Re: KM Łomianki
Nie ma warszawskiej tapicerki
Napis ŁOMIANKI rzeczywiście możnaby odkleić, bo mylący.
Napis ŁOMIANKI rzeczywiście możnaby odkleić, bo mylący.
-
- Posty: 457
- Rejestracja: 2011-06-02, 08:01
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: KM Łomianki
Ale wy sięczepiacie
Re: KM Łomianki
To taka kiepska aluzja do poczynań ZTMu, który pilnuje tej tapicerki jak gimnazjalistka błony, a tu sobie odpuścił
Re: KM Łomianki
Pilnują tapicerki tam, gdzie jest ona zapisana w kontrakcie z ajentem. Gdyby była i tu to by pilnowali.
Re: KM Łomianki
KM Łomianki robi zakupy. Firma ogłosiła przetarg na zakup 5 szt. autobusów 12-m.
Szczegóły http://infobus.pl/text.php?from=main&id=69691
Autobusy mają być przeznaczone do obsługi linii - prawdopodobnie - 110, a więc będą pracować dla ZTM Warszawa
Szczegóły http://infobus.pl/text.php?from=main&id=69691
Autobusy mają być przeznaczone do obsługi linii - prawdopodobnie - 110, a więc będą pracować dla ZTM Warszawa
Re: KM Łomianki
Odbija się czkawką zawieszenie działalności "Redutowej", a na 110 Mobilis wysyła autobusy... z Utraty.
Re: KM Łomianki
MZA popełniło wiele błędów, nie tylko zbyt szybko wygasili "Redutową", ale też nie wiem po jakiego diabła sprzedawali "Chełmską"... teraz tam są większe chaszcze niż słupek przystankowy. Zaraz tam wyrośnie las.. a na 131 wyjeżdża m.in. "Stalowa", na szczęście "Ostra" ma bliżej ... No, ale to nie temat o tym
Re: KM Łomianki
Nie chcę się w pełni odnosić do twojego wpisu, bo nie jest to miejsce ani czas, jednak to rozwiązanie mimo, że wydaje się prowizoryczne to jest opłacalne i rozsądne niezależnie od sytuacji MZA. Przewoźnik nie ponosi kosztów przejazdu technicznego na kraniec, ani nie trzeba płacić przewoźnikowi - jak to ma miejsce w przypadku MZA - za takie przejazdy. KMŁ i tak inwestuje, a w ten sposób zyskuje finansowanie na program wymiany taboru. Jednocześnie w ZTM wciąż krąży myśl o włączeniu KMŁ do warszawskiej komunikacji w sposób pełnowymiarowy, a nie tylko na zasadzie akceptacji niektórych elementów taryfy na odcinku w I strefie. Wiewiórki donosiły, że są dwie koncepcje: KMŁ jako eLka (problem eLek w I strefie już dało się zlikwidować na L-7, które pierwotnie na warszawskim odcinku w ogóle się nie zatrzymywało) lub zamiana Ł i wszystkich BISów na regularne linie podmiejskie. Nie wiem, jak wówczas wyglądałaby kwestia obsługi Sadowej, Palmir i Czosnowa, bo wtedy to ZTM musi negocjować dopłaty do komunikacji przez Czosnów, które mogą okazać się nie do udźwignięcia dla gminy.
Re: KM Łomianki
Łomiankowską jakoś dźwigają.
Re: KM Łomianki
Nie wiem jak wygląda umowa między Łomiankami i Czosnowem. Nie wykluczam, że dla KMŁ jest to linia komercyjna tj. zarabia sama na siebie i dla KMŁ jest opłacalna.pmaster pisze:Łomiankowską jakoś dźwigają.
Re: KM Łomianki
Dawno tu nic nie pisaliśmy, a dzieje się... sorry, "dzieje się" to w przypadku komunikacji miejskiej w Łomiankach w zasadzie baaardzo mało powiedziane.
Gmina Łomianki od 1-go stycznia wchodzi do I-szej strefy ZTM Warszawa, a gmina Czosnów znajdzie się w II strefie ZTM. A to oznacza, że obowiązywać będą wyłącznie bilety komunikacji miejskiej warszawskiego organizatora komunikacji - czyli ZTM.
Tym samym od 1-go stycznia przestanie obowiązywać taryfa KMŁ... to koniec biletów KMŁ
Jaka będzie organizacja komunikacji miejskiej w Łomiankach ? By odpowiedzieć sobie na to pytanie musimy podzielić obecny system linii KMŁ na dwie części
1. Linie płatne - to na nich obowiązywać będzie taryfa ZTM Warszawa. Na tych liniach wszystkie autobusy muszą być w barwach "warszawskich"
Ł1 i Ł2 stanie się linią 150 na trasie: Dziekanów Leśny - Metro Młociny (z 3 kursami porannymi dodatkowymi do pętli Metro Marymont)
BIS stanie się linią 750 na trasie: Dębina - Młociny (z kursami wariantowi do Palmir i Sadowej)
701 stanie się teraz linią miejską 250, na trasie: Dąbrowa Zachodnia - Metro Młociny
Do Łomianek od 1-go stycznia pojedzie autobus linii nocnej N56 na trasie: Dziekanów Leśny - Metro Młociny
A od połowy 2018 roku do Łomianek pojadą autobusy linii 110 na trasie: C.H. Łomianki – Metro Marymont
Obsługą tych linii zajmie się oczywiście KM Łomianki. W tym celu KMŁ nadal czeka na dwa Ursusy CS12LF... i chyba jeszcze sobie poczeka, ale dodatkowo KMŁ już odkupiło 5 Jelczy M121M od MZA Warszawa, są to wozy - najprawdopodobniej: #4755, #4773, #4801, #4803 i #4896
2. Linie lokalne KMŁ - staną się bezpłatne i będą je nadal obsługiwać autobusy kremowo-zielone
ŁD stanie się linią nr. 1: ICDS - Dąbrowa Zachodnia (z opcją niektórych kursów przez Buraków)
Ł4 stanie się linią nr. 2: ICDS - Kiełpin
Ł3 stanie się linią nr. 3: Sadowa - przez Kiełpin - Dziekanów Leśny
Oznacza to, że autobusy kremowo-zielone nie znikną całkowicie z ulic Łomianek, ale wiadomym będzie jakie linie obsługują. Nie powinno się to mylić pasażerom
Gmina Łomianki od 1-go stycznia wchodzi do I-szej strefy ZTM Warszawa, a gmina Czosnów znajdzie się w II strefie ZTM. A to oznacza, że obowiązywać będą wyłącznie bilety komunikacji miejskiej warszawskiego organizatora komunikacji - czyli ZTM.
Tym samym od 1-go stycznia przestanie obowiązywać taryfa KMŁ... to koniec biletów KMŁ
Jaka będzie organizacja komunikacji miejskiej w Łomiankach ? By odpowiedzieć sobie na to pytanie musimy podzielić obecny system linii KMŁ na dwie części
1. Linie płatne - to na nich obowiązywać będzie taryfa ZTM Warszawa. Na tych liniach wszystkie autobusy muszą być w barwach "warszawskich"
Ł1 i Ł2 stanie się linią 150 na trasie: Dziekanów Leśny - Metro Młociny (z 3 kursami porannymi dodatkowymi do pętli Metro Marymont)
BIS stanie się linią 750 na trasie: Dębina - Młociny (z kursami wariantowi do Palmir i Sadowej)
701 stanie się teraz linią miejską 250, na trasie: Dąbrowa Zachodnia - Metro Młociny
Do Łomianek od 1-go stycznia pojedzie autobus linii nocnej N56 na trasie: Dziekanów Leśny - Metro Młociny
A od połowy 2018 roku do Łomianek pojadą autobusy linii 110 na trasie: C.H. Łomianki – Metro Marymont
Obsługą tych linii zajmie się oczywiście KM Łomianki. W tym celu KMŁ nadal czeka na dwa Ursusy CS12LF... i chyba jeszcze sobie poczeka, ale dodatkowo KMŁ już odkupiło 5 Jelczy M121M od MZA Warszawa, są to wozy - najprawdopodobniej: #4755, #4773, #4801, #4803 i #4896
2. Linie lokalne KMŁ - staną się bezpłatne i będą je nadal obsługiwać autobusy kremowo-zielone
ŁD stanie się linią nr. 1: ICDS - Dąbrowa Zachodnia (z opcją niektórych kursów przez Buraków)
Ł4 stanie się linią nr. 2: ICDS - Kiełpin
Ł3 stanie się linią nr. 3: Sadowa - przez Kiełpin - Dziekanów Leśny
Oznacza to, że autobusy kremowo-zielone nie znikną całkowicie z ulic Łomianek, ale wiadomym będzie jakie linie obsługują. Nie powinno się to mylić pasażerom