PKM Sosnowiec
Różni się, kilka stron wcześniej podawałem foto wnętrza. Jeszcze raz podaję link.J-31 pisze:czy jednak się różni
http://autobusyuzywane.pl/100000000163/02.jpg
Na początek pozwolę sobie naprawić mały błąd - wydzielałem posty o wypadku M11, PKM-u Sosnowiec - i przesłałem je do tematu o wypadkach.
A Marcin_FTŚ odpowiadając na post Goodka, między innymi napisał
No, a korzystając z okazji pytanie do Marcina - PKM eksploatuje już dwie Hybrydy Solarisa. Pamiętam, że MPK Poznań narzekało na wysokie koszty eksploatacji SU18 Hybrid.
A co na to PKM Sosnowiec ? Czy coś wiadomo ?
A Marcin_FTŚ odpowiadając na post Goodka, między innymi napisał
A zatem do Sosnowca przyjechał trzeci już MAN NG313 - na razie jest jeszcze biały.Marcin_FTŚ pisze:A teraz zmiana tematu, kolejny MAN NG313 zawitał do Sosnowca:
http://phototrans.eu/14,460973,0,MAN_NG313_503.html
No, a korzystając z okazji pytanie do Marcina - PKM eksploatuje już dwie Hybrydy Solarisa. Pamiętam, że MPK Poznań narzekało na wysokie koszty eksploatacji SU18 Hybrid.
A co na to PKM Sosnowiec ? Czy coś wiadomo ?
Tak, to brat bliźniak #502.J-31 pisze:A zatem do Sosnowca przyjechał trzeci już MAN NG313 - na razie jest jeszcze biały.
Ja nic nie wiem o żadnych kłopotach, #500 pojawia się codziennie na trasie. Ta druga biała cały czas stoi na zajezdni, nie wiadomo czy PKM ją kupił ale wszystko na to wskazuje. Był to wóz w zastępstwo za zepsutego #500 więc po jego powrocie powinien wrócić do Bolechowa.A co na to PKM Sosnowiec ? Czy coś wiadomo ?
W sosnowieckim PKMie jest tak to już pomieszane, że sie w tym gubie.Marcin_FTŚ pisze:Tak, prawdopodobnie od #408 w górę. Jak już mowa o Solarkach, na ukończeniu jest już wóz #407 ex. MZK Słupsk.stachu pisze:Czylki nówki będą dalej szły numeracją #4xx ?
I zastanawiam po co Sosonowiec wszedł z nowymi SU 15 na #4xx jak jest wolne od #368, a z przegubami wchodzi już na 5xx. Bo gnioty #09x to są unijne i później te, które są na #3xx razem z SU15.
Uwierz, że nie tylko Ty...stachu pisze:W sosnowieckim PKMie jest tak to już pomieszane, że sie w tym gubie.
Wozy z numerem #3XX to wozy unijne więc ta numeracja jest de facto nietykalna.stachu pisze:I zastanawiam po co Sosonowiec wszedł z nowymi SU 15 na #4xx jak jest wolne od #368
Obrali sobie taki schemat:stachu pisze: a z przegubami wchodzi już na 5xx
#3XX - unijne
#4XX - deskorolki kupione za środki własne
#5XX - przegubowe niskopodłogowe
-----------------
Nie ma co fajna reklama serwisu Solarisa, tak na poważnie wóz #327 który miał kolizję 30 listopada dalej czeka na naprawę.
http://phototrans.eu/14,462740,0,Solari ... 5_327.html
Wierze Ci, bo kiedyś jakoś to dla mnie było bardziej do zajarzenia, a teraz czarna magia i tylko czekam kiedy strzele gafę na temat PKMu SosnowiecMarcin_FTŚ pisze:Uwierz, że nie tylko Ty...
Czyli tutaj jesteśmy w domu. Bo tylko czekałem na potwierdzenie moich myśliMarcin_FTŚ pisze:Wozy z numerem #3XX to wozy unijne więc ta numeracja jest de facto nietykalna.
A jeżeli coś się ludziom zarządzającym PKMem S-c i innym odmieni i kupią przegubowe nowe wozy za własne środki to mam rozumieć, że dostaną #5xx, a może nawet i #6xxMarcin_FTŚ pisze: Obrali sobie taki schemat:
#3XX - unijne
#4XX - deskorolki kupione za środki własne
#5XX - przegubowe niskopodłogowe
Oj, żeby tak go zostawić na pastwę losu... Może w lutym wyjedzieMarcin_FTŚ pisze:Nie ma co fajna reklama serwisu Solarisa, tak na poważnie wóz #327 który miał kolizję 30 listopada dalej czeka na naprawę.
http://phototrans.eu/14,462740,0,Solari ... 5_327.html
To jest proste, M11 i Ikarusy mają numerację ex. WPK. Wyjątkami są #019, #020, #021 które otrzymały podczas remontu w 1995 roku "nową" numerację po dostawach Jelczy 120M z 1994 roku. Było w planach przenumerować też resztę przegubów z Jamny z silnikami Raba D10 ale nie wiem do tej pory dlaczego odsunięto się od tego pomysłu. Tak wyglądały stare numery tych Ikarusów:stachu pisze:Wierze Ci, bo kiedyś jakoś to dla mnie było bardziej do zajarzenia, a teraz czarna magia i tylko czekam kiedy strzele gafę na temat PKMu Sosnowiec
#1610 -> #019
#1615 -> #020
#1616 -> #021
Pewnie takstachu pisze:A jeżeli coś się ludziom zarządzającym PKMem S-c i innym odmieni i kupią przegubowe nowe wozy za własne środki to mam rozumieć, że dostaną #5xx, a może nawet i #6xx
A widzisz, czyli mi się teraz to wszystko prostuje. Bo ogólnie 280-tki i Migi, a i wcześniej 260-tki szły wg. WPKowskiej numeracji i tu problemów jako takich nie było. W '94 roku były pierwsze dostawy pregniotów i one dostawały numeracje początkową od #009 do #059 i poźniej SU12 i 15 idą pokolei od #060. Dalej mamy użwane MANy. I w sumie de facto Gnioty #094-#097 też są unijne, ale nie weszły w numerację #3xx, która jest "unijna". Teraz mi się to wszystko układa. Bo niby wiem mniej więcej jak to idzie, ale gdzieś coś mi się nie zgadzało i klops.Marcin_FTŚ pisze:To jest proste, M11 i Ikarusy mają numerację ex. WPK. Wyjątkami są #019, #020, #021 które otrzymały podczas remontu w 1995 roku "nową" numerację po dostawach Jelczy 120M z 1994 roku. Było w planach przenumerować też resztę przegubów z Jamny z silnikami Raba D10 ale nie wiem do tej pory dlaczego odsunięto się od tego pomysłu. Tak wyglądały stare numery tych Ikarusów:stachu pisze:Wierze Ci, bo kiedyś jakoś to dla mnie było bardziej do zajarzenia, a teraz czarna magia i tylko czekam kiedy strzele gafę na temat PKMu Sosnowiec
#1610 -> #019
#1615 -> #020
#1616 -> #021
W sumie myślę sobie czy podział numeracji na zajezdnie nie byłby lepszy, ale to moje takie wariacje
No to gruboMarcin_FTŚ pisze:Pewnie takstachu pisze:A jeżeli coś się ludziom zarządzającym PKMem S-c i innym odmieni i kupią przegubowe nowe wozy za własne środki to mam rozumieć, że dostaną #5xx, a może nawet i #6xx
Gliwicka numeracja jest mi bliższa i lepsza (jak dla mnie), chociaż sosnowiecka nie taka strazana. A o katowickiej to już kiła mogiła, tam tylko pamietam ex.WPKowska numerację i Ikary z 1997 roku