PKM Sosnowiec
PKM Sosnowiec
Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej w Sosnowcu obsługuje 72 linie na zlecenie KZK GOP:
Linie zwykłe: 16 18 24 26 27 28 34 35 40 42 49 55 61 79 84 88 90 91 99 100 104 106 107 116 125 150 160 175 182 188 200 220 221 235 260 269 299 604 605 616 618 622 635 644 690 716 721 722 723 928 935 984
Linie pośpieszne: 800 801 803 805 806 807 808 811 815 817 818 825 831 835
Linie nocne: 902 903 904
Oczywiście w krótkich autobusach i "deskorolkach" obowiązuje wsiadanie pierwszymi drzwiami.
Przewoźnik posiada obecnie 3 zajezdnie autobusowe: w Dąbrowie Górniczej-Gołonogu i główną w Sosnowcu-Zagórze i chyba? Będzinie.
Tabor przedsiębiorstwa: http://www.phototrans.eu/24,45,0.html
Btw tak prezentuje się po przemalowaniu najnowszy używany nabytek przedsiębiorstwa: http://www.phototrans.eu/14,438825,0.html
Linie zwykłe: 16 18 24 26 27 28 34 35 40 42 49 55 61 79 84 88 90 91 99 100 104 106 107 116 125 150 160 175 182 188 200 220 221 235 260 269 299 604 605 616 618 622 635 644 690 716 721 722 723 928 935 984
Linie pośpieszne: 800 801 803 805 806 807 808 811 815 817 818 825 831 835
Linie nocne: 902 903 904
Oczywiście w krótkich autobusach i "deskorolkach" obowiązuje wsiadanie pierwszymi drzwiami.
Przewoźnik posiada obecnie 3 zajezdnie autobusowe: w Dąbrowie Górniczej-Gołonogu i główną w Sosnowcu-Zagórze i chyba? Będzinie.
Tabor przedsiębiorstwa: http://www.phototrans.eu/24,45,0.html
Btw tak prezentuje się po przemalowaniu najnowszy używany nabytek przedsiębiorstwa: http://www.phototrans.eu/14,438825,0.html
Ostatnio zmieniony 2010-10-04, 15:30 przez Shadow238, łącznie zmieniany 1 raz.
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Będzie więcej?Shadow238 pisze: Btw tak prezentuje się po przemalowaniu najnowszy używany nabytek przedsiębiorstwa: http://www.phototrans.eu/14,438825,0.html
Nie ma sprawy Jakby jeszcze coś - pytaj
Edycja 051020101313
MAN NG313 ma rzeźnię w pierwszym członie po prawej stronie od drugich drzwi.
Edycja 061020101000
W końcu udało mi się dziada upolować:
http://fotozajezdnia.pl/details.php?image_id=29368
BTW mówi się coś o kupnie używanych SU15 ze słupska.
Edycja 051020101313
MAN NG313 ma rzeźnię w pierwszym członie po prawej stronie od drugich drzwi.
Edycja 061020101000
W końcu udało mi się dziada upolować:
http://fotozajezdnia.pl/details.php?image_id=29368
BTW mówi się coś o kupnie używanych SU15 ze słupska.
Coś szybko zajeżdżają hybrydy w tym Sosnowcu
http://fotozajezdnia.pl/details.php?ima ... 7b93f6cf6c
http://fotozajezdnia.pl/details.php?ima ... 7b93f6cf6c
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
z forum BKMKM:
Sponney:
Kolega mi podrzucił fotkę z 18.10.2010 wykonaną ok. 14:20 na Grunwaldzkiej.
SU 15 na holu.
http://forum.komunikacja.bydgoszcz.pl/f ... o2_109.jpg
Na części ? Przecież niby na Zagórzu jest zaplecze techniczne Solarisa...Marcin_FTŚ pisze:Jak się okazało prawdopodobnie kupili trzy SU15, jeden lada dzień wjedzie na lakiernie i będzie przemalowywany. Ta paść bez silnika najpewniej kupiona na części.J-31 pisze:Może zmontują, z dwóch "paści" - jedną deskorolkę.
Szczerze to zdziwił mnie ten zakup przez PKM- rozumiem kupić jakiś 10-letni autobus z zachodu w przyzwoitym stanie, ale kupować z kraju dość mocno wyeksploatowane autobusy marki Solaris z czego jeden w ogóle nie jest na chodzie....oni jakiś kryzys teraz mają w firmie czy po prostu dążą do jak najszybszego wyeliminowania Ikarusów ?
Owszem, serwis jest, tylko rodzi się pytanie po co w ogóle kupowali autobus bez silnika. Są dwie opcje, albo właśnie na części, albo wytrzasną skąd sprawny silnik i uruchomią go liniowo.Shadow238 pisze:Przecież niby na Zagórzu jest zaplecze techniczne Solarisa...
Gdyby mieli kryzys nie kupowali by kolejnych nowych sztywniakówShadow238 pisze:oni jakiś kryzys teraz mają w firmie
Do 2012 mają całkowicie zniknąć z Zagórza, na Gołonogu zapewne będą jeździć dalej ale to tylko i wyłącznie wina władz Dąbrowy Górniczej która dopłaca do PKMu tyle co kot napłakał.Shadow238 pisze:dążą do jak najszybszego wyeliminowania Ikarusów ?
Jeżeli warszawskiemu oddziałowi "Mobilisa" opłacało się sprowadzić, wyremontować, a następnie dopuścić do ruchu spalonego SU10 z PKM Świerklaniec - a jak pamiętamy PKM-owi nie opłacało się remontować tego autobusu - to sosnowieckiemu PKM-owi opłaca się sprowadzić złom ze Słupska.Shadow238 pisze:oni jakiś kryzys teraz mają w firmie czy po prostu dążą do jak najszybszego wyeliminowania Ikarusów ?
Aż ciekawy jestem, co oni rzeczywiście zrobią z ex #3102
Wiem, ale nadal dziwi mnie to, że postanowili kupić takie wozy.Marcin_FTŚ pisze:Gdyby mieli kryzys nie kupowali by kolejnych nowych sztywniaków
Myślę, że tego bez silnika to raczej zrobią, bo wątpie aby potrzebowali magazyn części do starszych sztywniaków, skoro tak jak sam mówiłeś mają serwis u siebie na bazie.
Dużo się również w Katowickim PKMie mówi, że Ikarusy mają zniknąć do tego czasu, ale co z tego wyniknie to nie wiemMarcin_FTŚ pisze:Do 2012 mają całkowicie zniknąć z Zagórza,
Zgadza się bo i tak wiemy, że będą one traktowane w przetargach przez KZK GOP jako niestety autobusy przegubowe.J-31 pisze:Jeżeli warszawskiemu oddziałowi "Mobilisa" opłacało się sprowadzić, wyremontować, a następnie dopuścić do ruchu spalonego SU10 z PKM Świerklaniec - a jak pamiętamy PKM-owi nie opłacało się remontować tego autobusu - to sosnowieckiemu PKM-owi opłaca się sprowadzić złom ze Słupska.