LZ Apolinary Lazar, Marcin Lazar / PKS Południe
LZ Apolinary Lazar, Marcin Lazar / PKS Południe
Wygląda na to, że w siłę rośnie kolejny prywatny przewoźnik z woj. śląskiego. Od jutra firma Lazar będzie realizowała wszystkie zadania komunikacyjne w Myszkowie, skąd "wygryzła" komunalne przedsiębiorstwo SANIKO po wieloletnim panowaniu. Firma panów Lazarów nie tylko będzie przewoźnikiem, ale także w jej zakresie obowiązków leży wyprodukowanie tablic kierunkowych i tabliczek przysatnkowych, poniekąd więc będzie częściowo pełnić funkcje organizatora.
Firma zaistniała w śląskiej komunikacji, wykonując pojedyncze zadania na liniach MZKP Tarnowskie Góry. Później wygrała przetarg na obsługę linii 168, po jej przejściu z MZKP do KZK GOP na skutek zmiany przynależności Piekar Śląskich i kursuje tam do dziś. Obecnie po wycofaniu się PUP/SedBaz z obsługi welu linii KZK GOP, wspólnie z firmą Irex realizuje zadania na linii 600 (ostatnio praktycznie na tej linii pokazują się tylko wozy Lazara).
Debiut Lazara w Myszkowie już jutro. Ode mnie życzenia sukcesów w podboju nowych terenów
http://www.miastomyszkow.pl/aktualnosci/853
Firma zaistniała w śląskiej komunikacji, wykonując pojedyncze zadania na liniach MZKP Tarnowskie Góry. Później wygrała przetarg na obsługę linii 168, po jej przejściu z MZKP do KZK GOP na skutek zmiany przynależności Piekar Śląskich i kursuje tam do dziś. Obecnie po wycofaniu się PUP/SedBaz z obsługi welu linii KZK GOP, wspólnie z firmą Irex realizuje zadania na linii 600 (ostatnio praktycznie na tej linii pokazują się tylko wozy Lazara).
Debiut Lazara w Myszkowie już jutro. Ode mnie życzenia sukcesów w podboju nowych terenów
http://www.miastomyszkow.pl/aktualnosci/853
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Okaże się jutro. W przetargu nie ma żadnych wymagań co do wielkości i wieku autobusów. Wymaga się jedynie ilości w liczbie minimum 9 sztuk.
http://bip.miastomyszkow.pl/?go=259&read=2668
Przypuszczam, że pokażą się 3 MANy NL2x2, 3 Neoplany N4014NF, 1 Mercedes O.405N i 2 Jelcze M11. DABy są zaalokowane na 168. a jeden MAN i gniot na 600.
A jak będziemy mieli szczęście, zobaczymy tam klamkowca H9
http://bip.miastomyszkow.pl/?go=259&read=2668
Przypuszczam, że pokażą się 3 MANy NL2x2, 3 Neoplany N4014NF, 1 Mercedes O.405N i 2 Jelcze M11. DABy są zaalokowane na 168. a jeden MAN i gniot na 600.
A jak będziemy mieli szczęście, zobaczymy tam klamkowca H9
http://phototrans.eu/14,523706,0,Jelcz_ ... _V251.html
http://phototrans.eu/14,523705,0,MAN_NL ... 04284.html
http://phototrans.eu/14,523704,0,MAN_NL ... 04283.html
http://phototrans.eu/14,523703,0,MAN_NL ... 60657.html
http://phototrans.eu/14,523702,0,MAN_NL ... 60655.html
http://phototrans.eu/14,523701,0,Jelcz_M11_0801.html
http://phototrans.eu/14,523700,0,Jelcz_ ... _2J08.html
Dość duże wozy, jak na tamtejszą KM. Spokojnie mogli po części zastosować coś mniejszego, ale dali to, co mieli. Ciekawy jestem, jak na tym zleceniu wyjdą. W sumie zbyt wymagające to ono nie jest
http://phototrans.eu/14,523705,0,MAN_NL ... 04284.html
http://phototrans.eu/14,523704,0,MAN_NL ... 04283.html
http://phototrans.eu/14,523703,0,MAN_NL ... 60657.html
http://phototrans.eu/14,523702,0,MAN_NL ... 60655.html
http://phototrans.eu/14,523701,0,Jelcz_M11_0801.html
http://phototrans.eu/14,523700,0,Jelcz_ ... _2J08.html
Dość duże wozy, jak na tamtejszą KM. Spokojnie mogli po części zastosować coś mniejszego, ale dali to, co mieli. Ciekawy jestem, jak na tym zleceniu wyjdą. W sumie zbyt wymagające to ono nie jest
No jasne. Mieliby specjalnie szukać krótszych wozów np dziesięciometrowych mając możliwość kupienia za grosze starych używanych MANów. Tak jakby to rzeczywiście miało zrobić jakąś różnicę.Gadzie pisze:
Dość duże wozy, jak na tamtejszą KM. Spokojnie mogli po części zastosować coś mniejszego, ale dali to, co mieli. Ciekawy jestem, jak na tym zleceniu wyjdą. W sumie zbyt wymagające to ono nie jest
Fajny widok, szczególnie tych M11stek
Poza tym widzę, że nie tylko na szybko były wozy przygotowane do wyjazdu, ale także "gustowne tablice", ciekawy jestem jak z dystrybucją biletów.
[ Dodano: 23 Lis 2011 01:21 ]
Poza tym widzę, że nie tylko na szybko były wozy przygotowane do wyjazdu, ale także "gustowne tablice", ciekawy jestem jak z dystrybucją biletów.
[ Dodano: 23 Lis 2011 01:21 ]
Oczywiście, Lazarowi chodzi tam przede wszystkim o możliwość zarobienia, a nie szukania i ściągania wyszukanych wozów za nie wiadomo jaką kasę. Wszystko jest robione po kosztach- byle, żeby jeździło.Amalio pisze:No jasne. Mieliby specjalnie szukać krótszych wozów np dziesięciometrowych mając możliwość kupienia za grosze starych używanych MANów. Tak jakby to rzeczywiście miało zrobić jakąś różnicę.Gadzie pisze:
Dość duże wozy, jak na tamtejszą KM. Spokojnie mogli po części zastosować coś mniejszego, ale dali to, co mieli. Ciekawy jestem, jak na tym zleceniu wyjdą. W sumie zbyt wymagające to ono nie jest
Faktycznie standard usług poprawił się o 180 stopniMarcin_FTŚ pisze:mam nadzieję że Lazar wprowadzi do tamtejszej KM chociaż trochę cywilizacji.
Jak każdy prywaciarz firma nastawiła się na zysk, nieważne dla nich jak i czym.
Marcin_FTŚ pisze: z tego co widziałem SANIKO Myszków nie pokazywał zbytnio klasy a i tabor pozostawiał wiele do życzenia
Co z tą firmą się teraz stanie
A co - mieli kupić fabrycznie nowe, klimatyzowane Setry S415 NF Jeżeli komuś tu na czymś nie zależy to zamawiającemu. Jeżeli wymogi przetargowe był naprawdę żadne to można powiedzieć, że choć jest kiepsko to i tak dobrze.Biały pisze: Jak każdy prywaciarz firma nastawiła się na zysk, nieważne dla nich jak i czym.
Jak na razie SANiKO dalej jeździ. Trzyma ich na to wygląda jakaś umowa z KZK GOP, bo ich autobus w dalszym ciągu jeździ na dwójce na której to taryfa KZK obowiązuje.Biały pisze:Co z tą firmą się teraz stanie
A nie ma na rynku krótszych używek? I co ze spalaniem?Amalio pisze:Mieliby specjalnie szukać krótszych wozów np dziesięciometrowych mając możliwość kupienia za grosze starych używanych MANów. Tak jakby to rzeczywiście miało zrobić jakąś różnicę
Najlepszy jest napis ,,NIE MA TAKIEJ LINII" na wyświetlaczu tego MANa.Shadow238 pisze:także "gustowne tablice"
I nie wydaje wam się, że ,,Lazar Zendek" to byłoby świetne nazwisko kosmity w jakiejś powieści SF?
LZ Apolinary Lazar, Marcin Lazar / PKS Południe
No tak dostosowali tabor do wymogów zawartych w SIWZ i tyle, no ale ja nie wiem co w takim razie wystawiała firma SANIKO skoro mówicie, że to co teraz jeździ po Myszkowie to jest jakaś poprawaAmalio pisze:że choć jest kiepsko to i tak dobrze.
A po co takich szukać skoro MANy takie jak te właśnie kupione nie są już w Polsce w cenie Daleko szukać - w ¯orach w komisie kilka lat na sprzedaż czekały przegubowe NG drugiej generacji. W końcu Kłosok je niedawno kupił i ich cena przez ten czas spadła o ponad połowę jak dobrze pamiętam.pmaster pisze:A nie ma na rynku krótszych używek?
Naprawdę uważasz, że różnica jest kolosalna Bo z czego wiem często jest wręcz całkowicie do pominięcia.pmaster pisze: I co ze spalaniem?
Podaż dziesięciometrowych autobusów w podobnym wieku jest niewielka, a spalanie wyjdzie w praniu podobne. Choćby dlatego, że jednostki napędowe często były takie same.
Biały pisze:
no ale ja nie wiem co w takim razie wystawiała firma SANIKO skoro mówicie, że to co teraz jeździ po Myszkowie to jest jakaś poprawa
No i tyle w tym temacie. Autobusy ani nowe, ani nowoczesne. Całkowity brak niskiej podłogi razi najbardziej. Choćby to powoduje już spory krok do przodu.Tigin pisze:Zapewne to:
http://phototrans.eu/autobusy.php?s=24&nr=957
Ale tak jak to już zostało piękne ujęte - jedno z ostatnich lub ostatnie miejsce w Polsce gdzie przetarg można wygrać z Migiem.
Ostatnio zmieniony 2011-11-25, 00:13 przez Amalio, łącznie zmieniany 1 raz.
Dobra wygraliścieTigin pisze:Zapewne to:
http://phototrans.eu/autobusy.php?s=24&nr=957
Tutaj w zupełności się zgadzam. Eksploatacja midików kosztuje niemal tyle samo co 12M pojazdów, spalanie wbrew powszechnej opinii nie jest dużo mniejsze. Poszukiwanie używanego autobusu 10M specjalnie dla Myszkowa byłoby nieuzasadnione ekonomicznie.Amalio pisze:pmaster napisał:
I co ze spalaniem?
Naprawdę uważasz, że różnica jest kolosalna Bo z czego wiem często jest wręcz całkowicie do pominięcia.
Podaż dziesięciometrowych autobusów w podobnym wieku jest niewielka, a spalanie wyjdzie w praniu podobne. Choćby dlatego, że jednostki napędowe często były takie same.