[Gorzów Wlkp.] Przetargi MZK
No w końcu - miasta 3 razy mniejsze mają przegubowce, a Gorzów nigdy ich nie miał - podobnie jak nie ma uczelni z prawdziwego zdarzenia, o władzach miasta nie wspominając....
Nie wiem za co ten i poprzedni ustrój pokarał to miasto, ale to chyba jedno z nielicznych miast wojewódzkich, które wciąż kupuje systematycznie używane autobusy i nie przypominam sobie, aby ostatnimi czasy ogłosiło jakiś większy przetarg na nowy tabor...
Inne kwestie, jak architektura, za którą będąc konserwatorem zabytków, wsadziłbym kilkudziesięciu delikwentów, pominę już milczeniem...
Nie wiem za co ten i poprzedni ustrój pokarał to miasto, ale to chyba jedno z nielicznych miast wojewódzkich, które wciąż kupuje systematycznie używane autobusy i nie przypominam sobie, aby ostatnimi czasy ogłosiło jakiś większy przetarg na nowy tabor...
Inne kwestie, jak architektura, za którą będąc konserwatorem zabytków, wsadziłbym kilkudziesięciu delikwentów, pominę już milczeniem...
Na początku lat 90. kupili kilka używanych Ikarusów 280 z Niemiec wschodnich, ale nie mieściły im się na zajezdni czy coś takiego.filimer pisze:a Gorzów nigdy ich nie miał
Chyba jakiś czas temu kupili SU12 IIIfilimer pisze:nie przypominam sobie, aby ostatnimi czasy ogłosiło jakiś większy przetarg na nowy tabor...
Lepsze używane, niż żadnefilimer pisze:ale to chyba jedno z nielicznych miast wojewódzkich, które wciąż kupuje systematycznie używane autobusy
A nie NG312 i NL262 ? Poza tym który przewoźnik się nagle pozbędzie NG313 i NL263 ?krus3k pisze:Nie tym razem. Przeguby to prawdopodobnie będą NG313 !!! (Moc silnika min. 300KM) I brak stopnia w 3 drzwiach. To oznacza że przeguby to NG313. Krótkie (12M) to bedą prawdopodobnie NL263.
Ostatnio zmieniony 2008-05-18, 01:00 przez Shadow238, łącznie zmieniany 1 raz.
SU 12 chyba rzeczywiście były nowe, ale kupili je co najmniej 2 lata temu - natomiast jak od dwóch lat zdarza mi się bywać w Gorzowie, tak nie zdarzyło mi się jeszcze zauważyć innego taboru niż Jelcze+SU12+używki, co jest raczej stosunkowo dziwne jak na miasto wojewódzkie - miasta tej wielkości zazwyczaj bazują na nowym taborze uzupełnianym używkami, a nie na odwrót. Co doprzegubowców- wspomniane Ikary na pewno nigdy nie wyjechały liniowo...
Nie ma tego aż tak dużo na sprzedaż jak 2. generacji MAN-a, ale trochę tego jest. W Płocku np. już dawno jeżdżą 2 NL263 kupione jako używane.Shadow238 pisze:Poza tym który przewoźnik się nagle pozbędzie NG313 i NG263 ?
Może jakieś przykłady oprócz Zielonej Góry?filimer pisze:miasta tej wielkości zazwyczaj bazują na nowym taborze uzupełnianym używkami, a nie na odwrót.
A co to NG263?Shadow238 pisze:A nie NG312 i NG262 ? Poza tym który przewoźnik się nagle pozbędzie NG313 i NG263 ?
Manidła III generacji są produkowane chyba od 1999 roku, więc nie powinno być problemów z kupnem wozów ze starszych roczników...
Gorzów w ogóle jest dziwny, wszędzie w okolicy kolorowo a u nich bida...filimer pisze:co jest raczej stosunkowo dziwne jak na miasto wojewódzkie - miasta tej wielkości zazwyczaj bazują na nowym taborze uzupełnianym używkami, a nie na odwrót.
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
- Wojtek-MKM
- Posty: 574
- Rejestracja: 2010-08-06, 13:41
- Lokalizacja: Kraków Czyżyny