[Warszawa] Przetargi dla ajentów
Ciekawe czy w ogóle ktoś z KMF idzie na otwarcie ofertTomaszekkk pisze:Kochani, jeszcze 2 dni! Kto jest na tyle miły, żeby mi wysłać info na komórkę o tym, kto wziął udział? Bardzo proszę... Na PW.
Od ziemi to się one raczej tak szybko nie oderwąJ-31 pisze:Ooops. Uwzględniając grawitację ziemską + zgromadzony park taborowy, to chyba Miałbyś z tym "mały" problem...
Ja też bym chciał taką wystawę przed domemdrentwy pisze:Tabor poustawiałbym sobie w ogródku
Eee... w Płocku nie jest tak źle Jechałem już kilkakrotnie waszymi busami (a w sumie mógłbym powiedzieć naszymi ) i nie mogę narzekać Jedyny błąd jaki KM Płock popełnił to zakup O345 Conecto A tak poza tym dostawy Solarisów i Manów to był strzał w dziesiątke Szkoda, że ich zaprzestano na rzecz Conectoplocmaster pisze:Mógłbyś kopsnąć parę busów KM Płock, przydałyby się
A dużo tych Solarisów i MANów w Płocku? I wylicz błędy MPK Łódź (trudna sprawa bo dość sporo ich jest).
O ile kupno citaro nie było złym posunięciem (drugiej partii też), bo wsadzono je na Kraszkę (przepełniona), o tyle 5 lat później zakup na Sady (notabene 5xSolaris+5xMAN) gniotówMB był TRAGICZNY(!!!!) bo wypadało kupić gnioty z silnikiem MAN (innych chyba nie oferują?) lub o 2-3 mniej Solarisów z Iveco, DAFem lub od biedy też z MANem (wiadomo było chyba, że kończy współpracę w 2006). I dalej kontynuować dostawy tanich, niskopodłogowych Solarisów (póki nie wejdzie do produkcji jelcz 185)
PS. Ja biorę do siebie te Solarisy, założę spółkę przrewozową z biletami jednoprzejazdowymi po 0,90 i 1,60 zł i będęzbijał kokosy jak mpk Łódź A później może wprowadzę bilet elektroniczny i będzie "cacy"
O ile kupno citaro nie było złym posunięciem (drugiej partii też), bo wsadzono je na Kraszkę (przepełniona), o tyle 5 lat później zakup na Sady (notabene 5xSolaris+5xMAN) gniotówMB był TRAGICZNY(!!!!) bo wypadało kupić gnioty z silnikiem MAN (innych chyba nie oferują?) lub o 2-3 mniej Solarisów z Iveco, DAFem lub od biedy też z MANem (wiadomo było chyba, że kończy współpracę w 2006). I dalej kontynuować dostawy tanich, niskopodłogowych Solarisów (póki nie wejdzie do produkcji jelcz 185)
PS. Ja biorę do siebie te Solarisy, założę spółkę przrewozową z biletami jednoprzejazdowymi po 0,90 i 1,60 zł i będęzbijał kokosy jak mpk Łódź A później może wprowadzę bilet elektroniczny i będzie "cacy"
Na razie Możesz sobie jedynie pomarzyć . Connex jeszcze kilka lat będzie eksploatować Solarisy w Warszawie.ppln pisze:PS. Ja biorę do siebie te Solarisy, założę spółkę przrewozową z biletami jednoprzejazdowymi po 0,90 i 1,60 zł i będęzbijał kokosy jak mpk Łódź A później może wprowadzę bilet elektroniczny i będzie "cacy"
A kiedy już im się na nie skończy umowa z ZTM-em, to te autobusy będą się nadawały jedynie na szrot....
[ Dodano: 2006-01-11, 13:05 ]
PS. I nie daj Boże, aby gdziekolwiek je sprzedano, a tym bardziej do Łodzi. W przeciwnym wypadku musiałbym chyba zapaść się pod ziemię .... ze wstydu...
Ja chcę te Solarisy w Łodzi, a jeśli będą w takim strasznym stanie to fundnie się im NG z kasy przewoźnika. Lepsze 100 Solarisów niż 5
PS. ¯ebyście tylko nie gościli u siebie łódzkich Solarisów (nie na testach bo to IIg)
PS2.Teraz najrozsądniej dla Łodzi byłoby zdobyć dużą (co najmniej 30, za citara i gnioty) partię Solarisów U10 III, bo nie mogę patrzeć na puste autobusy (skoro autobus jeździ pusty przez centrum (a to oblegana linia dość bo z Lotniska na Janów(drugi koniec prawie )) A już na takie dziwolągi jak 62 (Chojny-Dubois), 63 (Chojny-[gdzieśtam]) 61 (Mynek-[gdzieśtam]), linie wieczorem (ale mają mieć pełne lub duże kabiny bo wieczorem w pustych 65 dobrze się poznaje kierowców, ale to nie jest takie trudne nawet w pełnym 52) i nocki (potrzebne na to aż przeguby?).
PS. ¯ebyście tylko nie gościli u siebie łódzkich Solarisów (nie na testach bo to IIg)
PS2.Teraz najrozsądniej dla Łodzi byłoby zdobyć dużą (co najmniej 30, za citara i gnioty) partię Solarisów U10 III, bo nie mogę patrzeć na puste autobusy (skoro autobus jeździ pusty przez centrum (a to oblegana linia dość bo z Lotniska na Janów(drugi koniec prawie )) A już na takie dziwolągi jak 62 (Chojny-Dubois), 63 (Chojny-[gdzieśtam]) 61 (Mynek-[gdzieśtam]), linie wieczorem (ale mają mieć pełne lub duże kabiny bo wieczorem w pustych 65 dobrze się poznaje kierowców, ale to nie jest takie trudne nawet w pełnym 52) i nocki (potrzebne na to aż przeguby?).
... szrot albo NG w Bolechowie Naprawde nie rozumiem czemu ZTM jeszcze nie wystosował pisma do Connexu w sprawie stanu technicznego ich pojazdówJ-31 pisze:A kiedy już im się na nie skończy umowa z ZTM-em, to te autobusy będą się nadawały jedynie na szrot....
Ale po co Wam 100 deskorolekppln pisze:Ja chcę te Solarisy w Łodzi, a jeśli będą w takim strasznym stanie to fundnie się im NG z kasy przewoźnika. Lepsze 100 Solarisów niż 5
Solarisów U12 jest podajże 13, numeracja od 636 - 648ppln pisze:A dużo tych Solarisów i MANów w Płocku?
Manów NL223\ NL283 jest podajże 9, numercja od 649 - 651 oraz od 655- 660
Troche tego tam mają
Conecto na razie nie widać, a poza tym sytuacja jest kiepska. PRek jest mnóstwo (położony nieopodal Włocławek sprzedaje 120M…), niektóre z nich są w katastrofalnym stanie, stare przeguby 280.26 też nieźle posypane (właśnie ogłoszono przetarg na 2 już przegubową używkę…), autobusów inwalidzkich jest ok. 30 na ok. 100 w sumie. Przydałyby się większe zakupy taboru, na które (przynajmniej przez jakiś czas) nie ma kasy.
Nie mówi się inwalidzkich, tylko przystosowanych do osób niepełnosprawnych, "inwalidzkich" brzydko brzmiplocmaster pisze:autobusów inwalidzkich jest ok. 30 na ok. 100 w sumie.
Owszem, mogli zamiast Solarisów i Manów kupić Jelcze, choć nie wiem czy były to dobry wybór...plocmaster pisze:Przydałyby się większe zakupy taboru, na które (przynajmniej przez jakiś czas) nie ma kasy.
No w sumie nie macie ich aż tak dużo, gdyby KM się postarało to wymieniliby je na jakieś używki z zachoduplocmaster pisze:stare przeguby 280.26 też nieźle posypane
Eee jak ostatnio jechałem waszymi Peerkami to była w nie najgorszym stanie Chociaż nie wiem jak sytuacja wygląda na chwilę obecną.plocmaster pisze: PRek jest mnóstwo niektóre z nich są w katastrofalnym stanie
Nie Zdajesz sobie sprawy z faktycznego stanu technicznego tych autobusów. To, że sprzeciwiłbym się sprzedaży conexxowskich SU 12 i SU 15 np. do Łodzi, wcale nie oznacza, że nie lubię Łodzi, wręcz przeciwnie - właśnie, dlatego, że lubię Łódź.ppln pisze:Ja chcę te Solarisy w Łodzi, a jeśli będą w takim strasznym stanie to fundnie się im NG z kasy przewoźnika. Lepsze 100 Solarisów niż 5
A najgorszy możliwy scenariusz to sytuacja gdyby na przykład
- MPK Łódź wygrało przetarg na obsługę tych linii w Warszawie,
- następnie zgodnie z wymogami przetargu kupili by nowe nowoczesne autobusy (MAN, Solaris, Mercedes) - 50 szt.
- a na koniec odkupili by od Connexu 55 szt. Solarisów w stanie złomu (to oczywiście nie realne, bo Connex ich nie sprzedaje !).
W takim przypadku, oczami wyobraźni widzę negatywne opinię lokalnych łódzkich gazet, mieszkańców Łodzi, kierowców MPK Łódź i o. Rydzyka w Toruniu. I nawet boję się pomyśleć jak makabryczne teksty by o nas pisali. Oczywiście winna byłaby znów "warszawka", która "zabiera Łodzi nowe autobusy", a "oddaje złom"
Wszyscy by strzelali do warszawiaków, włącznie z kol. Ppln, który jako pierszy tu na forum nawyzywał by - mnie - od najgorszych.
I skończyło by się to tym, że bałbym się odwiedzić Łódź by pojeździć i pofotografować łódzkie tramwaje.
Zwycięzca w tym przetargu podpisze umowę na 8 latppln pisze:Moim zdaniem MPK Łódź powinno wygrać przetarg na jeden, dwa lata. Wtedy te niskopodłogowce trafiłyby na stałe do Łodzi.
Jeszcze nie, ale blisko im do tegoppln pisze: A te connexowskie Solarisy to gorszy mają stan niż te z Meteora Jaworzno?