[Warszawa] Przetargi dla ajentów

Zamówienia publiczne realizowane przez organizatorów transportu publicznego i przewoźników.
Krzysiek

Post autor: Krzysiek »

B.A. Baracus pisze:Stąd taka niska stawka, wzieli słabsze silniki Trzymam kciuki za ITS
A przepraszam chodziło mi o MAna NG363 a nie 263 sorry :retard:
Już poprawiam.

Grzesiek

Post autor: Grzesiek »

Wygrał ITS :) Zaoferował najmniejszą stawkę za wozokilometr.
Ale więcej o tym powie przegubowiec.com
przegubowiec.com pisze:12.01 otwarto oferty przewoźników, którzy stanęli do przetargu na przewozy w komunikacji miejskiej ZTM przy wykorzystaniu 50 przegubowych autobusów niskopodłogowych. W szranki stanęło 6 firm: czterech dotychczasowych ajentów oraz MZA Warszawa i... MPK Łódź. Jedynym kryterium wyboru przewoźnika była zaproponowana przez niego cena wozokilometra. Najtańsza okazała się oferta firmy ITS Michalczewski - 6,55 zł/wzkm. Firma - obsługująca obecnie kilka linii na Pradze MANami NL223 - zaproponowała zakup autobusów najnowszej generacji MANa: NG 363. Jeśli oferta ITS-u okaże się prawidłowa pod względem formalnym pierwszych autobusów możemy się spodziewać w drugiej połowie roku 2006.
Fajnie :) 360 (?) konne Lions'y pomykające po Wawie:?: Miodzio :mruga:

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Nie chciałbym być pesymistą na siłę, ale ja bym się jeszcze nie cieszył, póki... ZTM nie podpisze umowy z ITS A. Michalczewski. A do tego czasu wiele się może zdarzyć. :mruga:

[ Dodano: 2006-01-13, 16:06 ]
Co nie przeszkadza mi ufać, że te MAN-y rzeczywiście się pojawią i już trzymam za nie kciuki... ;)

Damhan

Post autor: Damhan »

Czy Many NG363 to po prostu przegubowe Lionsy?

ppln

Post autor: ppln »

Nie wiadomo bo Lionsy to NL XX3 Lion's city.

PS. Z czym startowało łódzkie MPK? Nikt nie składa reklamacji?

Grzesiek

Post autor: Grzesiek »

ppln pisze:Nie wiadomo bo Lionsy to NL XX3 Lion's city.
Czemu? NL oznacza 12- lub 15-metrówkę, NG 18-metrówkę, NM 10-metrówkę. Pierwsze dwie cyfry to moc w KM, a ostatnia to generacja.

Damhan, założę się, że tak, więc po Wawie będą jeździć Lions'y 18-metrowe i SU18 III :)

drentwy

Post autor: drentwy »

Dokładnie tak, przecież innych modeli niż Lion'sy MAN już nie produkuje :)
ppln pisze:PS. Z czym startowało łódzkie MPK? Nikt nie składa reklamacji?
Ad. 1 - nie wiadomo
Ad. 2 - nie no bez przesady - po pierwsze przetarg nie jest jeszcze oficjalnie rozstrzygnięty, po drugie nie bardzo wiem na jakiej zasadzie możnaby się w ogóle odwoływać. Na logikę - wygrywa najtańszy i tyle. Ale zobaczymy, nie mądrzę się dalej ;)

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

ppln pisze:Nikt nie składa reklamacji?
Cicho. ¯adnych reklamacji. Odpukaj to, trzy razy, w nie malowane :-P

ppln

Post autor: ppln »

To ja pozwolę sobie odświeżyć temat by spytać z jakimi busami startowali poszczególni przewoźnicy. Wiadomo coś na ten temat?

_Tomasz

Post autor: _Tomasz »

ITS: Many NG363 :D

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

ppln pisze:To ja pozwolę sobie odświeżyć temat by spytać z jakimi busami startowali poszczególni przewoźnicy. Wiadomo coś na ten temat?
Przyznam szczerze, że nie wiem z czym dokładnie startowali poszczególni przewoźnicy, ale wiadomo z góry, że i tak za dużego "pola manewru" w wyborze taboru nie mieli.

Warunki jakie stawiał ZTM przewoźnikom w kwestii specyfikacji taboru to m.in.:
- maxi - przegubowce - 18 metrowe
- niskopodłogowe
- z klimatyzacją dla przestrzeni pasażerskiej.

I co jest na rynku, co odpowiadałoby takim warunkom:
- Solaris Urbino 18 III
- MAN Lion's City G
- Evobus MB Citaro G
- Volvo 7700A
- Irisbus Citelis G (? - chyba raczej nikt tego nie oferował).

Tylko te pojazdy, dostępne na rynku, mogły być oferowane przez przewoźników. Padło na ITS A. Michalczewski Oddz. Warszawa - no to będą (mam nadzieję) MAN-y ;)

_Tomasz

Post autor: _Tomasz »

Muszą być MANY! Warszawa, jako stolica powinna (wg. mnie) mieć tylko sprawdzony tabor i to jednej z tych dwóch firm: Solaris, albo Man.

Damhan

Post autor: Damhan »

J-31, nie zapomniałeś czasem o Scanii? ;)

voy

Post autor: voy »

O odkurzaczu oferowanym przez Grodzia też nie wspomniałeś ;)

ppln

Post autor: ppln »

To był konieczny LF czy LE w końcu?

B.A. Baracus

Post autor: B.A. Baracus »

ppln pisze:To był konieczny LF czy LE w końcu?
Z tego co wiem to w poczatkowej wersji przetargu nie było mowy o tym, że musza to być LF ;) Później albo uległo to zmianie, albo po prostu dopisano ;)
ppln pisze:To ja pozwolę sobie odświeżyć temat by spytać z jakimi busami startowali poszczególni przewoźnicy. Wiadomo coś na ten temat?
Podejrzewam, że mogło to wyglądać tak:
ITS :strzałka: Man
Mobilis :strzałka: Solaris/ Man
Connex :strzałka: Solaris/ Mercedes
Grodzio :strzałka: Solaris/ Jelcz

Volvo, Scanii i Irisbusa raczej nikt nie proponował ;)
Ostatnio zmieniony 2006-02-07, 21:03 przez B.A. Baracus, łącznie zmieniany 1 raz.

ppln

Post autor: ppln »

Irisbusa to MPK Łódź mogło proponować. Mają ***** jedni idiotyczną niechęć do Solarisa, albo nie ma w Łodzi całkiem kasy na najlepszy tabor :/ (a drogie Citara to kupić można)

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

voy pisze:O odkurzaczu oferowanym przez Grodzia też nie wspomniałeś ;)
No tak, ale wątpię, czy ZS Jelcz mógłby - byłby w stanie zaoferować M181MB/3 z klimatyzacją dla przestrzeni pasażerskiej (a to był jednak ważny warunek). Tak więc, ta oferta, chyba nie była brana na serio przez ZTM. :mruga:

voy

Post autor: voy »

Na pewno byłby w stanie. Myślę że to nie byłby nawet taki wielki problem.

drentwy

Post autor: drentwy »

Infobus
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji nie będzie woziło warszawiaków z centrum Warszawy na osiedla Bielany i Białołęka. Łódzki przewoźnik, w opinii stołecznego Zarządu Transportu Miejskiego, jest za drogi.
Łódzkie MPK oprotestowało zakończenie przetargu, uważając, że podczas jego rozstrzygania popełniono rażące błędy. Sprawa trafiła do Urzędu Zamówień Publicznych. Za dwa tygodnie działający przy UZP sąd arbitrażowy orzeknie, czy skarga łódzkiej spółki jest zasadna.
MPK było jedną z 6 firm, które złożyły ofertę stołecznemu ZTM. Umowa miała obowiązywać przez 10 lat.
- Wybraliśmy firmę ITS Michalczewski. Oferowała ona tańsze usługi - argumentuje Igor Krajnow, rzecznik prasowy ZTM. - MPK oprotestowało przetarg, ale uważamy, że bezzasadnie, bo nieprawidłowości nie było.
Inaczej ocenia sytuację łódzki przewoźnik: - Mamy dowody, że warszawski przetarg odbył się z naruszeniem prawa. Ustaliliśmy, że jeden oferent nie miał zdolności kredytowej, inny z kolei zaproponował niezgodny ze specyfikacją tabor - wylicza Magdalena Witkowska z biura informacji MPK. - Na kilku dokumentach brakowało podpisów.
Wyrok sądu arbitrażowego poznamy za dwa tygodnie.
1,2,3,4,5,6... k...a m.ć :roll: :retard: No nic, czekamy...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przetargi”