[Gliwice] Przetargi PKM

Zamówienia publiczne realizowane przez organizatorów transportu publicznego i przewoźników.
Awatar użytkownika
Jack the Ripper
Posty: 1037
Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
Lokalizacja: Radom - Lublin
Kontakt:

Post autor: Jack the Ripper »

To jak to jest- homologacja jednocześnie obowiązująca na O530L I przechodzi równocześnie na O530L II, czy też wyrobili nową ?

Mrozard
Moderator
Moderator
Posty: 1563
Rejestracja: 2009-06-18, 10:17
Lokalizacja: co

Post autor: Mrozard »

Jeżeli konstrukcja zasadniczo się nie różni, to chyba nie musieli wyrabiać nowej.

Awatar użytkownika
Jack the Ripper
Posty: 1037
Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
Lokalizacja: Radom - Lublin
Kontakt:

Post autor: Jack the Ripper »

Jak na razie jedyne w Polsce O530I L, które było własnością PKSu Wejherowo (niestety śp.) miało leżący silnik i (jedno z drugiego wynika) stopień w trzecich drzwiach. PKM wymagał wozu 100 % LF, a ja nie widziałem O530L II w wersji z wieżą. Więc nie jest to dla mnie takie oczywiste.

Mrozard
Moderator
Moderator
Posty: 1563
Rejestracja: 2009-06-18, 10:17
Lokalizacja: co

Post autor: Mrozard »

PiRo pisze:Jak na razie jedyne w Polsce O530I L, które było własnością PKSu Wejherowo[...]
A żorski V-Bus? :chytry:

To tylko gwoli ścisłości, bo też miały leżące silniki.

Awatar użytkownika
Jack the Ripper
Posty: 1037
Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
Lokalizacja: Radom - Lublin
Kontakt:

Post autor: Jack the Ripper »

O tych nawet nie wiedziałem :shocked:

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio »

PiRo pisze:miało leżący silnik i (jedno z drugiego wynika) stopień w trzecich drzwiach.
Nie, nie prawda. Po pierwsze jedno z drugiego nie wynika, a po drugie O530L z Wejherowa o ile wiem było w pełni niskopodłogowe. I do tego nie jest potrzebny silnik stojący, bo jak napisałem brew temu co Ci się wydaje jedno nie pociąga za sobą drugiego i z leżącym silnikiem można mieć zarówno O530L ze stopniem jak i bez niego.
Osobiście nie widziałem Citara L drugiej generacji w pełni niskopodłogowego ale jeżeli już wcześniej przy pierwszej generacji nie było to technicznie niemożliwe, to sądzę że i teraz może to zależeć wyłącznie od preferencji zamawiającego.

Awatar użytkownika
Jack the Ripper
Posty: 1037
Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
Lokalizacja: Radom - Lublin
Kontakt:

Post autor: Jack the Ripper »

Jakoś dla mnie silnik leżący + Citaro zawsze kojarzyło mi się ze stopniem w ostatnich drzwiach. Cóż... dzięki za wyprostowanie.

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio »

Rozpoczęły się dostawy OmniCity. Co najmniej dwie stoją już na zajezdni PKMu

Skowron59

Post autor: Skowron59 »

Dostałem cynka że wszystkie Scanie już stoją na zajezdni.

Awatar użytkownika
stachu
Posty: 861
Rejestracja: 2007-07-18, 19:42
Lokalizacja: Gliwice ( całe woj. śląskie)

Post autor: stachu »

Skowron59 pisze:Dostałem cynka że wszystkie Scanie już stoją na zajezdni.
To złego dostałeś cynka.

Awatar użytkownika
Marcin N
Posty: 2832
Rejestracja: 2010-05-03, 11:23
Lokalizacja: Łaziska Górne

Post autor: Marcin N »

http://phototrans.eu/14,515155,0,Scania ... 2_EB_.html

Z tego co pisze tutaj kol. Mickul na zajezdni jest już 10 sztuk.

Awatar użytkownika
stachu
Posty: 861
Rejestracja: 2007-07-18, 19:42
Lokalizacja: Gliwice ( całe woj. śląskie)

Post autor: stachu »

Ale na 27-ego września nie było jeszcze kompletu.

BTW:
A ta Scania stoi z tyłu zajezdni ;)

Awatar użytkownika
Marcin N
Posty: 2832
Rejestracja: 2010-05-03, 11:23
Lokalizacja: Łaziska Górne

Post autor: Marcin N »

stachu pisze:A ta Scania stoi z tyłu zajezdni
Chowają ją przed miłośnikami z aparatem czy co :P

Awatar użytkownika
Shadow238
Posty: 3006
Rejestracja: 2006-10-22, 00:17
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Shadow238 »

Mam nadzieję, że doczekamy się oficjalnej prezentacji w której także będą mogli uczestniczyć miłośnicy komunikacji miejskiej lub mieszkańcy tak jak to było w przypadku ostatniej dostawy nowych Solarisów.

Awatar użytkownika
stachu
Posty: 861
Rejestracja: 2007-07-18, 19:42
Lokalizacja: Gliwice ( całe woj. śląskie)

Post autor: stachu »


Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio »


alojz
Posty: 368
Rejestracja: 2010-09-25, 22:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: alojz »


Solcity

Post autor: Solcity »

Przetarg na 3 Scanie CN280UA .

Mrozard
Moderator
Moderator
Posty: 1563
Rejestracja: 2009-06-18, 10:17
Lokalizacja: co

Post autor: Mrozard »

G prawda, układ drzwi 2-2-2-2, czego Scania nie robi. Tak wiem, są krakowskie, ale one były wyjątkami.

lukmek

Post autor: lukmek »

Scania odpada w przedbiegach, bo wymagany jest układ drzwi 2-2-2-2.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przetargi”