[Gliwice] Przetargi PKM
Potwierdzenie jakby kogoś interesowało: http://www.pkm-gliwice.com.pl/images/st ... 111229.pdf
[ Dodano: 2013-02-27, 18:03 ]
Dostawa fabrycznie nowych autobusów komunikacji miejskiej dla PKM Sp. z o.o. w 2013r.
10 sztuk 12-metrowych i 10 sztuk 15-metrowych.
[ Dodano: 2013-03-22, 22:35 ]
Czy tu nie czuć Scanii?
Dostawa fabrycznie nowych autobusów komunikacji miejskiej dla PKM Sp. z o.o. w 2013r.
10 sztuk 12-metrowych i 10 sztuk 15-metrowych.
[ Dodano: 2013-03-22, 22:35 ]
Czy tu nie czuć Scanii?
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt:
Stopień w ostatnich drzwiach ma Citaro z alpinarium (nie wiem czy z wieżą też).
AMZ?stachu pisze:Natomiast w tym pytaniu coś mi polskim producentem pachnie.
Amalio pisze:Pada pytanie o autobus ze stopniem w ostatnich drzwiach.stachu pisze:Powiadasz?
No ale na upartego może być też to Scania.
sphinx pisze:Stopień w ostatnich drzwiach ma Citaro z alpinarium (nie wiem czy z wieżą też).AMZ?stachu pisze:Natomiast w tym pytaniu coś mi polskim producentem pachnie.
AMZ albo Solbus/Autosan.
No ale tutaj to pewności ja nie mam.
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt:
Więc nie wiem z czego to wynika, że ostanie Citaro G dla Bielska dali z leżącym motorem i ostatnim wejściem bez stopni.sphinx pisze:Stopień w ostatnich drzwiach ma Citaro z alpinarium (nie wiem czy z wieżą też).
Nie może być, bo taka Scania to Scania niskowejściowa.stachu pisze:No ale na upartego może być też to Scania.
Jak nic AMZ. Solbus i Autosan spełniają warunek doświadczenia w części na solówki.stachu pisze:AMZ albo Solbus/Autosan. No ale tutaj to pewności ja nie mam.
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt:
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
To są jaja jakieś?xloloox:
Dzis odbyło sie otwarcie ofert.
zadanie 12m
Cenowo wygrał... LAZ !!!
Za nim Man na równi z Solarisem.
http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=5225
Wiadomo coś o dalszym postępowaniu tego przetargu?Marcin_558 pisze:To są jaja jakieś?xloloox:
Dzis odbyło sie otwarcie ofert.
zadanie 12m
Cenowo wygrał... LAZ !!!
Za nim Man na równi z Solarisem.
http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=5225
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt:
Są możliwe 3 Wersje zabudowania tylnej części:Jack the Ripper pisze: Więc nie wiem z czego to wynika, że ostanie Citaro G dla Bielska dali z leżącym motorem i ostatnim wejściem bez stopni.
1. "Prawdziwa niemiecka": Leżący motor, duży stopień w drzwiach
2. "Idiotyczna": Leżący motor, drzwi bez stopnia, ale ogromna klatka schodowa przy siedzeniach; przeważnie układ siedzeń konferencyjny lub "poczekalniowy" z "stolikiem"/"okrągłym siedzeniem"
3. "Najbardziej logiczna": Stojący motor, drzwi i ogolnie cała część tylna bez jakikolwiek schodów, duża platforma stojąca
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt:
To wiem. Po prostu dziwią mnie ostatnie bielskie O530G ponieważ MZK pozostawiło oferentom dowolność w sposobie zabudowy silnika. Zatem tańsza i tym samym najsensowniejsza wydawała się opcja leżący motor i stopień w ostatnich drzwiach.kiEL pisze:Są możliwe 3 Wersje zabudowania tylnej części:
Nie wiem czy obie, czy tylko jedna z nich jest oznaczona jako O530G B2.kiEL pisze:1. "Prawdziwa niemiecka": Leżący motor, duży stopień w drzwiach
2. "Idiotyczna": Leżący motor, drzwi bez stopnia, ale ogromna klatka schodowa przy siedzeniach; przeważnie układ siedzeń konferencyjny lub "poczekalniowy" z "stolikiem"/"okrągłym siedzeniem"
Ta z kolei to B4.kiEL pisze:3. "Najbardziej logiczna": Stojący motor, drzwi i ogolnie cała część tylna bez jakikolwiek schodów, duża platforma stojąca