Strona 11 z 14

: 2011-11-19, 19:49
autor: B@rteK
No to tylko się cieszyć, rozumiem że SIWZ podobne jak do poprzedniego przetargu (czyt. klima, przesuwne szyby, dSIP, kamery i 4 drzwi)?

: 2011-11-19, 22:08
autor: stachu
J-31 pisze:
stachu pisze:Katowicki PKM ogłosił przetarg na 15 przegubów.
Sorry, nie czytałem specyfikacji - to mają być kolejne nówki ? ;)
Zależy co rozumiesz przez kolejne nówki ;) Ale tak 15 nowych przegubów, jakby nie mozna było zakupic solówek bo tego potrzeba dla katowickiego przewoźnika.
Jack the Ripper pisze:Nówki, żadnych wynalazków, pewnie sequel "bez gwiazdy nie ma jazdy". To tak w skrócie.
I tak i nie. W tym przetargu nie jest powiedziane, że EvoBus zgarnie to zamówienie, a Solaris czy MAN nie odpuści.
B@rteK pisze:No to tylko się cieszyć, rozumiem że SIWZ podobne jak do poprzedniego przetargu (czyt. klima, przesuwne szyby, dSIP, kamery i 4 drzwi)?
Klima, układ drzwi 2-2-2-2, niska podłoga na całej długości, dwie rzeźnie, a co za tym idzie dwie rampy, okna uchylne albo przesuwane. 5 kasowników, monitoring, połączenie z bazą zamawiającego, EURO 5, min. moc silnika 200 kW czylli min. 272 KM, min. moment obrotowy 1250 Nm i takie tam. Do końca maja 2012 maja być na zajezdni.

: 2011-11-19, 22:33
autor: Solcity
W sumie to nie można wykluczać i SOLBUSa. PKM "polubił" szarego SM18, a także wziął rzekomo na leasing 3 sztuki SM12.

: 2011-11-19, 22:38
autor: Jack the Ripper
Ale jak niby Blue Line albo Lider Trading mają spełnić warunek doświadczenia ?

: 2011-11-19, 23:17
autor: Amalio
stachu pisze: a co za tym idzie dwie rampy
Tak jest zapisane czy to są Twoje domniemania :?: Bo jedno wcale za drugim nie idzie.

: 2011-11-19, 23:35
autor: Shadow238
Amalio pisze:
stachu pisze: a co za tym idzie dwie rampy
Tak jest zapisane czy to są Twoje domniemania :?: Bo jedno wcale za drugim nie idzie.
Dokładnie, obecne Citara posiadają tylko 1 rampę przy drugich drzwiach. Na razie w standardzie to tylko MAZ w modelu 205 montuje po 2 rampy ;)

: 2011-11-20, 00:48
autor: Egon
Shadow238 pisze:Na razie w standardzie to tylko MAZ w modelu 205 montuje po 2 rampy ;)
Boziu, tylko nie to :shocked:

Tak na moje wyczucie przetarg jest ustawiony pod Mercedesa. Przypuszczam, że będzie to III generacja Citaro :)

: 2011-11-20, 00:59
autor: Amalio
Egon pisze:Przypuszczam, że będzie to III generacja Citaro :)
Powątpiewam i to bardzo.

: 2011-11-20, 13:45
autor: stachu
Amalio pisze:
stachu pisze: a co za tym idzie dwie rampy
Tak jest zapisane czy to są Twoje domniemania :?: Bo jedno wcale za drugim nie idzie.
Zapisane.

: 2011-11-20, 19:19
autor: Jack the Ripper
No to niezła nowość :D

: 2011-11-20, 22:10
autor: Shadow238
stachu pisze:
Amalio pisze: Tak jest zapisane czy to są Twoje domniemania :?: Bo jedno wcale za drugim nie idzie.
Zapisane.
Ciekawe po co i kto będzie latał otwierać tą drugą rampę ? (Chyba, że sami pasażerowie :D) Przecież osoba niepełnosprawna na wózku inwalidzkim i tak będzie intuicyjnie podążała do drugich drzwi.

: 2011-11-21, 15:21
autor: J-31
Nie wiem jak jest na Śląsku, ale w Warszawie spotkałem się już z takimi przypadkami, że niektórzy otwierają rampy dla zabawy. Wiem, że kierowcy ostatnio na to narzekają, jako na nową zabawę :]

: 2011-11-21, 18:20
autor: solaris150
Dlatego rampy powinno się otwierać automatycznie ,tak jak to mają Gliwickie Citaro.

: 2011-11-21, 19:41
autor: Amalio
solaris150 pisze:Dlatego rampy powinno się otwierać automatycznie ,tak jak to mają Gliwickie Citaro.
No jasne. Ale takie rozwiązanie kosztuje, a po latach lubi się psuć.

: 2013-05-25, 10:18
autor: Jack the Ripper

: 2013-05-27, 14:52
autor: Max998
Ciekawe co to będzie. :)
Chociaż wydaje mi się, że znowu SU18.

: 2013-05-27, 18:41
autor: Jack the Ripper
SIWZ, a w nim widzę minimalne uprzywilejowanie Lion'sa solo na 1.5 pkt.

: 2013-05-27, 19:55
autor: Solcity
Jak na mnie pasuje SU12 :).

: 2013-05-27, 20:05
autor: wojtek1611
Strasznie duże zamieszanie spowodowane ŚKUPem

: 2013-05-27, 21:12
autor: Jack the Ripper
Solcity pisze:Jak na mnie pasuje SU12 :).
Też i tak pewnie się skończy ten zakup. Nie mniej punktują oczyszczanie spalin metodą EGR. Solaris nie stosuje na razie takich silników EURO5/EEV.