[Rybnik] Przetargi ZTZ

Zamówienia publiczne realizowane przez organizatorów transportu publicznego i przewoźników.
Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

[Rybnik] Przetargi ZTZ

Post autor: Amalio »

Jakiś czas temu ogłoszono przetarg na obsługę kilku linii KM oraz szkolnych w Rybniku:
ZTZ Rybnik pisze:Zadanie 1:
-> obsługa przewozów na potrzeby Gimnazjum nr 7 przy ulicy Sztolniowej w Rybniku, Gimnazjum nr 10 przy ulicy Karola Miarki w Rybniku oraz Zespołu Szkolno Przedszkolnego nr 2 w Rybniku przy ul. Morcinka:
a)czterema autobusami: o następujących minimalnych parametrach technicznych:
- wyprodukowane po 1998 r.
- minimum dwoje drzwi wejściowych
-pojemność minimum 100 miejsc
b)jednym autobusem o następujących minimalnych parametrach technicznych:
-wyprodukowanym po 2004 r.
-pojemność minimum 35 miejsc siedzących

Zadanie 2:
-> obsługa przewozów w transporcie zbiorowym na linii autobusowej komunikacji miejskiej, organizowanej przez Zarząd Transportu Zbiorowego w Rybniku autobusami o następujących parametrach technicznych:
a) trzy autobusy:
-wyprodukowane po 2005 roku,
-pojemność minimum 30 miejsc w tym co najmniej 14 miejsc siedzących,
-przystosowane do przewozu minimum jednej osoby na wózku inwalidzkim,
-posiadające minimum jedno bezstopniowe wejście z platformą wjazdową dla wózków,
-posiadające min 10 % niskiej podłogi,
-posiadające minimum dwoje drzwi wejściowych sterowanych przez kierowcę o szerokości efektywnej minimum 1200 mm
-maksymalnej długości 8 metrów
-silnik minimum EURO 3
b) jeden autobus:
-wyprodukowany po 1997 roku,
-pojemność minimum 16 miejsc siedzących.

Zadanie 3:
-> obsługa przewozów w transporcie zbiorowym na linii autobusowej komunikacji miejskiej, organizowanej przez Zarząd Transportu Zbiorowego w Rybniku pięcioma autobusami o następujących parametrach technicznych:
-wyprodukowane po 1996 roku,
-pojemność minimum 95 miejsc,
-bez stopni wejściowych,
-posiadające minimum dwoje drzwi wejściowych,

Zadanie 4:
-> obsługa przewozów w transporcie zbiorowym na linii autobusowej komunikacji miejskiej, organizowanej przez Zarząd Transportu Zbiorowego w Rybniku:
a) trzema autobusami o następujących parametrach technicznych:
-wyprodukowane po 2005 roku,
-pojemność minimum 100 miejsc,
-silnik minimum EURO 4
-posiadające troje drzwi wejściowych z czego minimum dwoje bez stopni wejściowych,
b)dwoma autobusami o następujących parametrach technicznych:
-wyprodukowane po 2005 roku,
-pojemność minimum 70 miejsc,
-silnik minimum EURO 4
-posiadające minimum dwoje drzwi bez stopni wejściowych,
-maksymalnej długości 10,5 m.

Zadanie 5:
-> obsługa przewozów w transporcie zbiorowym na linii autobusowej komunikacji miejskiej, organizowanej przez Zarząd Transportu Zbiorowego w Rybniku autobusem o następujących parametrach technicznych:
-wyprodukowany po 1995 roku,
-pojemność minimum 50 miejsc,
-posiadające minimum dwoje drzwi bez stopni wejściowych.

Zadanie 6:
-> Obsługa przewozów pasażerskich w transporcie zbiorowym:
a) do Ośrodka Szkolno Wychowawczego dla Niesłyszących i Słabosłyszących w Raciborzu przy ulicy Karola Miarki 4
b) do Zespołu Szkolno Przedszkolnego Dla Dzieci Niedosłyszących w Katowicach przy ulicy Grażyńskiego 17,
c) innych dowozach organizowanych przez Zarząd Transportu Zbiorowego w Rybniku,
dwoma autobusami o następujących parametrach technicznych:
-wyprodukowane po 2002 roku,
-jeden o pojemność minimum 17 miejsc siedzących i jeden o pojemności minimum 14 miejsc siedzących.

Zadanie 7:
-> obsługa przewozów pasażerskich w transporcie zbiorowym:
a) do Specjalnego Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Rybniku przy ulicy Hibnera 41,
b) innych dowozach organizowanych przez Zarząd Transportu Zbiorowego w Rybniku,
dwoma autobusami o następujących parametrach technicznych: -wyprodukowanymi po 2002 roku,
-pojemność minimum 16 miejsc siedzących.


Oto ich wyniki:
ZTZ Rybnik pisze:INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dot: przetargu nieograniczonego na:
„Obsługa przewozów w transporcie zbiorowym.”.


Zarząd Transportu Zbiorowego w Rybniku informuje o wynikach postępowania przetargowego dla przetargu jw.
Komisja przetargowa na posiedzeniu w dniu 14.08.2008 r. wybrała ofertę firmy:

Dla zadnia nr 1

PST TRANSGÓR S.A.
ul. Jankowicka 9
44-201 Rybnik


Cena oferty: 1155000,00 zł (z pod. VAT)

W postępowaniu zastosowano jedno kryterium – cena, a sposób przyznawania punktów opisano wzorem w SIWZ i przy jego zastosowaniu dokonano porównania cen ofertowych,
a następnie przemnożono przez ilość członków komisji:

Numer oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy Cena Punktacja
4 PST TRANSGÓR S.A.
ul. Jankowicka 9
44-201 Rybnik 1155000,00 zł 300


Dla zadnia nr 2


PST TRANSGÓR S.A.
ul. Jankowicka 9
44-201 Rybnik


Cena oferty: 2358800,00 zł (z pod. VAT)


W postępowaniu zastosowano jedno kryterium – cena, a sposób przyznawania punktów opisano wzorem w SIWZ i przy jego zastosowaniu dokonano porównania cen ofertowych,
a następnie przemnożono przez ilość członków komisji:



Numer oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy Cena Punktacja
8 PST TRANSGÓR S.A.
ul. Jankowicka 9
44-201 Rybnik 2358800,00 zł 300
9 Konsorcjum
Transport – Spedycja- Usługi Jerzy Jaroszek
ul. Lotników 20 B/4, 44-196 Knurów
P.P.U.H. KŁOSOK Andrzej Kłosok
ul. Gajowa 62 44-240 ¯ory 2405050,00 zł 294


Dla zadnia nr 3

P.P.U.H. KŁOSOK Andrzej Kłosok
ul. Gajowa 62 44-240 ¯ory


Cena oferty: 6146200,00 zł (z pod. VAT)

W postępowaniu zastosowano jedno kryterium – cena, a sposób przyznawania punktów opisano wzorem w SIWZ i przy jego zastosowaniu dokonano porównania cen ofertowych,
a następnie przemnożono przez ilość członków komisji:

Numer oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy Cena Punktacja
6 PST TRANSGÓR S.A.
ul. Jankowicka 9
44-201 Rybnik 7094200,00 zł 261
11
P.P.U.H. KŁOSOK Andrzej Kłosok
ul. Gajowa 62 44-240 ¯ory 6146200,00 zł 300
14 Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Rybniku sp. z o.o.
44-200 Rybnik ul. Jankowicka 7 7252200,00 zł 255


Dla zadnia nr 4

PST TRANSGÓR S.A.
ul. Jankowicka 9
44-201 Rybnik



Cena oferty: 4183920,00 zł (z pod. VAT)

W postępowaniu zastosowano jedno kryterium – cena, a sposób przyznawania punktów opisano wzorem w SIWZ i przy jego zastosowaniu dokonano porównania cen ofertowych,
a następnie przemnożono przez ilość członków komisji:

Numer oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy Cena Punktacja
7 PST TRANSGÓR S.A.
ul. Jankowicka 9
44-201 Rybnik 4183920,00 zł 300
10 Konsorcjum
Transport – Spedycja- Usługi Jerzy Jaroszek
ul. Lotników 20 B/4, 44-196 Knurów
P.P.U.H. KŁOSOK Andrzej Kłosok
ul. Gajowa 62 44-240 ¯ory 5967000,00 zł 210


Dla zadnia nr 5

PST TRANSGÓR S.A.
ul. Jankowicka 9
44-201 Rybnik



Cena oferty: 422000,00 zł (z pod. VAT)

W postępowaniu zastosowano jedno kryterium – cena, a sposób przyznawania punktów opisano wzorem w SIWZ i przy jego zastosowaniu dokonano porównania cen ofertowych,
a następnie przemnożono przez ilość członków komisji:

Numer oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy Cena Punktacja
5 PST TRANSGÓR S.A.
ul. Jankowicka 9
44-201 Rybnik 422000,00 zł 300
12 MARKAR Karolina Grudka
ul. Kraszewskiego 4A/6
44-200 Rybnik 555000,00 zł 228


Dla zadnia nr 6

Malerczyk Eugeniusz
44-200 Rybnik, ul. Jaskółcza 56

Cena oferty: 234000,00 zł (z pod. VAT)

W postępowaniu zastosowano jedno kryterium – cena, a sposób przyznawania punktów opisano wzorem w SIWZ i przy jego zastosowaniu dokonano porównania cen ofertowych,
a następnie przemnożono przez ilość członków komisji:

Numer oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy Cena Punktacja
2 Przewóz Osób Ryszard Kuśmirek
44-240 ¯ory os. Pawlikowskiego 12 E/8
325000,00 zł 216
1 Przewóz Osób Mariusz Kuśmirek
44-240 ¯ory
oś. Księcia Władysława 8 C/12 262600,00 zł 267
3 Malerczyk Eugeniusz
44-200 Rybnik, ul. Jaskółcza 56 234000,00 zł 300
11 P.P.U.H. KŁOSOK Andrzej Kłosok
ul. Gajowa 62 44-240 ¯ory 275600,00 zł 255
13 Usługi Przewozowe Piotr Dybała
44-210 Rybnik, ul. Raciborska 99 a 247000,00 zł 285


Dla zadnia nr 7

Usługi Przewozowe Piotr Dybała
44-210 Rybnik, ul. Raciborska 99 a

Cena oferty: 330600,00 zł (z pod. VAT)

W postępowaniu zastosowano jedno kryterium – cena, a sposób przyznawania punktów opisano wzorem w SIWZ i przy jego zastosowaniu dokonano porównania cen ofertowych,
a następnie przemnożono przez ilość członków komisji:

Numer oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy Cena Punktacja
1 Przewóz Osób Mariusz Kuśmirek
44-240 ¯ory
oś. Księcia Władysława 8 C/12 417600,00 zł 237
13 Usługi Przewozowe Piotr Dybała
44-210 Rybnik, ul. Raciborska 99 a 330600,00 zł 300
Jednym z najciekawszych przetargów jest przetarg nr 4. Wygrał go Transgór Rybnik. Dwoma autobusami o max długości 10,5 będą fabrycznie nowe Citara K. Niestety jeśli chodzi o pozostałe trzy 12 metrowe autobusy, to można powiedzieć, że ZTZ i miasto Rybnik wpuściły w szambo zwycięzcę przetargu ( Transgór ). Znajdź człowieku maksymalnie trzyletnie, niskopodłogowe wozy z układem drzwi 2-2-2 - szukanie igły w stogu siana. Problem jest o tyle poważny, że przynajmniej na razie Transgór utrzymuje, że nie stać ich na zakup trzech Citaro 12m :]

Kolejną ciekawostką jest przetarg nr 3. Na 99% był to przetarg na linie 52. Ku zaskoczeniu wszystkich dotychczasowy przewoźnik - PKS Rybnik - przegrał z kretesem, a zwycięzcą okazał się... żorski Kłosok. Będzie zatem nieciekawie. Choć pojawiły się ( moim zdaniem ) plotki iż Kłosok zakupił przynajmniej jednego fabrycznie nowego Solbusa do obsługi linii. Jeśli będzie to jednak Solcity to będziemy mieli totalną katastrofę, ponieważ na 52 często 12 metrowy autobus nie starcza.

Lopez

Post autor: Lopez »

Ciekawie to wygląda, fakt.
Amalio pisze:Niestety jeśli chodzi o pozostałe trzy 12 metrowe autobusy, to można powiedzieć, że ZTZ i miasto Rybnik wpuściły w szambo zwycięzcę przetargu ( Transgór ). Znajdź człowieku maksymalnie trzyletnie, niskopodłogowe wozy z układem drzwi 2-2-2 - szukanie igły w stogu siana. Problem jest o tyle poważny, że przynajmniej na razie Transgór utrzymuje, że nie stać ich na zakup trzech Citaro 12m
Sami wtopili, cóż tu dużo gadać. Chyba faktycznie będą się musięli zapożyczyć i kupić jakieś nówki.

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

Amalio pisze:Znajdź człowieku maksymalnie trzyletnie, niskopodłogowe wozy z układem drzwi 2-2-2 - szukanie igły w stogu siana.
Zależy ile, a 3. drzwi możnaby ostatecznie dorobić

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio »

Lopez pisze: Sami wtopili, cóż tu dużo gadać.
Ktoś musiał być tym głupim.
Lopez pisze:Chyba faktycznie będą się musięli zapożyczyć i kupić jakieś nówki.
Ciekawe czy myśleli nad Conecto :?:
plocmaster pisze:Zależy ile,
Minimum trzy. Należy dodać, że Transgór preferuje Mercedesy.
plocmaster pisze:a 3. drzwi możnaby ostatecznie dorobić
Do autobusu na gwarancji :?: Po za tym myślę, że byłoby to zbyt skomplikowane i za drogie.

Awatar użytkownika
Marcin_558
Posty: 4134
Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
Kontakt:

Post autor: Marcin_558 »

Lopez pisze:Amalio napisał:
Niestety jeśli chodzi o pozostałe trzy 12 metrowe autobusy, to można powiedzieć, że ZTZ i miasto Rybnik wpuściły w szambo zwycięzcę przetargu ( Transgór ). Znajdź człowieku maksymalnie trzyletnie, niskopodłogowe wozy z układem drzwi 2-2-2 - szukanie igły w stogu siana. Problem jest o tyle poważny, że przynajmniej na razie Transgór utrzymuje, że nie stać ich na zakup trzech Citaro 12m

Sami wtopili, cóż tu dużo gadać. Chyba faktycznie będą się musięli zapożyczyć i kupić jakieś nówki.
Czyli pewnie kupią coś tańszego typu : MAZy 103 lub 203 , BMC lub inne egzotyki.

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

Amalio pisze:Minimum trzy.
Trzy trzyletnie… Jeszcze nie ma tragedii, może się coś dostanie.
Amalio pisze:Do autobusu na gwarancji
To ile ona trwa?
Amalio pisze:Po za tym myślę, że byłoby to zbyt skomplikowane i za drogie.
W Gdyni czy na Węgrzech się opłaca.

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio »

plocmaster pisze:W Gdyni czy na Węgrzech się opłaca.
I przerabiają Citara :?: W Gdyni na pewno nie. Węgierskiego przypadku nie znam.
A po za tym to maja być trzyletnie wozy - nie będą kosztować tyle co dziesięcioletnie ( Citara ).
Marcin_3558 pisze:
Czyli pewnie kupią coś tańszego typu : MAZy 103 lub 203 , BMC lub inne egzotyki.
Wypluj te słowa :!:

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

Amalio pisze:Węgierskiego przypadku nie znam.
A przerabiają ponoć. To w Szegedzie chyba.
Amalio pisze:A po za tym to maja być trzyletnie wozy - nie będą kosztować tyle co dziesięcioletnie ( Citara ).
No to co, że mniej?

Awatar użytkownika
Marcin_558
Posty: 4134
Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
Kontakt:

Post autor: Marcin_558 »

Amalio pisze:Marcin_3558 napisał:


Czyli pewnie kupią coś tańszego typu : MAZy 103 lub 203 , BMC lub inne egzotyki.

Wypluj te słowa
Przeżyjecie ;). Jak my jakoś w Bydgoszczy żyjemy z MAZami 203 i MAZami 226.

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio »

plocmaster pisze:No to co, że mniej?
To, że im mniej kosztuje i im starszy wóz tym bardziej się opłaca. W drugą stronę jest odwrotnie.
Marcin_3558 pisze:. Jak my jakoś w Bydgoszczy żyjemy z MAZami
Ale my nie chcemy.

Awatar użytkownika
Marcin_558
Posty: 4134
Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
Kontakt:

Post autor: Marcin_558 »

Amalio MAZy nie są straszne. Jedynie mają duże podesty i silnik MAZcedesa.

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

Amalio pisze:To, że im mniej kosztuje i im starszy wóz tym bardziej się opłaca. W drugą stronę jest odwrotnie.
Pewnie, trudne i kosztowne przeróbki lepiej uskuteczniać na starych, tanich wozach, które i tak niedługo pójdą na złom albo sprzedaż, niż na w miarę nowych, które jeszcze posłużą. Chociaż tutaj dochodzi jeszcze długość trwania zadania zleconego w przetargu.

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio »

plocmaster pisze: trudne i kosztowne
No jeżeli sa trudne i kosztowne to tym bardziej się nie opłaca. Do tego jeszcze dochodzi trwałość takiej przeróbki - to nie to samo co O405N. Po za tym co z tego, że na Węgrzech takie coś robią ( o ile robią ) skoro my jesteśmy w Polsce.
plocmaster pisze: przeróbki lepiej uskuteczniać na starych, tanich wozach, które i tak niedługo pójdą na złom albo sprzedaż, .
No jakoś w Gdyni tak robią i na złe im to nie wychodzi.
Marcin_3558 pisze:Amalio MAZy nie są straszne. Jedynie mają duże podesty i silnik MAZcedesa.
Gdyby to było tak rzeczywiście cudowne to MAZ by był rozchwytywany.

A jak myślicie - co Transgór kupi do zadania NR2 :?: Pasowała by Solina, ale czy Autosan doposaży ją w rampę dla inwalidów :?: A może doczekamy się miejskich Wetlin :?:

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

A Libero?

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio »

plocmaster pisze:A Libero?
Wątpię.

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

Jak stawka za wkm, Alpino LE może? MAZ 226?

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio »

plocmaster pisze: Alpino LE może? MAZ 226?
Ale tu w grę raczej w ogóle nie wchodzą pojazdy tej klasy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przetargi”