[Poznań] Przetargi
Przetarg na 30 przegubowców w Poznaniu.
http://www.uzp.gov.pl/biulety/2005/245/245_7170.html
Termin realizacji zamówienia to 5 miesięcy. Kryterium ceny to 60%, 30% właściwości techniczno-eksploatacyjne, warunki gwarancji 4%, warunki serwisu 4%, jakość obsługi pasażera(??) 2%. Rozstrzygnięcie przetargu pod koniec roku.
Czyżby to był koniec Ikarusów 280.26?
Termin realizacji zamówienia to 5 miesięcy. Kryterium ceny to 60%, 30% właściwości techniczno-eksploatacyjne, warunki gwarancji 4%, warunki serwisu 4%, jakość obsługi pasażera(??) 2%. Rozstrzygnięcie przetargu pod koniec roku.
Czyżby to był koniec Ikarusów 280.26?
Obstawiam albo Lion's City, albo U18III inne raczej nie wchodzą w grę
Co do ikarków to sie konczy ich era na Kaczej od wczoraj kilka z nich stacjonuje na Warszawskiej :
1149-->1502
1150-->1510
1175-->1516
1176-->1520
1181-->1521
Jak juz jestesmy prz nowych wozach w Poznnaiu, to wreszcie pojawił sie NL283/3T #1068
Co do ikarków to sie konczy ich era na Kaczej od wczoraj kilka z nich stacjonuje na Warszawskiej :
1149-->1502
1150-->1510
1175-->1516
1176-->1520
1181-->1521
Jak juz jestesmy prz nowych wozach w Poznnaiu, to wreszcie pojawił sie NL283/3T #1068
Za Jelcze dziekujemy, sprawdzonych rzeczy nie bierzemyDAB pisze:Ja bm Wam życzył Tantusów ponieważ są to bardzo dobre autobusy znanej na całym świecie marki Jelcz A tak na serio to Solarisy U18 III MANów mielibyscie za dużo
Od przybytku głowa nie boli. Swoja drogą ja juz w 90% obstawiam, zę to MAN wygra. Są plany aby na zajezdni Kacza stacjonował tabor w 100% niskopodłogowych. Ikarusy 280.70A zostałyby przeniesione do A-1, tam natomiast skasowane zostałyby Ikarusy 280.26
Według mnie największe szanse ma Solaris. ostatnio zgarnął parę kontraktow na przegubowce więc chyba nie będą mieli problemu z przedstawieniem dobrej oferty. Tym bardziej, że to blisko i przez Poznań ta fabryka tam powstała, więc na pewno będą chcieli swą pozycję tu utrzymać, a 30 sztuk to niezły kąsek.
Potem MAN, ktory też blisko i ostatnio wygrał tu proponując najniższą cenę.
Inne - Volvo, Scania, Irisbus ( Jelcz nie ma czym )... być może ktoś pokusi się na złożenie oferty. Jednak MPK mająca SU i Many to jednak będzie chyba przychylniej patrzeć w tę strone, żeby mieć w miarę jednolity tabor ( a przynajmniej ja tak bym zrobił ).
I ja obstawiam 60% Solaris do 40 % MAN.
Potem MAN, ktory też blisko i ostatnio wygrał tu proponując najniższą cenę.
Inne - Volvo, Scania, Irisbus ( Jelcz nie ma czym )... być może ktoś pokusi się na złożenie oferty. Jednak MPK mająca SU i Many to jednak będzie chyba przychylniej patrzeć w tę strone, żeby mieć w miarę jednolity tabor ( a przynajmniej ja tak bym zrobił ).
I ja obstawiam 60% Solaris do 40 % MAN.
Oby to był MAN
Ja szczerze mówiąc mam wielką nadzieję, że to będzie MAN, a jak czytam wypowiedzi zwierza z tym złomem na avatarze to mnie ciarki przechodzą. Po co komuś w Poznaniu kolejne rozlatujące się i trzesące się Solarisy?? Nie rozumiem jak można popierać tak niedopracowany i niesolidny sprzęt. A tak naprawdę Kacza to o wiele lepsza zajezdnia niż Warszawska i dlatego tam powinien trafiać nowy sprzęt np. przegubowe Lion's-y!!
Czemu kacza jest lepsza?Bo mają MAN-y -super powód11David pisze:A tak naprawdę Kacza to o wiele lepsza zajezdnia niż Warszawska i dlatego tam powinien trafiać nowy sprzęt np. przegubowe Lion's-y!!
Jechałeś Vecto?Nie?Nie marudź.11David pisze:Po co komuś w Poznaniu kolejne rozlatujące się i trzesące się Solarisy?? Nie rozumiem jak można popierać tak niedopracowany i niesolidny sprzęt
Są gorsze złomy...11David pisze:a jak czytam wypowiedzi zwierza z tym złomem na avatarze to mnie ciarki przechodzą.
Ja też11David pisze:Ja szczerze mówiąc mam wielką nadzieję, że to będzie MAN,
I bdb,tak ma być,choć Solariski tez przejdąWilchelm pisze:A Wrocławiowi zarzuca się monopol Volvo. Widzę, żę Poznań zmierza ku Mananizacji
Proponuję jednak używać spacje po znakach przestankowych. u2w