[Mielec] Przetargi
Autosan sam sobie na to zapracował produkując Wetlinę dla MKSu. Ulepili takie barachło, w dodatku oszukali z ABSem bo w cale go nie ma, a miał mieć. Nic dziwnego, że nie chcą kupować Autosanów. Autobusy maja jeździć na mieście a nie do serwisu w te i nazad.Szkoda tylko, że w tych kryzysowych czasach podkarpaccy przewoźnicy nie wspierają producenta z regionu...
[ Dodano: 20 Lip 2010 21:46 ]
Otóż to!ŁK-MZK pisze:Gdyby te "regionalne" firmy potrafiły zrobić dobre autobusy to zapewne wygrywałyby w przetargach.
Mielec i inni
No cóż, każdemu producentowi zdarza się wyprodukować bubla, nawet takim renomowanym jak MAN. To jednak nie powód do całkowitej dyskwalifikacji firmy. Ale powiedzmy, że Mielec w jakimś stopniu rozumiem. Tyle, że to przecież niejedyne miasto na Podkarpaciu, które obróciło się plecami do Autosanu...
Panowie, nie zapominajcie, że jesteśmy w UE i pewne rzeczy po psostu nie przejdą. Wiele wałków już było jeśli chodzi o zakupy autobusów, byleby tylko wygrali ci czy tamci.
To nie prawda, że lepszy i tańszy zawsze zwycięża, bo przecież w wielu przetargach wymóg wykazania się określonym doświadczeniem eliminuje na starcie najlepszy i najtańszy produkt.
Swoją drogą warto zwrócić uwagę, że Niemcy, Szwedzi, Finowie czy Hiszpanie kupują swoje autobusy, ale wynika to w poważnej mierze z tego, że rynek pojazdów użytkowych nie jest tam aż tak jak u nas uzależniony od sektora publicznego, w którym obowiązuje zasada organizowania przetargów. Innymi słowy mówiąc, jeśli MKS i inni miejscy przewoźnicy zostanie kiedyś sprywatyzowany to los Autosana powinien się popawić.
To nie prawda, że lepszy i tańszy zawsze zwycięża, bo przecież w wielu przetargach wymóg wykazania się określonym doświadczeniem eliminuje na starcie najlepszy i najtańszy produkt.
Swoją drogą warto zwrócić uwagę, że Niemcy, Szwedzi, Finowie czy Hiszpanie kupują swoje autobusy, ale wynika to w poważnej mierze z tego, że rynek pojazdów użytkowych nie jest tam aż tak jak u nas uzależniony od sektora publicznego, w którym obowiązuje zasada organizowania przetargów. Innymi słowy mówiąc, jeśli MKS i inni miejscy przewoźnicy zostanie kiedyś sprywatyzowany to los Autosana powinien się popawić.
PR110 - a ja jednak Ci pogratuluję tych Alpino 8,9LE. Myślę, że one jednak będą lepsze niż nasze, czyli "mobilisowskie" Urbino 8,6 - w sensie zaplanowania i wykorzystania przestrzeni pasażerskiej
Jestem pewny, że jeśli producent czegoś nie popsuje (oby nie), to kierowcy i zarząd MKS-u będą zadowoleni
Jestem pewny, że jeśli producent czegoś nie popsuje (oby nie), to kierowcy i zarząd MKS-u będą zadowoleni
MKS Mielec pisze:Miejska Komunikacja Samochodowa Sp. z o.o. w Mielcu informuje, że dokonany został wybór oferty najkorzystniejszej w przetargu nieograniczonym na „Dostawę nowych autobusów dla Miejskiej Komunikacji Samochodowej Sp. z o.o. w Mielcu (9m) w ramach projektu pn. Rozbudowa i modernizacja infrastruktury techniczno – komunikacyjnej lokalnego transportu publicznego w Mielcu wraz z wymianą taboru autobusowego”.
Komisja przetargowa dokonała oceny złożonych ofert i uznała za najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Firmę:
Solaris Bus & Coach S.A.
ul. Obornicka 46, Bolechowo –Osiedle
62-005 Owińska
za ceną – 7.487.750,00 zł brutto.
Uzasadnienie wyboru: komisja dokonała wyboru oferty najkorzystniejszej na podst. najniższej ceny.