[Krosno] Przetargi

Zamówienia publiczne realizowane przez organizatorów transportu publicznego i przewoźników.
Dzulikiewicz

[Krosno] Przetargi

Post autor: Dzulikiewicz » 2010-07-21, 16:50

Ogłoszono przetarg na 8 nówek:
- 5*9m
- 3*10m

http://www.bip.umkrosno.pl/?c=mdPrzetar ... sc-251-776

ŁK-MZK

Post autor: ŁK-MZK » 2010-07-21, 20:52

Podejrzewam, że tu może wygrać Autosan.

Dzulikiewicz

Post autor: Dzulikiewicz » 2010-07-21, 21:04

W części I M09LE ma szansę, ale prędzej spodziewałbym się SORa (w obu zadaniach).

Jarocin57

Post autor: Jarocin57 » 2010-07-26, 11:26

Autosan powinien wprowadzić do M09LE mocniejsze silniki gdyz z tego powodu najczęściej Autosan przegrywa

ŁK-MZK

Post autor: ŁK-MZK » 2010-07-26, 15:17

Jarocin57 pisze:Autosan powinien wprowadzić do M09LE mocniejsze silniki gdyz z tego powodu najczęściej Autosan przegrywa
Przede wszystkim ówczesna skrzynia biegów nie pasuje do tego silnika. A co do mocy silnika to już było to poruszane.
Co niektórzy i tak będą mówili, że to nie ma znaczenia bo należy wspierać regionalne wyroby za wszelką cenę :]

Jarocin57

Post autor: Jarocin57 » 2010-07-30, 15:18

Było by fajnie jak by Autosan wygrał.Powinno się wpierać Polskich producentów choćby Autosana czy Solarisa a nie Czechów :)

Bartek

Post autor: Bartek » 2010-07-30, 15:37

Autobusów nie kupuje się "bo tak wypada". Kupuje się to co jest przede wszystkim tanie.

Awatar użytkownika
tantus
Posty: 212
Rejestracja: 2009-05-23, 12:45
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tantus » 2010-07-30, 15:44

Jak tanio, to może MAZ? :P

ŁK-MZK

Post autor: ŁK-MZK » 2010-07-30, 18:59

pr110 pisze:Autobusów nie kupuje się "bo tak wypada". Kupuje się to co jest przede wszystkim tanie.
I dobre...

Awatar użytkownika
tantus
Posty: 212
Rejestracja: 2009-05-23, 12:45
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tantus » 2010-07-30, 20:02

Tanie autobusy są dobre, bo są dobre i tanie...

Awatar użytkownika
stachu
Posty: 860
Rejestracja: 2007-07-18, 19:42
Lokalizacja: Gliwice ( całe woj. śląskie)

Post autor: stachu » 2010-07-30, 20:20

tantus pisze:Tanie autobusy są dobre, bo są dobre i tanie...
Jak wino ??

Tą droga lepiej nie iść ;)

Awatar użytkownika
KB
Kierowca
Kierowca
Posty: 881
Rejestracja: 2008-09-13, 16:14
Lokalizacja: BB/Katowice/Rybnik
Kontakt:

Post autor: KB » 2010-07-30, 22:15

stachu pisze:Tą droga lepiej nie iść ;)
Wino może być tylko dobre gdy jest stare ;) A tanie raczej dobre nie będzie :P
http://www.kmrow.vot.pl - ROWkom - Regionalny Informator Komunikacyjny

Bartek

Post autor: Bartek » 2010-07-31, 10:22

KB pisze:Wino może być tylko dobre gdy jest stare
Dlatego powinni kupić H9-35 a nie jakieś tam Sory :P

Awatar użytkownika
Marcin_558
Posty: 4007
Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
Kontakt:

Post autor: Marcin_558 » 2010-07-31, 15:27

Jak tanio, to może MAZ?
Też tak myślę :)
>MówięNIE dla ACTA< // PKS Bydgoszcz / MZK Bydgoszcz / KDD Trans Bydgoszcz
56:GLINKI BFM/56P Park Przemysłowy Biurowiec <-> [62]Garbary <-> [62L]Lisia - 56/[62] BELMA

Dzulikiewicz

Post autor: Dzulikiewicz » 2010-08-17, 18:37

Gmina Krosno pisze:Pytanie do Zamawiającego:
Czy, w związku z wymaganiami Załącznika NR 1A, dla autobusów 8,5-9 m, Zamawiający dopuści autobus o cechach nieco różniących się od wymaganych w w/w Załączniku:
-długość autobusu – 8,4 m,
-szerokość autobusu – 2.52 m,
-wysokość autobusu – 3.2 m,
-drzwi pasażerskie w układzie 1-2-0, otwierane na zewnątrz, zapewniające sprawną wymianę pasażerów,
-koła o rozmiarach 285/7OR19.5, spełniające wszystkie pozostałe wymagania,
-pojemność pasażerską 57 miejsc, w tym 25 miejsc siedzących, wyposażony w półautomatyczną skrzynię biegów z możliwością wyboru trybu pracy: ręcznej lub manualnej, podwyższającej znacząco komfort pracy kierowcy?

Czy w związku z wymaganiami Załącznika Nr 2A dla autobusów 9-10 m, Zamawiający dopuści autobus o n/w cechach:
-liczba miejsc pasażerskich 73, przy 25 miejscach siedzących
-drzwi pasażerskie otwierane na zewnątrz, w układzie 1-2-1, gwarantujące sprawną wymianę pasażerów
-zbiornik wykonany z materiałów odpornych na korozję o pojemności 140l, zapewniający zasięg około 600 km na jednym tankowaniu,
-silnik o momencie 850 Nm, gwarantujący dobre przyspieszenie, dzięki niskiej masie własnej oferowanego autobusu, spełniający wszystkie pozostałe wymagania, wyposażony w półautomatyczną skrzynię biegów z możliwością wyboru trybu pracy: ręcznej lub manualnej, podwyższającą znacząco komfort pracy kierowcy?

Odpowiedź Zamawiającego:

Zamawiający informuje, że dopuszcza pomniejszony zbiornik paliwa do 140 l, przy zapewnieniu przez producenta zasięgu około 600 km na jednym tankowaniu (dot. autobusów 9,5-10m).

Awatar użytkownika
Marcin_558
Posty: 4007
Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
Kontakt:

Post autor: Marcin_558 » 2010-08-17, 19:41

Dzulikiewicz pisze: Czy w związku z wymaganiami Załącznika Nr 2A dla autobusów 9-10 m, Zamawiający dopuści autobus o n/w cechach:
-liczba miejsc pasażerskich 73, przy 25 miejscach siedzących
-drzwi pasażerskie otwierane na zewnątrz, w układzie 1-2-1, gwarantujące sprawną wymianę pasażerów
-zbiornik wykonany z materiałów odpornych na korozję o pojemności 140l, zapewniający zasięg około 600 km na jednym tankowaniu,
-silnik o momencie 850 Nm, gwarantujący dobre przyspieszenie, dzięki niskiej masie własnej oferowanego autobusu, spełniający wszystkie pozostałe wymagania, wyposażony w półautomatyczną skrzynię biegów z możliwością wyboru trybu pracy: ręcznej lub manualnej, podwyższającą znacząco komfort pracy kierowcy?
Solbus SC10?
>MówięNIE dla ACTA< // PKS Bydgoszcz / MZK Bydgoszcz / KDD Trans Bydgoszcz
56:GLINKI BFM/56P Park Przemysłowy Biurowiec <-> [62]Garbary <-> [62L]Lisia - 56/[62] BELMA

Awatar użytkownika
zegarmistrz
Posty: 45
Rejestracja: 2009-12-01, 12:37
Lokalizacja: Radymno

Post autor: zegarmistrz » 2010-08-17, 22:51

sor 9,5

K_FFOX

Post autor: K_FFOX » 2010-09-02, 17:22

Na skyscrapercity pojawiła się informacja że Autosan wygrał przetarg na 5 sztuk 9m z M09LE??. Na portalu esanok taka informacje podał sam prezes zarządu Autosana. Może ktoś to potwierdzić ??

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio » 2010-09-02, 17:52

K_FFOX pisze: Na portalu esanok taka informacje podał sam prezes zarządu Autosana. Może ktoś to potwierdzić ??
No to nie wiem od kogo byś chciał jeszcze potwierdzenia skoro potwierdził to sam prezes...

Dzulikiewicz

Post autor: Dzulikiewicz » 2010-09-14, 17:37

Rozstrzygnięcie przetargu:
UM Krosno pisze: 2. Na wykonanie przedmiotowego zadania wpłynęły 2 oferty, które zostały złożone przez następujących wykonawców:
1) I część - „AUTOSAN” S.A., ul. K. Lipińskiego 109, 38-500 Sanok
2) II część - Konsorcjum Firm:
Lider: „LIDER TRADING” Sp. z o.o. w Warszawie, Oddział w Łańcucie, ul. Podzwierzyniec 78, 37-100 Łańcut
Partner: „BLUE LINE” Sp. z o.o. w Warszawie, Oddział w Łańcucie, ul. Podzwierzyniec 78, 37-100 Łańcut

3. Ceny ofert:
1) 2.790.140,00 zł – I część
2) 1.847.934,00 zł – II część

4. Jedna oferta spełnia wymogi Zamawiającego określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (oferta nr 2 została odrzucona).

5. Uzasadnienie dokonanego wyboru: realizacja I części zamówienia powierzona zostanie spółce „AUTOSAN” z Sanoka. Oferta w/w spółki spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego zawarte w dokumentacji przetargowej.

Z uwagi na fakt, iż oferta Konsorcjum Firm: „LIDER TRADING” Sp. z o.o. i „BLUE LINE” Sp. z o.o. została odrzucona, II część przedmiotowego postępowania została unieważniona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z treścią w/w przepisu Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającemu wykluczeniu.

ODPOWIEDZ