[Opole] Przetargi
[Opole] Przetargi MZK
http://www.mzk.opole.pl/przetargi.php
Super, wreszcie jakiś przetarg, pierwszy od prawie czterech lat, osobiście mam nadzieje, że wygra MAN
Super, wreszcie jakiś przetarg, pierwszy od prawie czterech lat, osobiście mam nadzieje, że wygra MAN
Fajnie gdyby był to pierwszy przetarg wygrany przez solbusa SM12, ale... chyba się na to nie zanosi.
W ocenie oferty aż 15 pkt jest do zdobycia jeśli pojazd nie wymaga AdBlue, 10 jeśli poducent autobusu jest jednocześnie producentem. Oba wymogi automatycznie premiują MANa. Prztyczek w nos dla tej firmy jest tylko taki, że ze szkielet poddany katoforezie można dostać 5 pkt., a za stalowy 10.
W ocenie oferty aż 15 pkt jest do zdobycia jeśli pojazd nie wymaga AdBlue, 10 jeśli poducent autobusu jest jednocześnie producentem. Oba wymogi automatycznie premiują MANa. Prztyczek w nos dla tej firmy jest tylko taki, że ze szkielet poddany katoforezie można dostać 5 pkt., a za stalowy 10.
Ano szkoda, ale to miasto dało i tylko dwa da się wyżebrać, ale bardzo mi się podoba, że mają mieć klimę dla kiermana i przyciemniane szybyJ-31 pisze:szkoda, że MZK chce kupić tylko dwa autobusy.
Jak dla kogo fajnieLopez pisze:Fajnie gdyby był to pierwszy przetarg wygrany przez solbusa SM12
Jest bardzo prawdopodobne, że wygra MAN, ponieważ Jelcza już nie ma a MAN to jedyna firma, którą MZK może kupić, Solaris raczej nie ma szans a o Mercusiu możemy już zapomnieć, zostają jeszcze Volvo i Scania z czego ta druga też ma jakieś szanse, ponieważ gdy była na testach u nas to bardzo się spodobała zarządowi MZKLopez pisze:W ocenie oferty aż 15 pkt jest do zdobycia jeśli pojazd nie wymaga AdBlue, 10 jeśli producent autobusu jest jednocześnie producentem silnika.
Ja osobiście liczę na Lion'sa
J-31 już nie długo będziesz musiał zmienić rysunek w podpisie
Przecieki z MZK Opole informują jednoznacznie o wygranej Scanii, MAN też ma wielkie szanse ale zobaczymy po 24.09marekJG pisze:W Scanię raczej nie wierzę. Najbardziej prawdopodobny jest MAN.
Ja Ci dam Solbusa! A po za tym i tak nie wystartuje bo w SIWZie jest napisane, że pojazd nie może być prototypem i ma być wyprodukowany w min. 15 egzemplarzach, więc Solbus papaOsobiście pokusiłbym się o Solbusa.
Dla Solbusa to żaden problem, po prostu sprzedadzą Wam SM12 jako SN11... a SN11 nie jest przecież prototypem i został sprzedany w ilości przekraczajacej 15 sztukSzymon pisze:Ja Ci dam Solbusa! A po za tym i tak nie wystartuje bo w SIWZie jest napisane, że pojazd nie może być prototypem i ma być wyprodukowany w min. 15 egzemplarzach, więc Solbus papa
W sumie czy tak naprawdę, zależałoby opolskiemu MZK na Solbusach, wątpie, dlatego ja stawiam na MANa, co do Scanii to mam mieszane uczucia. Marka w Polsce nie góruję, wątpie też, że MZK porwie się na Scanię, chociaż gdzieś tam w głębi kto wie. Po prostu jest zbyt droga. To jest moje zdnaie, ale oczywiście, mogę się mylić. Ja tak uważam. MAN powinien wygrać, natomiast jeżeli wygra Scania to będę mile rozczarowany.
Pozdrawiam serdecznie
Pozdrawiam serdecznie
A czy MAN góruję ? W tym roku jedynie 9 autobusów będzie sprzedanych na polski rynek, poza tym Scania doskonale pasuję do wymogów ( EGR i nie tylko ) Scania jest dobrą i solidną marką, jedyny mankament - słabe wykonanie wnętrza i co za tym idzie, mocno skrzypi.stachu pisze:W sumie czy tak naprawdę, zależałoby opolskiemu MZK na Solbusach, wątpie, dlatego ja stawiam na MANa, co do Scanii to mam mieszane uczucia. Marka w Polsce nie góruję, wątpie też, że MZK porwie się na Scanię, chociaż gdzieś tam w głębi kto wie. Po prostu jest zbyt droga. To jest moje zdnaie, ale oczywiście, mogę się mylić. Ja tak uważam. MAN powinien wygrać, natomiast jeżeli wygra Scania to będę mile rozczarowany.
Pozdrawiam serdecznie
Zgadzam się z tobą w całej rozciągłości, ale czy Scania choć konfortowa i solidna marka jest na tyle dobra, żeby wkroczyć na polski rynek??? Scania pasuje do przetargu opolskiego, ale mnie się wydaje, ze jest nie na naszą kieszeń. MAN jest sprawdzoną marką na rynku polskim. Jak będzie zobaczymy 24.09pesa120n pisze:A czy MAN góruję ? W tym roku jedynie 9 autobusów będzie sprzedanych na polski rynek, poza tym Scania doskonale pasuję do wymogów ( EGR i nie tylko ) Scania jest dobrą i solidną marką, jedyny mankament - słabe wykonanie wnętrza i co za tym idzie, mocno skrzypi.
Pozdrawam
No hejże Stachu - a czy Pamiętasz ile Scanii Omnii Jeździ w Krakowie ? Jest ich tam cała masa.stachu pisze:Zgadzam się z tobą w całej rozciągłości, ale czy Scania choć konfortowa i solidna marka jest na tyle dobra, żeby wkroczyć na polski rynek??? Scania pasuje do przetargu opolskiego, ale mnie się wydaje, ze jest nie na naszą kieszeń. MAN jest sprawdzoną marką na rynku polskim. Jak będzie zobaczymy 24.09
W Warszawie CN270UB jest już 100 sztuk.
Z mniejszych przewoźników, a choćby MZK Konin kupiło również dwie takie Scanie - zresztą nie tylko oni.
Zatem, dlaczego MZK w Opolu miałoby nie kupić Scanii OmniCity ?
Nie wiem, ale może dlatego, że ktoś z MZK zraził się do Solarisa - III-cia generacja potrafi być jednak kłopotliwa. I dlatego MZK preferuje coś innego.Solarisowi ewidentnie podziękowali na starcie. Swoją drogą warto zadać pytanie: ciekawe dlaczego z miejsca odrzucili najlepszego polskiego producenta autobusów?