[Niemcy] Komunikacja miejska w Berlinie
Re: Komunikacja miejska w Berlinie
Nie ma ich już od kilku lat.pmaster pisze:nie będzie też gładkich frontów z Bramą Branderburską
Bez przesady z tymi dopdatkowymi kosztami. Oni kupowali tak Citara i Urbina. W Solarisie to kwestia nie klejenia wszystkiego, więc de facto zmniejszało to cenę. A Mercedes ma gotowe rozwiązanie, bo płaskie fronty zamawia znacznie więcej przewoźników.Kędzior pisze:Tylko niepotrzebnie generowało dodatkowe koszty przy zakupie.
Re: Komunikacja miejska w Berlinie
Dobra, ale co z tym piszczeniem?
Re: Komunikacja miejska w Berlinie
Za pozbawienie emblematów producenci z reguły życzą sobie dodatkową opłatę. Na dłuższą metę zamawianie pojazdów bez oznaczenia producenta może być przez niektóre osoby (np. członków rady zarządu przedsiębiorstwa) uznane za rozrzutność.Bez przesady z tymi dopdatkowymi kosztami. Oni kupowali tak Citara i Urbina. W Solarisie to kwestia nie klejenia wszystkiego, więc de facto zmniejszało to cenę. A Mercedes ma gotowe rozwiązanie, bo płaskie fronty zamawia znacznie więcej przewoźników.
Re: Komunikacja miejska w Berlinie
Przy takich zamówieniach to czy logo jest czy nie ma nie robi żadnej różnicy producentowi, autobus to nie samochód, jak ktoś go zobaczy na ulicy, to nie stwierdzi "sprawdzę co to i pójdę kupić"...
Re: Komunikacja miejska w Berlinie
Nietypowe rozwiązania zawsze wpływają na końcową cenę pojazdów. EOT.