Re: Komunikacja miejska w Slough
: 2016-08-22, 18:51
1. A czy ta firma musiała mieć jakieś zezwolenia ze strony londyńskiego organizatora na wjazd na teren Londynu ? (np. zgodę lub opłatę na zatrzymywanie się na przystankach w granicach administracyjnych Londynu ? Czy coś w tym rodzaju).
2. A przy okazji - jaka jest zasada odpłatności za przejazd. Czy za przejazd linią 702 trzeba płacić np. tylko u kierowcy wg. taryfy GreenLine ?
3. Czy może istnieje jakaś integracja taryfowa z organizatorem komunikacji miejskiej Londynu ?
2. A przy okazji - jaka jest zasada odpłatności za przejazd. Czy za przejazd linią 702 trzeba płacić np. tylko u kierowcy wg. taryfy GreenLine ?
3. Czy może istnieje jakaś integracja taryfowa z organizatorem komunikacji miejskiej Londynu ?
Może to nie będzie złe rozwiązanie, lepsze autobusy co 10 minut niż kilka różnych linii rozsianych po całym regionie z małą częstotliwościąMam mieszane odczucia co do zmian - żeby dostać się ze wschodu na zachód miasta będzie niezbędna przesiadka w centrum, ale z drugiej strony linie mają kursować częściej więc sam nie wiem co o tym myśleć. Jeszcze gdyby za tym szła obniżka cen biletów to byłoby fajnie, a na to się niestety nie zanosi. A czemu usuwają 7series? Uznali że lepiej będzie puścić jedną linię co 10 minut obsługującą i Terminal 5 i Central Bus Station niż kontynuować to co jest że każda linia w inne miejsce. Aha, dodajmy jeszcze do tego wymianę Citar na coś nowszego (i mniejszego) i mamy pełen obraz zmian. Zapewne z 7 series zostanie komplet hybrydowych Volvo a z Citarami niestety trzeba będzie się pożegnać.