Festyn KM w Gdańsku
Ty lepiej się zdjęciem pochwal http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-106072.htmljacool pisze:Ja tam nie wiem, czy był żurek, czy grochówka, bo nie miałem czasu opychać się tymi pysznościami. Na szybkiego wtrząchnąłem bigos i dalej do roboty
Tak, były dostępne przez prawie cały czas - od początku imprezy, czyli nawet przed przekazaniem. Przestały być dostępne dopiero na godzine przed końcem, pewno dlatego że trzeba było je przygotować do wyjazdu na trasę w chwili zakończenia imprezy. No i pewno dlatego że inwencja twórcza zwiedzających zaczęła sięgać zenitu - włączanie co chwile kierunkowskazów, zamykanie i otwieranie drzwi, co zdolniejszym udało się nawet odpalić (bez kluczyka w stacyjce!).
Jak? Przecież takie rzeczy to tylko w MANie NL223 #2009 (ma przycisk od odpalania identyczny jak w Ikarze ) Dobrze, że nie używano klaksonu A tak poza tym to co to za problem sobie taką Solarkę otworzyć? Wystarczy odchylić panel świateł przednich albo otworzyć klapkę bakuMonter pisze:co zdolniejszym udało się nawet odpalić (bez kluczyka w stacyjce!).
Samochodu teoretycznie też bez klucza nie odpalisz, a w praktyce bywa różnie Po prostu, ktoś wiedział jak pokombinować z kabelkami…ppln pisze:Jak? Przecież takie rzeczy to tylko w MANie NL223 #2009 (ma przycisk od odpalania identyczny jak w Ikarze )
BTW czy autobusy mają immobiliser?
Eech, trzeba jeszcze wiedzieć gdzie ta klapka jest i umieć odchylić reflektor.A tak poza tym to co to za problem sobie taką Solarkę otworzyć? Wystarczy odchylić panel świateł przednich albo otworzyć klapkę baku
Tylko, że do tego trzeba rozwalić stacyjkę. A poza tym wygodniej zarąbać bus na zajezdni - zawsze mają kluczyki, a jeśli będzie się miało odpowiednie wdzianko i ustawi jakiś tekst na displayach to nikt nawet nie zauważyplocmaster pisze:Samochodu teoretycznie też bez klucza nie odpalisz, a w praktyce bywa różnie Po prostu, ktoś wiedział jak pokombinować z kabelkami…
Tylko, że to wie co najmniej połowa MKMów A odchylenie reflektora to żaden problem , tym bardziej wciśnięcie przycisku obok wlewu benzyny.plocmaster pisze:Eech, trzeba jeszcze wiedzieć gdzie ta klapka jest i umieć odchylić reflektor.
Taka klapka jest z reguły pod oknami przed drugimi drzwiamiplocmaster pisze:Sorry za OT, ale gdzie w autobusie wlewa się benzynę?
Rzucę zdjęcie z galerii i dopowiem, że swego czasu nie można było odpalić autobusu bez kluczyka identyfikacyjnego do SRG.plocmaster pisze:I jak jest z tymi immobiliserami?
galeria/details.php?image_id=1775
Metodą prób i błędów się wykombinuje Ale rzeczywiście we wszystkich innych autobusach wystarczy tylko wcisnąć.Robson pisze:Bo jak przyciśniesz i puścisz przed całkowitym otwarciem drzwi to się one zamkną.
W 405N-kach na takie gumowe coś (przycisk powiedzmy)Robson pisze:tylko trzeba wiedzieć na co nacisnąć