Transexpo 2006

Dział ogłoszeń o odbywających się imprezach związanych z komunikacja miejską.
Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

Adrian_ pisze:(mam jednak nadzieję, ze BMC przełamie stereotyp tego, iż wszystkie tureckie autobusy są beznadziejne i zaprezentuje coś ciekawego, co przyciągnie przewoźników oraz zainteresuje ich swoją ofertą)
Wątpię, BMC to konkurent Mercedesów O345 Conecto i MAN-ów SLxx3 Lion’s Classic.

Adrian_

Post autor: Adrian_ »

plocmaster pisze: BMC to konkurent Mercedesów O345 Conecto i MAN-ów SLxx3 Lion’s Classic.
Być może,ale nie wiadomo, jak cenowo wypada BMC na tle MAN-ów SL xx3 Lion's City oraz Conecto. Zresztą jestem pewien, czy prędzej, czy później BMC znajdzie jakiegoś nabywcę w Polsce (chociaz jeśli autobusy tej firmy nie posiadają polskiej homologacji to wątpię, by na razie chcieli coś sprzedać w Polsce).

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

Adrian_ pisze:Być może,ale nie wiadomo, jak cenowo wypada BMC na tle MAN-ów SL xx3 Lion's City oraz Conecto.
Zapewne kosztuje z grubsza tyle samo, ale w sumie w cenę nie jest wliczona znana marka.
Adrian_ pisze:Zresztą jestem pewien, czy prędzej, czy później BMC znajdzie jakiegoś nabywcę w Polsce
Tak jak cud Łukaszanki — jeden PKM na Śląsku i cisza :mruga:

danio

Post autor: danio »

J-31 pisze:
ppln pisze:Bo pokazywać tą oszczędnościówkę z Łodzi (stara deska, stare drzwi) to by był obciach (nawet dla Jelcza)
Ty chyba nie znasz marketingowców. Oni potrafią największą klęskę przekuć w największy sukces. I wg. mnie łódzki M121I znakomicie się nadaje na Transexpo. Przecież to piękny, nowy, lśniący nowością, doskonale utrzymany autobus. W sam raz na targi, aż prosi się, by go pokazać. :)
Poprawka - M121 MB/3 ;)

ppln

Post autor: ppln »

J-31 pisze: Ty chyba nie znasz marketingowców. Oni potrafią największą klęskę przekuć w największy sukces. I wg. mnie łódzki M121I znakomicie się nadaje na Transexpo. Przecież to piękny, nowy, lśniący nowością, doskonale utrzymany autobus. W sam raz na targi, aż prosi się, by go pokazać. :)
To by obciach był, trzeba pokazać tego z Sosnowca bo ma deskę VDO :) A co do tego świetnego utrzymania to powiem 2 słowa - na razie ;)

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

ppln pisze:To by obciach był, trzeba pokazać tego z Sosnowca bo ma deskę VDO :)
Z cyklu „The best of plocmaster 2005-2006”:
Te dykty oddzielające drzwi od foteli a’la PR110 (bez szyb oczywiście), kiepawe fotele i znikoma ilość poręczy, że nie wspomnę o ohydnych drzwiach, jednak je dyskwalifikują.

[ Dodano: Wto 03 Paź, 06 22:37 ]
Albo odkręcić deskę Jelczańską, przykręcić VDO, a po Transexpo znowu podmienić :retard:

Adrian_

Post autor: Adrian_ »

plocmaster pisze:Albo odkręcić deskę Jelczańską, przykręcić VDO, a po Transexpo znowu podmienić
Też tak można, ale nie wiem, czy w gniotach serii przejściowej stosowane jest VDO jako standardowe wyposażenie. W każdym bądź razie jeszcze nie spotkałem się tym, by gniot-przejściówka miała w standardzie VDO, choć można ją chyba zamontować jako życzenie zamawiającego.

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

Adrian_ pisze:Też tak można, ale nie wiem, czy w gniotach serii przejściowej stosowane jest VDO jako standardowe wyposażenie. W każdym bądź razie jeszcze nie spotkałem się tym, by gniot-przejściówka miała w standardzie VDO, choć można ją chyba zamontować jako życzenie zamawiającego.
Adrian, nie wiem co ty bierzesz, ale proszę — rzuć to.
MPK Łódź ma Mastera i to nie od wczoraj, poza tym sosnowieckie przejściówki mają VDO. :wall:

Adrian_

Post autor: Adrian_ »

plocmaster pisze:Adrian, nie wiem co ty bierzesz, ale proszę — rzuć to.
Ok, dostosuję się do twojej rady. A temat Mastera, jak i jego wyposażenia proponuję zostawić na inna okazję, gdyż my tu sobie gadu-gadu, a tymczasem na TWB ukazały sie już pierwsze zdjęcia z Transexpo. Oto zaprezentowane w Kielcach:
Solaris Urbino 18 Hybrid:
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-116325.html
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-116324.html
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-116321.html
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-116322.html
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-116320.html
(ten czwarty obok Hybrida to Solaris Alpino)
oraz premiera Mercedesa O345 Conecto LF:
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-116301.html
Radzę zwrócić szczególną uwagę na wygląd Conecto LF. Jego design był najprawdopodobniej wzorowany na Mercedesach O530 Citaro. Tym samym obawiam się, ze za jakiś czas Conecto usunie z rynku Citaro. Mercedes ten ma wbrew pozorom odnieść spory sukces w Polsce jako wersja niskopodłogowa. Nie wiem natomiast, jak wygląda kwestia cenowa tego autobusu, ale na pewno nie będzie on taki tani :).

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

Adrian_ pisze:(ten czwarty obok Hybrida to Solaris Alpino)
Co to za zwierz?
Adrian_ pisze:Nie wiem natomiast, jak wygląda kwestia cenowa tego autobusu, ale na pewno nie będzie on taki tani :) .
Znaczek MB swoje kosztuje…

Adrian_

Post autor: Adrian_ »

plocmaster pisze:Co to za zwierz?
Jest to oczywiście kolejna odmiana Solarisa Urbino 18, jednak Alpino jest napędzany zwykłym silnikiem Cumminsa. Liczy sobie 2,4m szerokości i został skrócony o prawie 10 metrów, dzięki czemu liczy 8,6m długości.
Ostatnio zmieniony 2006-10-04, 22:42 przez Adrian_, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

Adrian_ pisze:Jest to oczywiście kolejna odmiana Solarisa Urbino 18, jednak Alpino jest napędzany zwykłym silnikiem Cumminsa.
Na co komu dokładnie taki sam autobus jak SU18, tylko o innej szerokości?
Adrian_ pisze:Liczy sobie 24m szerokości.
Uuu, szerszy niż wyższy. :D

Awatar użytkownika
u2w
Posty: 2030
Rejestracja: 2005-02-15, 16:59
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: u2w »

plocmaster pisze:Na co komu dokładnie taki sam autobus jak SU18, tylko o innej szerokości?
Dokładając do tego to, że skrócono go w stosunku do SU18 o prawie 10m to ma pewien sens ;) - niestety, link skopiowac łatwo - doczytać, trudniej.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-116321.html
Ojej, tak jak to opisywaliśmy. Makabrycznie ciasny. Mała rzeźnia po lewej stronie (patrząc na fotkę)
Adrian_ pisze:samym obawiam się, ze za jakiś czas Conecto usunie z rynku Citaro

Hmmmm... Trochę nie bardzo chce mi się w to wierzyć. :roll:

Adrian_

Post autor: Adrian_ »

J-31 pisze: Hmmmm... Trochę nie bardzo chce mi się w to wierzyć.
Być może, ale to raczej pewne. Jeśli zas jakimś cudem Citaro będzie nadal sprzedawany to na pewno nie w takich ilościach, jak teraz, gdyż przewoźnicy będą raczej wybierać niskie Conecta. A ta ciasnota, o której wspominałeś występowała też w normalnych Conectach, więc w tej kwestii raczej niewiele zmieniono.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Co jeszcze nowego zaprezentowano na Transexpo 2006 ? :)

krakus

Post autor: krakus »

Czy Autosan pokazał Trampa z wklejanymi szybami i nowym zawieszeniem?

Gdzie jest dużo zdjęć z Transexpo 2006 oprócz transport wroc biz?

Adrian_

Post autor: Adrian_ »

krakus pisze:Czy Autosan pokazał Trampa z wklejanymi szybami i nowym zawieszeniem?
Nie. Tramp II z klejonymi szybami jest dostepny jedynie w ofercie Autosana. Poza tym szyby klejone w Trampie II Autosan wykonuje jedynie na zamówienie danego przewoźnika. A z Autosanu została wystawiona II generacja Gemini w wersji dla Szwecji (co ciekawsze jeszcze przed Transexpo Autosan oświadczył, iż ten Gemini ma być II-gą generacją tego autobusu, ale nie wiem, czy jest to prawdą) i turystycznego A1012T z układem drzwi 1-1-0. Co prawda liczyłem, ze wystawią miejskiego Lidera, ale tym razem postanowili jednak oddać to zadanie Jelczowi.

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

Adrian_ pisze:Nie. Tramp II z klejonymi szybami jest dostepny jedynie w ofercie Autosana.
To Solaris nie oferuje Trampa II z klejonymi szybami? :shocked:
:rotfl:

[ Komentarz dodany przez: u2w: 2006-10-07, 11:11 ]
¬le odczytałeś intonację ;)

krakus

Post autor: krakus »

A MAZ był obecny na targach?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Imprezy”