Problemy techniczne wyświetlaczy

Tutaj dowiesz się o technice stosowanej w pojazdach komunikacji miejskiej Masz problem natury technicznej? Napisz tutaj.
Robson

Post autor: Robson »

Wiem ze maja wyswietlacz 2 liniowy i sa przy Pixelach i R&G ale jaki to symbol to ja nie wiem :)

56247

Post autor: 56247 »

Założę może oddzielny temat,dotyczący technicznej obsługi autokomputera SRG 300P,lecz jeśli pozwolicie-jeszcze to opracuję.

Robson

Post autor: Robson »

Nie no pasuje bo to temat problemy techn. wyswietlaczy a to tez jest problem :) No i niechciałem zakłądac nowego tematu bo to nie ma sensu.

Awatar użytkownika
u2w
Posty: 2030
Rejestracja: 2005-02-15, 16:59
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: u2w »

Robson pisze:...na sterowniku sa cyfry i wiem ze 4 to uruchamia ...
Obecnie układ cyfr w autokomputerze SRG3000P jest następujący:
1 - Zmiana strefy
2 - Blokowanie kasowników
3 - Wyłączenie autokomputera
4 - Wprowadzanie linii i kierunku
5 - Funkcja zmienna
6 - Coś związanego z tankowaniem
7 - Rozpoczęcie pracy kierowcy
8 - Zakończenie pracy kierowcy
9 - Komunikaty dla pasażerów
0 - Delete
Złamana strzałka - Enter
Krzyżyk - zmiana wielkości liter + funkcja zmienna
Strzałki - kursor
C - Cancel, Escape
Głośnik X - Regulacja gośności mikrofonu
Głośnik - Komunikat na zewnątrz pojazdu
| - Rozmowa z dyspozytorem (kiedyś również wyłączanie)
i - wysłanie komunikatu drogą radiową
Menu - chyba wiadomo
Drukarka - wydruk biletu

A to jest SRG-3000P (jakby ktoś nie był pewny ;) )
Obrazek

Robson

Post autor: Robson »

OOOOO wlasnie dzieki bardzo. Bo niegdy nie wiedziałem do czego sluzy reszta i nieraz bałem sie ze cos przez przypadek nacisne i bedzie nie tak. Raz mi sie zdaje ze przycinełem przycisk zak. pracy. jak tak to bedzie troche źle ;)

56247

Post autor: 56247 »

Dokładnie,jest tak jak napisał "u2w",lecz w stolicy w SRG 3000 P,trochę inaczej wygląda obsługa tegoż urządzenia.Przez "czwórkę" (klawisz 4) ustwiamy (bez wpisanego kodu) linię
np: 0172 wariant:001-to jest tzw:"sposób ręczny" Zaś przez siódemkę (klawisz 7) wpisujemy kod brygady z karty,po wpisaniu kodu zmiana kierunku oraz prezentacja przystanków następuje elektronicznie w sposób automatyczny.
Ostatnio zmieniony 2005-09-04, 11:48 przez 56247, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
u2w
Posty: 2030
Rejestracja: 2005-02-15, 16:59
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: u2w »

Oczywiście konfiguracja może być różna nawet u poszczególnych przewoźników. Przykładowo w Gdyni (trolejbusy) jest zastosowana tylko podstawowa konfiguracja (tj. wyłącznie kasowniki i wyświetlacze) w związku z czym większość funkcji nie jest w ogóle wykorzystywana.

56247

Post autor: 56247 »

W Stolicy jest jeszcze ciekawa opcja z "trasą zmienioną" (nazwy krańców wpisywane przez "czwórkę"-czyli tzw: "ręczne sterowanie")

ODPOWIEDZ

Wróć do „Technika”