Kratownica - pytania i odpowiedzi

Tutaj dowiesz się o technice stosowanej w pojazdach komunikacji miejskiej Masz problem natury technicznej? Napisz tutaj.
Awatar użytkownika
irisbus
Posty: 1944
Rejestracja: 2006-05-08, 17:24
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: irisbus »

Adrian_ pisze:Oprócz tego remont kratownicy w 10-letnim Jelczu nie świadczy zbyt dobrze o wytrzymałości tych autobusów,
W jednej z naszych najnowszych (wtedy jeszcze 2 miesięcznych) Karos połamała się kratownica, wóz został na jakiś czas odstawiony, ale teraz znów jeździ.

Adrian_

Post autor: Adrian_ »

irisbus pisze:W jednej z naszych najnowszych (wtedy jeszcze 2 miesięcznych) Karos połamała się kratownica, wóz został na jakiś czas odstawiony, ale teraz znów jeździ.
A jaki był koszt zespawania kratownicy w przypadku tej Karosy? :).

Awatar użytkownika
irisbus
Posty: 1944
Rejestracja: 2006-05-08, 17:24
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: irisbus »

Adrian_ pisze:
irisbus pisze:W jednej z naszych najnowszych (wtedy jeszcze 2 miesięcznych) Karos połamała się kratownica, wóz został na jakiś czas odstawiony, ale teraz znów jeździ.
A jaki był koszt zespawania kratownicy w przypadku tej Karosy? :).
Prawdopodobnie w ramach gwarancji.

Robson

Post autor: Robson »

miut pisze:No w Gorzowie 120M przechodzą NG podczas którego wzmacniana jest konstrukcja kratownicy. Ale przypadku, gdzie łamała się kratownica nie było.
Oj miut, miut żebyś sie nie zdziwił ;)
Remonty urządzili tylko dla tego że w #505 na trasie dupa się zarwała ;) PO tym zarządzono przegląd kratownicy i wytypowano wozy te które mają jako pierwsze do remontu iść ;)

Filip_2691

Post autor: Filip_2691 »

Adrian_ pisze: Skoro kratownica jest wzmacniana w czasie remontu to nic dziwnego, że 120-stki w Gorzowie sie nie łamią. W przypadku wzmocnienia kratownicy pojeżdżą przynajmniej parę lat bez większych usterek. W przypadku świerklanieckiego #1415 kratownica pękła albo wskutek niedbałości o nią, albo też w wyniku przestarzałej konstrukcji :) .
Akurat ja mówiłem o #1427 ;) #1415 został odstawiony 3 lata temu z powodu jakiegoś problemu z silnikiem i podobno także kratownicy ale tego to nie potwierdzam na 100% :)

miut

Post autor: miut »

Robson pisze:Oj miut, miut żebyś sie nie zdziwił ;)
Remonty urządzili tylko dla tego że w #505 na trasie dupa się zarwała ;) PO tym zarządzono przegląd kratownicy i wytypowano wozy te które mają jako pierwsze do remontu iść ;)
Oj zabrakło magicznego słówka "chyba". Zresztą skąd mogłem wiedzieć jak mi tego nikt nie powiedział. Ale teraz moja wiedza powiększyła się.:P

Filip_2691

Post autor: Filip_2691 »

#1415 już czeka na wywóz na złomowisko :( A ostatnio w świerklanieckim #0607 (ex MPK Poznań #1519) pękła kratownica przesuwając silnik :( Za dwa miesiące powinien już byc gotowy no i w świerklanieckich barwach bo jak na razie woził się u nas w malowaniu MPK Poznań ;)

Damhan

Post autor: Damhan »

Filip_2691 pisze:Za dwa miesiące powinien już byc gotowy
A czy ta naprawa nie będzie czasem droższa niż... sam autobus? :chytry:

Filip_2691

Post autor: Filip_2691 »

Damhan pisze:A czy ta naprawa nie będzie czasem droższa niż... sam autobus?

Tam tylko trzeba coś pospawać :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Technika”