EZT-sprawy techniczne

Tutaj dowiesz się o technice stosowanej w pojazdach komunikacji miejskiej Masz problem natury technicznej? Napisz tutaj.
Awatar użytkownika
ep40
Posty: 1549
Rejestracja: 2006-05-14, 01:02
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ep40 »

TLG pisze:Może w przyszłości będzie szansa, by odtworzyć choćby jako eksponat - pomnik jednej takiej jednostki.
Szansa zawsze istnieje, ale zazwyczaj w takim pociągu sieciowym są pojedyncze wagony czyli chcąc odtworzyć eksponat możliwe że będzie trzeba poskładać z kilku jednostek.

lukasz92

Post autor: lukasz92 »

Ktoś może wie do czego służą w kabinie EN57 przełączniki "ROZRZ¡D"?

Awatar użytkownika
ep40
Posty: 1549
Rejestracja: 2006-05-14, 01:02
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ep40 »

A jak było to rozwiązane w EW90, EW91 i EW92? Gdyż na dachu nic prócz pantografów i urządzeń z tym związanych nie było, pod pudłem też nic.

Matt
Posty: 86
Rejestracja: 2006-07-06, 08:59
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Matt »

lukasz92 pisze:Ktoś może wie do czego służą w kabinie EN57 przełączniki "ROZRZ¡D"?
Odłącznik rozrządu wyłącza rozrząd (sterowanie) uszkodzonego EZT.

lukasz92

Post autor: lukasz92 »

Matt pisze: uszkodzonego EZT.
Dowiedziałem sie ostatnio że nie tylko uszkodzonego ale po prostu kabiny z której aktualnie nie odbywa się sterowanie (nie ma w niej maszyniszty)

Awatar użytkownika
ep40
Posty: 1549
Rejestracja: 2006-05-14, 01:02
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ep40 »

Obrazek
1.Mam takie pytanie, w jakich seriach EN57 jakie kable sterowania wielokrotnego były stosowane? Fotka przedstawia kable w serii ryflowanej.

http://www.przegubowiec.com/galeria/dis ... 268&pos=10
http://www.fotokolej.pl/details.php?ima ... 0fbe97e5f8
2.Skoro w EN57 rozrząd między dwoma jednostkami odbywa się się za pomocą tradycyjnej klawiatury przy sprzęgu, a w zmodernizowanej EW60 przez dwa specjalne kontakty, to czemu zmodernizowana EN57 dla SKM ma obie rzeczy?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Technika”