Szyby uchylne
I trzeba było tak od razu...plocmaster pisze:Przecież szyby montowane fabrycznie były wadliwe, nie? Trzeba było wymienić, a że nie od razu dało się załatwić porządne, to na razie zamontowali byle co, byleby trzymało się w ramie.
W Manach owszem, ale one mają po sześć lat. A teraz wszystkie nowe wozy kupujemy z odsuwanymi oknami. Nawet Scanie 113ALB mają przy NG wymieniane szyby na odsuwane.plocmaster pisze:Macie uchylne
ep40 pisze: To macie NG313?
http://www.kmk.krakow.prv.pl/man_ng313.html
10 sztuk. Ale jak zaznaczyłem nasze MPK wypięło się zadkiem na MAN-a. Podobnie jak na pojazdy 15 metrowe. Więc mamy tylko pięć Neoplanów N4020, i jestem pewny że Kraków raczej nie kupi nigdy U15 itd...
Mam nadzieję że te nie wypadająJ-31 pisze: Już wróciły szyby odsuwane do wszystkich Lionsów
Przecież ci piszę, że się nie dało. Co, MAN-y miały stać w zajezdni i przynosić straty? A tak dogadali się z ZTM-em i teraz wszystko piknie gra i bucy.PE 099 pisze:I trzeba było tak od razu...
Pilkington, Bespo (nie wiem, czy jeszcze działają i pod jaką marką)wnyku pisze:Napisze ktoś w końcu coś konkretnego (producentów)??
Moja rada: Wsiądź do jakiegoś autobusu miejskiego i zobacz, co jest napisane na szybach.
Mam pytanie. Zastanawia mnie to.
http://img442.imageshack.us/img442/7623/man10bs3.jpg
http://img442.imageshack.us/img442/4229/man14vs9.jpg
http://img442.imageshack.us/img442/4792/man34mr4.jpg
Na zdjęciach zaznaczyłem małą uchylaną szybkę. Czy ona jest, aż tak bardzo potrzebna? Rozumiem, że przy szybach uchylnych każdy centymetr uchylanej szyby jest dobry bo wlatuje może więcej powietrza. Ale ta malutka szybka da aż tak dużo?
http://img442.imageshack.us/img442/7623/man10bs3.jpg
http://img442.imageshack.us/img442/4229/man14vs9.jpg
http://img442.imageshack.us/img442/4792/man34mr4.jpg
Na zdjęciach zaznaczyłem małą uchylaną szybkę. Czy ona jest, aż tak bardzo potrzebna? Rozumiem, że przy szybach uchylnych każdy centymetr uchylanej szyby jest dobry bo wlatuje może więcej powietrza. Ale ta malutka szybka da aż tak dużo?
W Scanii CN113CLL #PS069 wymieniono okna :!::!:
Z takich małych uchylnych:
http://www.kmk.krakow.prv.pl/autobusy/scania169.jpg
Na przesuwne o wysokości 50% okna. Dodatkowo wymieniono szyby z podwójnych na pojedyncze. Jak będą foty to pokażę
Z takich małych uchylnych:
http://www.kmk.krakow.prv.pl/autobusy/scania169.jpg
Na przesuwne o wysokości 50% okna. Dodatkowo wymieniono szyby z podwójnych na pojedyncze. Jak będą foty to pokażę
Zależy na jaki temat, ciężko, by każdy znał 5 producentów okienwnyku pisze:jak to jest że jeżeli pytam o coś i zakładam temat praktycznie w ogóle nie dostaje odpowiedzi albo odp. wymijające
Obeznani w temacie, czyli kto, jak nie pasażerowie? To co, jak jadę do szkoły mam kiermana zza fajery wyrzucić i jechać dalej sam? Ludzie z branży na takie fora nie wchodzą.wnyku pisze:Znajdzie się ktoś na tym forum obeznany w temacie czy tylko pasażerowie sie tu wypowiadają?
Obawiam się, że jeśli do tej pory odpowiedzi nie otrzymałeś, to szanse są raczej nikłe. Powód jest prosty: większość użytkowników, to osoby małoletnie - natomiast nawet ci, którzy mają do czynienia bezpośrednio z pojazdami niekoniecznie muszą znać mechanizm działania zawiasu. Dlaczego? Ponieważ jest to elemet dość niezawodny i chyba mało kto jest na tyle ambitny, żeby takowy rozbrajać i zapoznać się z jego budową. Osobiście znam dwie sytuacje wymiany okien uchylnych - jedną po kolizji - robiła to firma zewnętrzna i drugą czyli dokładanie szyb w Mercu O405NE - w tym przypadku po prostu usunięto starą szybę i na jej miejsce wklejono szybę z częścia uchylną. Tak więc podejrzewam, że nawet nasi blacharze nie znają budowy takiego mechanizmu - niestety...