Seria pytań typu "co to, po co i ile"
Czy owe coś jest podobne do jasnoszarej skrzynki stąd:
http://www.transportszynowy.pl/ngd99dach2.html
lub tej żółtej: ?
http://www.mkm.szczecin.pl/galeria/foto ... ickiewicza
Jeśli tak, to to jest wyłącznik szybki.
http://www.transportszynowy.pl/ngd99dach2.html
lub tej żółtej: ?
http://www.mkm.szczecin.pl/galeria/foto ... ickiewicza
Jeśli tak, to to jest wyłącznik szybki.
Właśnie myślałam o wyłączniku szybkim, ale nie miałam pojęcia jak on wygląda. Ostatnio podobną skrzynkę zamontowali do #2350-49 i to faktycznie może być to (bo nad tym też się zastanawiałam)... Ale to co mam na myśli, wygląda zupełnie inaczej... nie wiem, może jakiś opornik hamowania albo coś?
Zdjęcie: http://img28.imageshack.us/img28/2411/4mzi.jpg
Dodam że starsze trabanty, ani zwykłe 105-tki tego nie mają...
Zdjęcie: http://img28.imageshack.us/img28/2411/4mzi.jpg
Dodam że starsze trabanty, ani zwykłe 105-tki tego nie mają...
Wprawdzie nie wiem co to jest, lecz jestem pewny, że to nie jest opornik hamowania. 105-tki hamują rozrusznikiem i chyba nie dałoby się tego wyprowadzić na dach. Ponadto bezsensem byłoby wyprowadzenie na dach jednego opornika z całego ich mnóstwa - dla porównania skrzynia z opornikami (czy czymś tam innym) hamowania w T6 zajmuje ćwierć dachu.
Wiem jak hamują 105-tki Czytałam książkę, tylko chyba za dużo próbowałam na raz i mi się pomieszało, bo tam były informacje odnośnie zwykłych (pierwotnych) 105Na i potem było o kilku modernizacjach, a co modernizacja to dziwniejsze rzeczy były do tych wagonów wpakowane, w pewnym momencie zaczęłam się nawet zastanawiać czy nasze trabanty aby na pewno mają rozrusznikishakkie pisze:Wprawdzie nie wiem co to jest, lecz jestem pewny, że to nie jest opornik hamowania. 105-tki hamują rozrusznikiem i chyba nie dałoby się tego wyprowadzić na dach.