Różnice - M11 a 120M/120MM1
ppln pisze:A to L11 z założenia jako podmiejskie nie miały układu 2-0-2 z 2-2-2 w wyjątkowych przypadkach? Po co 2-2-2 w normalnym podmiejskim?
L11 z początku produkcji miały układ drzwi 2-2-2. W następnej serii oferowano L11 już tylko w układzie 2-0-2.siekierowy pisze:L11 oryginalnie miały tylko układ 2-0-2.
Tak jak Kędzior napisał. Pierwotnie L11 nie różniło się znacząco od M11 (różnica była w przełożeniach skrzyni biegów - L11 był szybszy od M11, dodatkowo miejsca na bagaż podręczny pod sufitem) i miał troje drzwi w układzie 2-2-2. Jadnak na wniosek PKS-ów Zaczęto produkować wersję z drzwiami w układzie 2-0-2, które były oznaczane jako Jelcz L11/2.
Mi się wydaje że pierwsze L 11 miały układ drzwi 2-0-2 . Własnie na wniosek zamawiających układ drzwi zmieniono na 2-2-2 lub pozostawiono jak w oryginale chociaż tez nie chcę się kłócić co do tego tematu.
http://phototrans.eu/14,97572,0,Jelcz_L11_710.html
Od kiedy pamiętam ta L11 miała zawsze układ drzwi 2-2-2
http://phototrans.eu/14,97572,0,Jelcz_L11_710.html
Od kiedy pamiętam ta L11 miała zawsze układ drzwi 2-2-2
Re: Różnice - M11 a 120M/120MM1
Ja natomiast mam nieco inne pytanie ale w części zgodne z tematem. Czym się różnią 120MM/1 od /2 bo kiedyś myślałem że zasadniczą różnicą jest inny wygląd czoła (a więc i rozmiar przedniego wyświetlacza) ale później okazało się że jednak niekoniecznie gdyż ostatnie /1 miały już czoło od późniejszej /2. Przepraszam za pomyłkę (tzn 2 z przodem od 1)
Ostatnio zmieniony 2017-03-31, 17:11 przez wlocek369, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: Różnice - M11 a 120M/120MM1
Silnikiem i skrzynią na pewno. Jakieś różnice oprócz wyglądu też są ale niech się wypowiedzą inni. Ja wersję MM/2 kojarzę tylko z nowym frontem.