: 2006-02-27, 17:11
Tak! A czy to muszą być pieniedze te, których nie dostaliśmy? Jeszcze jeszcze NPR, ZPORR, PKP i UMP.
Wrocławskie forum o komunikacji miejskiej.
https://forum.transportnews.eu/
Kto wie. Ciągle nas czymś zaskakują. Tak jak było z tablicami bocznymi. Nikt się nie spodziewał i z dnia na dzień się pojawiły. Ale rozumiem, że miałoby to być na przystanku autobusowym, bo na tramwajowym to sobie nie wyobrażam. I jeszcze jedno. Na Jana z Kolna takie coś byloby idealne, bo ciężko się szuka w tych kilkunastu rozkładach. Tak byłoby łatwiej.Poznaniak pisze:Nigdy nie mów nigdy!. A rusz moze jutro sie cos wydarzy . Kto wie, kto wie . Gdansk duze miasto, dużo turystów, z pewnoscia takie tablica przydałyby sie na newralgicznych węzłach przesiadkowych
I tu i tam Na tramwajowym bardzo dobrze by to wyglądało. I jeszcze w kilku innych miejscach. Autobusy na 100%, bo jest ich tyle, że ... I jeszcze na planowanym punkcie przesiadkowym Chełm.Damhan pisze: Ale rozumiem, że miałoby to być na przystanku autobusowym, bo na tramwajowym to sobie nie wyobrażam.
To już jest bardziej prawdopodobne.jacool pisze:I jeszcze na planowanym punkcie przesiadkowym Chełm.
Gdyby te tablice elektroniczne na przystankach w GOPie zamontowali to zaraz je by ukradli
Ja słyszałem, że jest niefortunnie zlokalizowana (widoczna tylko dla osób wsiadających do autobusu), nie wyświetla linii podmiejskich. Poza tym, jeśli są dwa stanowiska tramwajowe, to powinna wyświetlać bardziej konkretną informację niż "T"... Natomiast uważam, że rzeczywiście dodatkowa informacja za ile odjedzie dany pojazd byłaby praktyczniejsza.Poznańczyk pisze:Ta tablica na Górczynie jest nawet ciekawsza niż ta na Ratajach, chociaż sam błędów nie zauważyłem.
powiedz mi - czemu stanowiska mają takie dziwne oznaczenia? 1-1, 1-3 itp.?Poznaniak pisze:[Rataje dworzec
1-1 => peron 1 stanowisko 1 itd. Na każdym peronie są 3 stanowiska. A peronów jest 6, właściwie 5, bo 6-sty chyba taxi zajmuje.MW pisze:powiedz mi - czemu stanowiska mają takie dziwne oznaczenia? 1-1, 1-3 itp.?
to po co w ogóle informować o tramwajach? :> No i przydałoby się coś więcej niż "T"...Poznańczyk pisze:Co do Górczyna to znowu ktoś wymyśla głupoty, że jest niefortunnie powieszona! Jak można było ją inaczej powiesić? Z resztą po co komuś kto wysiadł wiedziec o której dokładnie jedzie tramwaj skoro jeżdżą co chwilę? Ludzie chyba nie mają co robić, a autobusy podmiejskie z czasme pewnie też zacznie wyświetlać. Ku ścisłości wyświetla od niedawna linię bezpałtną Panorama: Rynek Wildecki - Panorama - Górczyn jako linię 209
Z takimi to do Grudziądza wylotPoznańczyk pisze:Poza tym jak już koniecznie komuś to przeszkadza to może być T1 i T2?
Pamiętam te tablice. W 1999 roku byłem na wakacjach w rodzinnej wsi mojego taty (również w 2000 i 2001r. tam byłem) pod Nakłem Nad Notecią i często zaglądałem do Bydgoszczy. Pierwszą stycznośc z tablicami elektronicznymi miałem w 1999r. w Bydgoszczy, kiedy to wyszedłem z dworca PKP i ujrzałem taką tablice na pętli przy dworcu. Na tablicy były podane godziny odjazdów danych linii oraz nr. przystanku, z którego odjadą, zas obok był zegar. Po odjeździe autbusu danej linii dane na tablicy zmieniały się i tak co parę minut. Wówczas było to jedno z nowocześniejszych rozwiązań dla komunikacji miejskiej i istniało w naprawde niewielu miastach. Szkoda, że tak duże miasto na Podkarpaciu, jak Rzeszów nie posiada tego systemu, jakim są elektroniczne tablice na pętlach .Kuba_2837 pisze:W Bydgoszczy mamy parę elektronicznych tablic, ale to tylko na większych pętlach