Wysokość fotela a widoczność

Tutaj dowiesz się o technice stosowanej w pojazdach komunikacji miejskiej Masz problem natury technicznej? Napisz tutaj.
Lopez

Post autor: Lopez »

irisbus pisze:za nisko umieszczony fotel kierowcy - przy naszym zatoczeniu w połowie drogi już by nic nie widział
Nie rozumiem o co chodzi z tym "zatoczeniem".
O gustach się nie dyskutuje, ale wg mnie Tedom wygląda zbyt mało nowocześnie...
Mi się też nie podoba. Wygląda tak ociężale.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Lopez pisze:Nie rozumiem o co chodzi z tym "zatoczeniem".
Po prostu kierowca siedzi nisko - tak jak na przykład w Neoplanie N40xx (np. w N4020). A jednocześnie układ jest taki, że jak odwróci głowę w prawo, to widoczność z prawej strony ma przez skrzydła pierwszych drzwi... a ponieważ wałbrzyskiego autobusy jeżdżą zatłoczone, to ludzie w tych drzwiach stoją...

... czyli zasłaniają kierowcy widoczność ;)

To jest wersja oficjalna, a teraz wersja tłumacza z Polish Translation Group :mruga:
irisbus pisze:za nisko umieszczony fotel kierowcy - przy naszym zatoczeniu w połowie drogi już by nic nie widział
(PL): "Nisko umieszczony fotel daje kierowcy spore możliwości, ale naszych warunkach, jak kierowca się zatacza, to nic nie widzi przez pół drogi." :diabeł:

Awatar użytkownika
irisbus
Posty: 1944
Rejestracja: 2006-05-08, 17:24
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: irisbus »

Nie rozumiem o co chodzi z tym "zatoczeniem".
J-31 pisze:
Lopez pisze:Nie rozumiem o co chodzi z tym "zatoczeniem".
Po prostu kierowca siedzi nisko - tak jak na przykład w Neoplanie N40xx (np. w N4020). A jednocześnie układ jest taki, że jak odwróci głowę w prawo, to widoczność z prawej strony ma przez skrzydła pierwszych drzwi... a ponieważ wałbrzyskiego autobusy jeżdżą zatłoczone, to ludzie w tych drzwiach stoją...

... czyli zasłaniają kierowcy widoczność ;)

To jest wersja oficjalna, a teraz wersja tłumacza z Polish Translation Group :mruga:
irisbus pisze:za nisko umieszczony fotel kierowcy - przy naszym zatoczeniu w połowie drogi już by nic nie widział
(PL): "Nisko umieszczony fotel daje kierowcy spore możliwości, ale naszych warunkach, jak kierowca się zatacza, to nic nie widzi przez pół drogi." :diabeł:
O zatłoczenie chodziło :P

Bartek

Post autor: Bartek »

W sumie racja z tym fotelem, ale jaki pisałeś w Neoplanie jest tak samo. W Mielcu pełne autobusy są tylko rano, popołudniu i na ostatnich kursach po 22, więc nie będzie tak źle :) Autobus już dziś miał wyjechać na II zmianę, lecz R&G nie zdążyło zamontować całego sprzętu i na wyjazd musimy poczekać do poniedziałku :(

Awatar użytkownika
irisbus
Posty: 1944
Rejestracja: 2006-05-08, 17:24
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: irisbus »

W naszych Neoplanach jest nieco wyżej i one mają kabinę taką al'a wydzieloną więc pasażer nie włazi pod lusterko i nie zasłania...

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

A nie da się jakoś przerobić tego fotela, żeby był wyżej? No, ale w sumie to cały kokpit trzebaby jeszcze przerobić…

ppln

Post autor: ppln »

pr110 pisze:lecz R&G nie zdążyło zamontować całego sprzętu i na wyjazd musimy poczekać do poniedziałku
R&G to w ogóle ma dość ospały serwis. Do poprawnego ustawienia sterownika (jakby nie mieli na to pół roku, kiedy tramwaje stały) potrzebne im było aż 15 minut postoju na pętli, przy czym to ustawienie zakładało chyba tylko wbicie wzorców na bilety i ustawienie współczynników imp/km (co, jeśli to robili wcześniej, a robili, nie powinno zająć więcej niż 3-10 minut)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Technika”