Strona 1 z 1

: 2012-08-08, 18:01
autor: Mrozard
Suchy pisze:Obrazek
Z powodu nacisku na jedną oś w 18-metrowcach niemożliwe jest zamontowanie ostatniej osi skrętnej. Lepiej będzie jak to poprawisz.

: 2012-08-08, 18:12
autor: Przemek
Mrozard pisze:(...)
Już nie mówiąc o tym, żeby była skrętna i napędowa - nie ma takiej opcji.

: 2012-08-08, 19:45
autor: Auper
Ale skąd pomysł panie Kędzior, że ta oś jest napędowa? Może napędowa jest oś 2, jak w MANach i Mercedesach, które to miały silnik z tyłu i pojedyncze koła w sekcji B...;) Nie wiem skąd wasze argumenty...

: 2012-08-08, 19:51
autor: Mrozard
Których MANach i Mercedesach?

: 2012-08-08, 20:53
autor: Auper
merca gdzieś teraz zgubiłem, ale z MANów SG2xxH miały taki bajer, tak samo jak prototyp 3członowca...;)

: 2012-08-08, 20:56
autor: Mrozard
Ale Hecki ZTCP to miały inne proporcje sekcji A-B albo w ogóle były krótsze.

: 2012-08-08, 20:59
autor: Auper
Tak, SG242H, ale SG240H ma już normalne proporcje...;)

: 2012-08-08, 21:09
autor: Mrozard
Z resztą, one miały inne rozłożenie osi (bardziej ku tyłowi), to też swoje daje.

: 2012-08-08, 21:14
autor: Auper
Przy nowoczesnej technologii i niezależnie sterowanymi poduszkami zawieszenia dało by się coś takiego uzyskać bez większego problemu, tylko pytanie po co, skoro to droższe i bardziej zawodne...;)

: 2012-08-09, 08:00
autor: Mrozard
Bo są normy i w przeliczeniu na nacisk na jedną oś wychodziło by za dużo kg. :P W ten sposób koło się zamyka i kończymy EOTem. :mruga: