pmaster pisze:tyrystor pisze:Na typowych koralach, naklejanych, masz przesiadki w formie wypisówki dzielnic
Mocno średnie
A gdzie tam - w Warszawie nie wyobrażam sobie w ogóle wypisówki wszystkich linii na naklejce. Ani zamiast dzielnic, ani jako wielkiej listy linii co przystanek.
pmaster pisze:tyrystor pisze:Na elektronicznych - już konkretne linie
Nie pamiętam dokładnie czy są, ale możnaby oznaczać jeszcze możliwość przesiadki na pociąg (niekoniecznie SKM) i metro, bardziej znane obiekty takie jak PKiN czy Stadion Narodowy też. I zaznaczyć, czy przesiadka na te linie jest z tego samego przystanku czy innego w tym samym ZP, np.
tak
Były z okazji Euro - do tej pory można znaleźć pojedyncze niedobitki ze strefą kibica (sic!)
Gdyby przystanek nazywał się
dokładnie tak samo, jak stacja, to Macrosystem/nowe RG/NovaMedia z automatu by wyświetliły przesiadkę na kolej. Jedna baza robi swoje, to ma plusy. W ogóle założenia nowego stołecznego SIPu są super, a że wyszła funkcjonalność na poziomie starego systemu, tylko że oparta na monitorach i komputerze, to co innego.
Ploc, a weź zmieść to, że linie x,y,z są na tym samym słupku, m,n na słupku obok, a d,e,f są po drugiej stronie skrzyżowania. Horror vacui?
pmaster pisze:tyrystor pisze:Reklamy (zarówno esperanto, jak i fullbacki, czy też inne city info), dołączane jako gratis do informacji pasażerskiej to jakaś pomyłka
Co jakiś czas możnaby puścić coś komercyjnego, ale lekcje esperanto z braku pomysłu na coś lepszego to przegięcie. Do tego przydałoby się ujednolicić SIP we wszystkich wozach, bo obecnie na zewnątrz wyświetlają różne rzeczy
Lekcje esperanto to pomysł MZA na posuchę w reklamach, tak to leci jakieś CityInfo czy inszy badziew.
Jakie różne rzeczy na zewnątrz...
Linia, kierunek z przodu, w nowych wozach dodatkowo masz piktogram trasy zmienionej. Ale to tak, jakbyś żądał ujednolicenia logo Windowsa na dwóch komputerach, jednym z Win98, a drugim z XP.
Z boku masz linię, kierunek i trasę przewijającą się w zamian za dechę.
Z tyłu - to już norma linia lub linia po prawej, a po lewej kierunek.
Gdzie tu masz różne rzeczy na zewnątrz? Tylko czcionki różne. A to już żaden problem i efekt różnych dostawców (choć można byłoby po poznańsku zachcieć takiej Verdany na przykład).
pmaster pisze:tyrystor pisze:MA chałupniczo domontowało nowe wyświetlacze
Wg mnie niepotrzebnie
Potrzebnie, ale nie w ten sposób. ¯eby było to naprawdę potrzebne - trzeba byłoby wymienić dwie szyby (tylną i przed III drzwiami), by nowe wyświetlacze były dokładnie tam, gdzie być powinny.
ppln pisze:tyrystor pisze:R&G (w Łodzi też macie! )
Na tym samym oprogramowaniu, ale zrobione po łódzku. Nie ma przesiadek, dzielnic, stref, typów linii (za to 50-59 wyświetlają się na czerwono a 70-79 na zielono), nazwa ulicy jest w dwóch miejscach, a połowę miejsca na nr linii zajmuje logo MPK zrobione chyba z ikony 64x64.
To już wasze niedbalstwo!
ppln pisze:tyrystor pisze:Wyświetla się to na każdym przystanku
No a właśnie powinno nie na każdym tylko pod wszystkimi (jak w Łodzi w tramwajach - takie
http://gtlodz.eu/img-no_i_skonczylo_sie ... earch.html ). W Warszawie niespecjalnie się da (chociaż można wg różnych kryteriów wyświetlać tylko np. 15 najważniejszych linii i resztę w komunikacie w górnej belce), ale w innych miastach bez problemu
Nie kombinuj! Według jakiego klucza niby byś chciał wybrać ten top15?
Wypisówka wszystkich linii jest dobra na naklejkę, ale zmieniający się co przystanek wykaz WSZYSTKICH linii dostępnych AKTUALNIE na TYM KONKRETNYM przystanku lub TYM KONKRETNYM zespole przystanków to lepsze rozwiązanie. Przejedź się, sprawdź.