Pytania n.t. Bileterek (3)
Pytania n.t. Bileterek (3)
Wpis usunięty przez autora.
Ostatnio zmieniony 2017-11-25, 12:08 przez Piotr, łącznie zmieniany 1 raz.
Ad.1. i Ad.3.
Emar 105 ma szynę mocującą - na końcu szyny są styki. Do szyny idzie zasilanie 24V z instalacji autobusu. Dodatkowo bileterka ma akumulator podtrzymujący przez krótki czas zasilanie.
Aby bileterka działała musisz mieć klucz kierowcy (taki większy pendrive na odpowiednie złącze). Trasy tworzy się w specjalnym programie, programuje przy użyciu klucza technicznego (chyba identyczny jak klucz kierowcy tylko inne dane wgrane). Samą kasę można jeszcze programować kluczem kierowcy gdy dane wystawi się do urządzenia zczytującego (coś jak kasa fiskalna ale bez klawiatury i podpięte do kompa).
Ad.2.
Świstek jak świstek - nie wiadomo z niego nic. Możliwe, że to poprzednik Emara 105 ale opis jest niewystarczający.
Emar 105 ma szynę mocującą - na końcu szyny są styki. Do szyny idzie zasilanie 24V z instalacji autobusu. Dodatkowo bileterka ma akumulator podtrzymujący przez krótki czas zasilanie.
Aby bileterka działała musisz mieć klucz kierowcy (taki większy pendrive na odpowiednie złącze). Trasy tworzy się w specjalnym programie, programuje przy użyciu klucza technicznego (chyba identyczny jak klucz kierowcy tylko inne dane wgrane). Samą kasę można jeszcze programować kluczem kierowcy gdy dane wystawi się do urządzenia zczytującego (coś jak kasa fiskalna ale bez klawiatury i podpięte do kompa).
Ad.2.
Świstek jak świstek - nie wiadomo z niego nic. Możliwe, że to poprzednik Emara 105 ale opis jest niewystarczający.
Na tym zdjęciu częściowo zasłonięta ale trochę widać:Lubel pisze:Suchy a masz jakieś zdjęcia tej bileterki? Bo ja nawet u wujka googla nic nie znalazłem.
http://phototrans.pl/14,112860,0,Volvo_ ... _22AW.html