Silnik wysokoprężny a moc i moment obrotowy

Tutaj dowiesz się o technice stosowanej w pojazdach komunikacji miejskiej Masz problem natury technicznej? Napisz tutaj.
Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 4308
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

Silnik wysokoprężny a moc i moment obrotowy

Post autor: Przemek » 2017-06-26, 23:36

I kolejny z cyklu artykułów technicznych: "Silnik - i co dalej?". Napisany na podstawie artykułu o tej samej nazwie ze śp. Przegubowca.
http://transportnews.eu/aktualnosci/tem ... i-co-dalej

Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 4308
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

Re: Silnik a moc i moment obrotowy

Post autor: Przemek » 2017-07-15, 05:43

http://transportnews.eu/publicystyka/ar ... tV2rk.link
Uzupełnienie powyższego artykułu o opis silników wysokoprężnych.

Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 4308
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

Re: Silnik wysokoprężny a moc i moment obrotowy

Post autor: Przemek » 2017-07-19, 01:02

http://transportnews.eu/publicystyka/ar ... O5-zE.link
I kolejne uzupełnienie wyżej wspomnianych artykułów o opis działania silnika diesla.

żuraw
Posty: 9
Rejestracja: 2015-10-05, 21:10

Re: Silnik wysokoprężny a moc i moment obrotowy

Post autor: żuraw » 2017-07-20, 00:37

Ostatnio niektórzy producenci silników wysokoprężnych dążą do zmniejszenia stopnia sprężania. W jaki sposób wpływa to na podstawowe parametry silnika ? Zalety, jakie tu widzę to zmniejszenie ilości tlenków siarki i azotu przy ustaleniu odpowiednich warunków spalania paliwa

ODPOWIEDZ