7700 -nowa wersja

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o autobusach marki Volvo...
Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

u2w pisze:Na minus: Wspomniany kolor popielaty jest zbyt ciemny i zastosowany w zbyt dużej ilości w tylnej części wnętrza (wieża i elementy wykończenia aż po sufit) co powoduje, iż z tyłu jest ciemno
Hmmm. Ja jechałem testerem, ale starszą generacją Volvo 7000, kilka lat temu. Było to jeszcze faktycznie 7000, tuż przed 7700. I trzeba przyznać, że na tą smutną, ciemną kolorystykę wnętrza (wieża, etc) projektanci z Volvo wpali już dawno. Już wtedy miałem podobne wrażenia estetyczne jak obecnie kol. U2w ;)

A zatem szkoda, że projektanci nie pomyśleli o jakimś jaśniejszym kolorze tych plastików :]
u2w pisze:Szyba kabiny kierowcy w topornej ramce nijak niemającej się do ogólnej stylistyki - do tego lata w czasie jazdy
Ooo. To jest i tak nowość. Bowiem testery z poprzedniej generacji 7000, w ogóle nie miały żadnej szybki. Kabina była praktycznie otwarta. Mogłeś oprzeć się o kierowcę :D

bystrzak2000

Post autor: bystrzak2000 »

J-31 pisze:A zatem szkoda, że projektanci nie pomyśleli o jakimś jaśniejszym kolorze tych plastików :]
Jak przewoźnik będzie chciał, to Volvo założy plastiki w kolorze różowo-majtkowym ;) A tak na poważnie, to takie rzeczy można z producentem ustalić. Ciemny wytrój to standard, ale możliwe są inne kolory :)

kombino

Post autor: kombino »

Nikt nie jest samobojca,nikt Volvo nie kupi na szczescie :rotfl:

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

kombino pisze:Nikt nie jest samobojca,nikt Volvo nie kupi na szczescie :rotfl:
Jeżeli mielibyśmy brać dosłownie Twój post, to firma Volvo Bus Polska już dawno przestała by istnieć. A oni, tymczasem, nadal produkują autobusy miejskie (i nie tylko). Nowe Volvo 7700 pojawiły się właśnie w Elblągu oraz Łodzi :chytry:

kombino

Post autor: kombino »


Michał

Post autor: Michał »

IMHO Volvo są najlepsze. ¯aden Lion's, Solaris czy Citaro nie dorówna 7700. Tylko szkoda, że są najdroższymi autobusami na rynku...

ppln

Post autor: ppln »

Michał pisze:¯aden Lion's, Solaris czy Citaro nie dorówna 7700.
W cenie części zamiennych chyba... Bo trwałość toto ma dość przeciętną, mimo wszystko (może posłużę się poprzednikami jako przykładem - 2 B10LA już są w postępowaniu kasacyjnym, podczas gdy O405GN2 (#1797), pomimo bycia ex-testerem ma się cały czas bardzo dobrze).
I jakkolwiek jeździ się tym naprawdę komfortowo, przyjemnie jeździ się każdym nowym autobusem (nawet Jelczem, jak się uprzeć)

Michał

Post autor: Michał »

Jak sie nie dba o autobusy to nie dziw się, że sie psują. W żadnym innym mieście nie narzekają na B10L, wręcz przeciwnie.

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

Michał pisze:Tylko szkoda, że są najdroższymi autobusami na rynku...
Najdroższe? A Citaro nie jest droższe?

Haribo

Post autor: Haribo »

Szkoda że Ornowski i tak nie kupi tego Volva

kombino

Post autor: kombino »

Ornowski to już raczej niczego nie kupi :chytry:
Citaro potaniał to i zamówienia się posypały, ponadto to wytrzymałe, oszczędne wozy, więc czemu sie dziwić-można mieć tylko za złe stylistykę i toporność wnętrza-ale o gustach się nie dyskutuje..
Co do nieszczęsnego Volvo-o co chodziło z częściami bo słyszałem,że drogie są mocno. Dodatkowo marna jakość wykonania, straszliwe zużycie paliwa i to za 850tys za golasa SN :?: :o:
:wall:

[ Dodano: 21 Lut 2008 18:17 ]
Nie wiem jak ze zużyciem paliwa 9litrowych jednostek-7,3litrowe były beznadziejne :confused:

ppln

Post autor: ppln »

kombino pisze:ponadto to wytrzymałe, oszczędne wozy
Nie byłbym taki pewien z tą oszczędnością. Naprawdę bywają tańsze wozy...
Michał pisze:W żadnym innym mieście nie narzekają na B10L, wręcz przeciwnie.
A w jakich miastach eksploatuje się od nowości B10LA?
Nie wiem jak ze zużyciem paliwa 9litrowych jednostek-7,3litrowe były beznadziejne
Nie wiem jak z paliwem, ale nowe Volva (i ex-tester #3001, rocznik 1999/2000) jeżdżą całkiem sprawnie.

Haribo

Post autor: Haribo »

Ornowski chce sprzedać cały dział autobusowy.Wiec dziwie się że w ogóle ma Volvo na testach.

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

A nie popsuło mu się nic?

kombino

Post autor: kombino »

plocmaster pisze:A nie popsuło mu się nic?
:D No właśnie. Ornowski zarżnął wozy złym serwisem dlatego wozy padają jak muchy,chce za nie za dużo, po trzecie w ostatnich przetargach wygrał bardzo niskimi stawkami co jeszcze potęguje jego dramatyczną sytuacje.

Michał

Post autor: Michał »

ppln pisze: A w jakich miastach eksploatuje się od nowości B10LA?
Np. w Bydgoszczy. A między B10L a B10LA jest jakaś duża różnica jakości?

ppln

Post autor: ppln »

Michał pisze:A między B10L a B10LA jest jakaś duża różnica jakości?
Cały tylny człon, co powoduje m. in. problemy z zawieszeniem. W dodatku przeguby są eksploatowane intensywniej (np. w Łodzi krótkie jeżdżą pustych na 88 czy 66, a długie na 99, 78 czy 96 - często przepełnione)

Awatar użytkownika
Marcin_558
Posty: 4134
Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
Kontakt:

Post autor: Marcin_558 »

Możliwe że około 20 sztuk Volvo7700 zagości w oddziale miejski Veolii Kujawy Toruń w Grudziądzu.

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio »

Marcin_3558 pisze:Możliwe że około 20 sztuk Volvo7700 zagości w oddziale miejski Veolii Kujawy Toruń w Grudziądzu.
Po raz kolejny - nie musisz dwa razy pisać tego samego w różnych tematach :] Po za tym, to nic pewnego...

Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 5931
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

Post autor: Przemek »

Nie wiem czy było - ale zaryzykuję dołączeniem postu do tematu.
Volvo 7700 Hybrid:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Wreszcie góra od strony "gołębnika" wygląda przyzwoicie.
W stosunku do standardowej wersji - Hybrid będzie posiadać drzwi otwierane eletrycznie - a to ze względu na zastosowany odzysk energii przy hamowaniu.
Model będzie oferowany od 2010 roku, a w tym roku Volvo wypuści testera.

Zdjęcia: Volvo Bus, znalezione na: http://allaboutbuses.wordpress.com/


No to patrzcie teraz uważnie na ulice, bo do któregoś z Waszych miast tester też trafi ;)

Zablokowany

Wróć do „Volvo”