7700 -nowa wersja

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o autobusach marki Volvo...
Podi

Post autor: Podi »

Ksebki pisze:a niskopodwoziowych jest chyba od 7 do 10
Jest dziesięć - zakres 179-189, same Volvo 7700 :]

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Dzięki Ksebki za fotki. W sumie ładnie się prezentuje w środku i na zewnątrz. Myślę, że na warunki komunikacyjne w Łomży, te autobusy świetnie się będą spisywały... ;)

B.A. Baracus

Post autor: B.A. Baracus »

J-31 pisze:Myślę, że na warunki komunikacyjne w Łomży, te autobusy świetnie się będą spisywały...
Racja w Łomży jest ich wiecej niż w Gdyni ;) PKM posiada tylko 5 takich solówek i według mnie tyle starczy ;) Ale skoro Łomża zapowiada dalsze zakupy Volvo to bardzo dobrze :) Jak mawia przysłowie "lepszy ryc niż nic" :)

Ksebki

Post autor: Ksebki »

J-31 pisze:Dzięki Ksebki za fotki. W sumie ładnie się prezentuje w środku i na zewnątrz. Myślę, że na warunki komunikacyjne w Łomży, te autobusy świetnie się będą spisywały... ;)
przegubowców w naszym mieście nie przewiduję, zatem 7700 są chyba wystarczające

a na pewno się nimi przyjemniej jeździ niż H9-35 czy też Jelczami

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Ksebki pisze:(...) a na pewno się nimi przyjemniej jeździ niż H9-35 czy też Jelczami
No tego jest absolutnie pewny :-P . Volvo 7700 to już zupełnie inna technologia. Inne warunki i standardy podróżowania. ;)

Mam 200 % pewności, że będzie Wam się w Łomży wspaniale podróżowało tymi pojazdami. Zakup Volvo 7700 - jestem tego pewny - w przypadku Łomży był bardzo udany... :)

Jessi

Post autor: Jessi »

Volvo 7x00 to bardzo dobre autobusy. Mormalnie jak jedzie się takim wielbłądem nawet na kostce jest wygodnie. Piszecie że w niektórych miasta mają 10 Volvo w innych 2, a ja wam powiem że Wrocław ma ich 105 i najbliższym czasie będzie jeszcze ok 10 przegubowych.

Łomża zrobiła bardzo dobry zakup

B.A. Baracus

Post autor: B.A. Baracus »

A czy ktoś z Was wie ile Łomża płaci za jedną sztuke V 7700 :?:

Wilchelm

Post autor: Wilchelm »

Pewnie nie mało bo Volvo są drogimi autobusami i to też zalezy od wyposażenia. Ale strzelam, że za jedną sztukę nie mniej niż ok 600 tys. zł Wrocławskie kosztowały podobno ponad 630 tys zł.

Jessi

Post autor: Jessi »

Volvo 7000 kosztowało 640 tys. Cała wartość zamówienia na wrocławskie solówki wynosiła 8960000

voy

Post autor: voy »

Wrocław to miał Volva w takiej cenie zdaje się w drodze wyjątku. Więc z Łomży są zapewne nieco droższe.

Jessi

Post autor: Jessi »

voy pisze:Wrocław to miał Volva w takiej cenie zdaje się w drodze wyjątku. Więc z Łomży są zapewne nieco droższe.
Dlaczego? Przez fabrykę? Myślę że cena była bardzo dobra za samą jakość i wyposażenie autobusu.

voy

Post autor: voy »

Tak, przez fabrykę i układy.

Inspektor

Post autor: Inspektor »

Voy, znowu zaczynasz? A skoro znowu rozgrzebujesz temat, to proszę przedstawić dowody na to co mówisz.

B.A. Baracus

Post autor: B.A. Baracus »

Hym... dowód PKM Gdynia kupiło w zeszłym roku 3 Volva, z czego jeden to wersja 7700, a dwa to 7700A. Zapłacili za nie grubo ponad 3 miliony złoty, wśród MKM-ów zawrzało, że aż tyle Volvo sobie życzy... Kolejnym minusem jest spalanie paliwa przez V7000A przy dość słabym silniku (np. Volvo 7000 z Nowego Sadu pali 59l/100 km :/). Oczywiście to wszystko mogą być wyjątki, a niska cena we Wrocławiu może być spowodowana wielkością zamówienia, a nie układami :retard:

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Cena też jest uzależniona od wyposażenia pojazdu. :mruga:

Jessi

Post autor: Jessi »

+0405NE : Ale my tu dyskutujemy o 7000, a nie 7700.
Wrocław zamówił wtedy przecież 14 solówek i 99 przegubowców. Także nie dziwcie się że taka cena. Myślę że była bardzo dobra za samą jakość i wyposażenie, co pisałem już wyżej
Ostatnio zmieniony 2005-11-28, 19:41 przez Jessi, łącznie zmieniany 1 raz.

voy

Post autor: voy »

Inspektor pisze:Voy, znowu zaczynasz?
Nic nie zaczynam. Mówię tylko, że Wrocław kupił Volva po obniżonej cenie i nie sądze, by Łomża kupiła te pojazdy taniej. Jak jest naprawdę z ceną autobusów z Łomży - nie wiem. To są moje przypuszczenia.

B.A. Baracus

Post autor: B.A. Baracus »

Jessi pisze:Myślę że była bardzo dobra za samą jakość i wyposażenie
Moim skromnym zdaniem jakość Volvo jest taka sama jak Jelcza. Nie musisz się z tym zgadzać :!: Co ciekawsze Jelcz za swoją "jakość" nie rząda takich pieniędzy jak Volvo. Takie jest moje zdanie o tych autobusach :!:

Milenium

Post autor: Milenium »

0405NE pisze:Moim skromnym zdaniem jakość Volvo jest taka sama jak Jelcza.
Uuu,jeżeli Jelcz ma takie same układy z Volvo jeśli chodzi o jakośc to... :) Niezły zakup Łomżanie zrobili.Wyobrażacie sobie?
VOLVO V7700=JELCZ M125

B.A. Baracus

Post autor: B.A. Baracus »

Tramwaj pisze:VOLVO V7700=JELCZ M125
Patrzysz na to ze złej strony... Cena= jakosć, a Volvo przy swojej wysokiej cenie i średniej jakości jest na poziome Jelcza, który przy niskiej cenie nie prezentuje zbyt ciekawej jakości, ale bynajmniej nie bierze za to dużej kasy... Myślałem, że od razu zrozumiesz o co mi chodzi...

P.S. Mój 1000 post...

Zablokowany

Wróć do „Volvo”