7700 -nowa wersja
Nic dziwnego, w końcu 9-litrowy silnik robi swoje . Jednak jak się okazuje autobus ten zaliczył już awarię. Podczas ostatnich testów w MPK Wrocław uszkodzeniu uległo zawieszenie w testowym Volvie. Po całym zdarzeniu autobus ten został scholowany na zajezdnię Obornicka, lecz jakoś uporano się z tą awarią .Wilchelm pisze:Ja nie jechałem, ale podobno ma konkretnego kopa czyli przyspieszenie
Ostatnio zmieniony 2006-12-18, 21:39 przez Adrian_, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja jechałem. I muszę przyznać, że autobus ma dobrego kopa. Nie zauważyłem większych zmian we wnętrzu. Kierowca miał tachograf ( który nie działał ). Wkurzały mnie dwie rzeczy. Pierwsza, to to, że jak zajmie się chyba 2 rząd siedzeń za drugimi drzwiami, to nic nie widać! I 2 rzecz to stare siedzenia. Jedynie nowa jest w nich tapicerka. I jeszcze ten wybrzuszony kształt osłony wieży... Ale ogólnie autobus niewiele lepszy od poprzednika.J-31 pisze:A jakie są Wasze wrażenia z jazdy tym autobusem (oczywiście od strony pasażerskiej) ?
Wielkie dzięki za wrażenia - Turbo...
Rzeczywiście, jak obejrzałem fotki, to, ta wieża robi wrażenie.
Rzeczywiście, jak obejrzałem fotki, to, ta wieża robi wrażenie.
Ostatnio zmieniony 2006-12-20, 16:04 przez J-31, łącznie zmieniany 1 raz.
Od wczoraj w ZKM Veolia Tczew testuje Volvo 7700 miałem tym autobusem, przyjemność się przejechać podoba mi się wnętrze oraz że ten autobus jest niskopodłogowy na całej długości. Jedno do czego nie mogę się przekonać, to szafa umieszczona po lewej stronie pojazdu a nie jak np:w Mercedesach Conecto po prawej przez to są tylko trzy miejsca siedzące z tyłu jest to takie same volvo które było na testach w Łodzi i we Wrocławiu sprawdzałem w TWB.
Akurat w Łodzi mam zarówno Conecto jak i najnowsze V7700 i obydwa mają z tyłu po trzy siedzenia więc nie wiem o co chodzi
A co do szafy to w Conecto jest tam jedynie chłodnica natomiast w V7700 jest tam cały silnik. Oba rozwiązania są od siebie znacznie różne ponieważ w podwoziu B9L(A) na którym zostało wybudowane najnowsze V7700 silnik jest w układzie stojącym a w Conecto silnik leży.
Nie wiem czy jest w tym coś "nie przekonującego". Obecnie jeśli silnik znajduje się w kibelku to jest on po lewej stronie tylnego zwisu...
Co widać po SU, Volvo, "stojących" MANach albo Mercedesach.
A co do szafy to w Conecto jest tam jedynie chłodnica natomiast w V7700 jest tam cały silnik. Oba rozwiązania są od siebie znacznie różne ponieważ w podwoziu B9L(A) na którym zostało wybudowane najnowsze V7700 silnik jest w układzie stojącym a w Conecto silnik leży.
Nie wiem czy jest w tym coś "nie przekonującego". Obecnie jeśli silnik znajduje się w kibelku to jest on po lewej stronie tylnego zwisu...
Co widać po SU, Volvo, "stojących" MANach albo Mercedesach.
Owszem, ponieważ znajduje się tam silnik a nie tylko chłodnica. To musi zajmować trochę miejsca, chociaż i tak w Volvo jest to pod względem miejsca rozwiązane super oszczędnie. O ile sama szafa jest szersza niż ta w Conecto to i tak samo zajmuje 2 miejsca siedzące. W takim Solarisie czy Citaro 100% LF są to już 4 miejsca.
Do 18 czerwca, więcej pisze tu:MKM Shadow pisze:Ile dni będą trwały testy ?
http://zkmgdynia.pl/index1.php?action=0302&idn=347
Mi się zdarzyło dziś nim przejechać. Rzeczywiście na pierwszy rzut oka, to typowe 7k. Jednak są róznice.ep40 pisze:Nie jechałem jeszcze, ale raczej jest w dużym stopniu taki jak inne Volviaki
Na plus: W miarę cichy i bez wibracji silnik, choć wydawało mi się, że pracuje na zbyt wysokich obrotach. Wygodna jazda. Pokrywy przednich nadkoli w kolorze popielatym zamiast dotychczasowego kremowego lub maślanego.
Na minus: Wspomniany kolor popielaty jest zbyt ciemny i zastosowany w zbyt dużej ilości w tylnej części wnętrza (wieża i elementy wykończenia aż po sufit) co powoduje, iż z tyłu jest ciemno. Półtoraki. Szyba kabiny kierowcy w topornej ramce nijak niemającej się do ogólnej stylistyki - do tego lata w czasie jazdy. Miejsce dla wózka inwalidzkiego odgrodzono dodatkową barierką i słupkiem co sprawia wrażenie swoistej klatki, poza tym utrudnia to poruszanie się po pojeździe.
A tak ogólnie to jest ładny, nowy